- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rekiii
csendes tag
Sziasztok!
Óriási problémám van, amit megosztanék veletek, hogy ti ne kövessetek el hasonlót illetve, hátha valaki tud segíteni.
Tegnap vásároltam egy HP 4625 multifunkciós készüléket egy áruházban. Az eladóval mindent áttárgyaltunk, megnéztük egy bontott doboz tartalmát, majd egy bontatlan dobozt vittem a pénztárhoz. Az ügyfélszolgálatnál lepecsételték a garanciapapírt, de a dobozt nem bontottuk ki. Ez nagy hiba volt, ugyanis itthon vettük észre, hogy nincs benne a 4 db patron.Kedvesen felhívtam az áruházat, hogy ez van, adjanak helyette egy másikat vagy a hiányzó patronokat pótolják. Persze ők azt mondták, hogy bizonyítsam be, hogy hiányos volt a doboz. Végül felvettek egy jegyzőkönyvet és azt ígérték, hogy hétfőn a HP-központtól érdeklődnek, hogy ilyenkor mit lehet tenni.
Mivel nem tudtam kipróbálni a gépet patronok nélkül ismét felhívtam őket, hogy ha a készüléket nem cserélik, akkor a pénzt adják vissza, mert 3 napon belül vissza lehet kérni, ha probléma van a termékkel. Erre ők azt mondták, hogy csak hiánytalanul tudják vissza venni, de mivel a patronok állításom szerint nincsenek meg, ezért így már hiányos.
Ma vásároltam eredeti Hp patronokat, hogy ki tudjam próbálni, egyáltalán működi- e? Behelyeztem azokat a gépbe és a következő hibaüzenetet írta ki: "Használja a nyomtatóhoz kapott telepítő patronokat." Ezen teljesen kiakadtam és ismét hívtam az áruházat. Hétvége lévén nem volt bent olyan személy aki dönteni tudna ez ügyben, de ezt a hibaüzenetet még hozzácsapták a jegyzőkönyvhöz, hogy meg tudják mutatni hétfőn a főnöknek és a Hp központnak.
Szóval én így jártam a saját butaságom miatt. Csak reménykedhetek abban, hogy valaha tudom majd használni a gépet! Ti meg tanuljatok az esetemből.
Ha esetleg valakinek van valami ötlete, hogy mivel lehet működőképessé tenni a gépet, ha mégsem cserélik vissza, akkor szívesen fogadom!Előre is köszönöm!
Becky
-
rekiii
csendes tag
válasz Gergőke88 #7355 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Egyelőre még azzal próbálkozom, hogy kicseréljék egy az egyben a nyomtatót, de valamivel mindig leráznak. Nem akarom annyiban hagyni a dolgot, mert nem kevés pénzem áll már benne. Úgyhogy ha nem cserélik vissza, akkor marad a DAS Jogsegély, hátha ők valamit tudnak segíteni. Ha ők sem tudnak mit tenni, akkor felhívom azt a számot.
Köszi még egyszer!
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest