- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Sony7
addikt
Srácok, honnan lehet most valami szép váltógombot venni F Astrára? Nemrég tett be valaki egy képet egy opc váltógombról, olyasmire gondoltam.
-
-
F_Gergely
őstag
Hétvégén szétbombáztam a kocsit, tetőkárit, (de ugye kombinál ehhez a csomagtartó műanyagokat is le kell szedni), és elkezdem a szigetelés első fázisát. Kap a tetőlemez hő és hangszigetelést.
Dynamat ami nagyon népszerű de nem fogok 100+ ezret költeni erre, találtam egy magyar céget ráadásul csak pár km-re vannak tőlem.
Van valakinek amugy tapasztalata ilyen szigetelésekkel kapcsolatban? -
diablo1984
veterán
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #42262 üzenetére
Sajnos igen. Abba a gépe már lassan egy szép H Astra ára benne van.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #42262 üzenetére
Az egész autó le lesz szigetelve, padlólemez, ajtók, motortér minden. Csak a tetővel kezdem.
Le akarom szigetelni mert hangcucctól zörög az autó az meg rohadt idegesít, plusz nem akarok menetzajt, és mivel dizel van vibráció.(#42263) AMD Power:
Nem bántok senkit, de az "csak" egy H astra, ez meg egy vectra Sehogyse tetszik az a kocsi.
Nálam a kocsi nem igazán arról szól megéri-e én a kerékpáromra is 600k-t ráköltöttem, a zúzós gép amit építeni akarok az kb másfél milla és másnak az "csak" egy kerékpár.
Sokban van a kocsi és még lesz is, viszont nem egy két évre vettem, és nem is igazán vennék mást (csak kombi és B vectra az ami tetszik, nyilván mai fejemmel már egy gyári irmscher bodykit-est vennék).
Még a passatok tetszenek, de sajnos vagy automata váltósok vagy gyár a felszereltség.
Szóval leginkább kényelmi okai vannak a szigetelésnek, és én havi 2-3e km-t megyek a kocsival nekem meg fontos hogy milyen környezetben seggelek ennyi időtÖsszegezve, szerintem vagyunk egy páran olyanok akik a kocsira nem úgy költenek hogy megéri vagy sem De hát ilyen ez a szerelem
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #42264 üzenetére
Persze. Szíved jóga. Még mindig jobb mint ha elinnád azt a pénzt vagy felszívnád az orrodba.
De sajnos mint írtad is ezek a "szerelmek" nagyon drágák , és sajnos ezt az érzést csak te érzed.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
PhaetonV10
tag
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #42264 üzenetére
Kinek mi a szerelme és az ízlése.. Az akkora vektrák hát felsőbbrendűek az Astrákhoz képest, de ha a különbség mondjuk 2x -es akkor az Omega és minden más közt 20x -os Annak tekintélye van még ma is, gyönyörű gép, arra én se sajnálnék se pénzt se időt se energiát. Ugyanígy egy korabeli bálna merci, vagy e35-e39 stb.. Ezek már elég régiek és kultuszautók ehhez. Egy B Veki szerintem (és szigorúan magánvélemény) sem ilyen, egyetértek a többiekkel. De hát még szerencse, hogy nem vagyunk egyformák, éppen ebből születnek aztán néha olyanok, hogy "azta nem is gondoltam volna, hogy ..."
-
Kickass
őstag
válasz trassher #42254 üzenetére
Abban sincs semmi hókuszpókusz, egy egyszerű töltés, vákuumteszteli a gép a rendszert, ha annyira lyukas akkor fel se engedi tölteni, természetesen ilyenkor nem is fizetsz semmit.. Nyilván apróbb tömítetlenséget nem tud kiszűrni.
Nekem lassan két hete töltötték, eddig még hideg, de tavaly az Alfát is ott töltettem + javították is 2x, összesen 60k értékben, de végül jó klímával adtam el.Persze vihetitek 10-12ezerért is töltetni, de ha ennyiért csak feltöltik és még csak nem is tisztítják akkor az szimpla lehúzás.
G Astraba valószínűleg ha teljesen üres 500g anyag megy. Persze az ár akkor is annyi ha 200 vagy 500grammot kell tölteni.
haddent: gondolom spéci gázról van szó különben elég lenne PB palackról tölteni , viszont autó és autó között nincs különbség csak maximum mennyiségben
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Calogero #42194 üzenetére
Ezt se tudtam a H astrakrol
Nyilvan, ha folyamatosan megy a klimad, nem fog büdösödni. Viszont nekem nyaron a hoszabb utak, vagy hazaut soran van ra szüksegem, az esetek tovabbi döntö többsegeben nem. Teljesen felesleges lenne plusz terhelest tenni a motorra, plussz alkatreszeket teljesen feleslegesen jaratni, illetve minimum 1 literrel többel autozni. Akkor inkabb elviszem egyszer egyszer egy ozonos pucolasra
Multkor hasznaltam pont, nagyon eszrevenni, azert ez a motor kicsi ahhoz, hogy ne erezze meg. A fogyi minimum +1 liter es hatarozottan jobban is kell nyomni, egy-egy elindulasnal plane
-
adorjant
senior tag
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #42265 üzenetére
Na igen, se családom, se gyerek, én meg örülök hogy elvagyok a kocsival, tudok vele legózni - oké néha kicsit drága...
Igazából mivel én vezetem, nem nagyon érdekel más mit gondol, viszont eléggé maximalista típus vagyok, és szeretem a saját ízlésemre, stílusomra alakítani azt amit használok. (kerékpárt is vázig szétszedtem és úgy válogattam hozzá új alkatrészeket)(#42267) haddent
Omega egy zseniális autó, imádom, de nem vennék. Gyönyörűen néz ki, nagyon jól felextrázott, de valahogy a kombi nekem nem az igazi. Az már túl hullaszállítós, sedan meg nekem kicsi, szeretem ha tudok pakolni az autóba (kerékpárokat is utastérben viszem, vectrába tök jól beférnek az üléseket lehajtva). Van egy ismerős ő nagy mercis, most valami 4000+ köbcentis verdája van de 20+ litert eszik bár nála nem számít mert leszarja
Talán azt egy kicsit bánom hogy nem 2.2 a motorja annak már közel 300 a nyomatéka. De formára számomra az egyik legszebb autó, kivül-belül egyaránt, persze vannak jellegzetes opel megoldások amiktől fogom a fejem, de hát így szép az élet -
Ck.
addikt
Üdv urak,
2004-2007 Vectra 1.9 CDTI motorról mi jót/rosszat tudtok mondani? Illetve maga az auto milyen?
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #42272 üzenetére
Egyebkent ez a legozas is erdekes nekem. En valahogy ezzel nem tudok azonosulni, de ugye ez is ugyan az a kerdes, hogy nem vagyunk egyformak
Azert akarmilyen autod is van, az szepen öregszik, avul. Egy ujabb auto mindig picit kap egy modernebb design-t, frisebb technikat (ersd, jobb motor, jobban müködö klima, akarmi...). Hiaba legozol vele, minden öregszik. A futomü, motor, minden.
En is nezegettem, amikor megvettem a kocsit, az ebayt, amazont, rengeteg minden van a H astrahoz is. Az elejen nagyon be voltam lelkesedve, hogy uuuuu, szines nagy erintö display van a közepkonzolba direkt H astrahoz kialakitva (mondjuk az szerintem nem kellene, fel aron sem, de elsö ranezesre menö ), utolag meg lehet oldani a bluetoothos telot (modult külön megvenni, beepiteni), a kijelzöt ki lehet cserelni a szines kijelzöre, navit hozza lehet epiteni....de a hangszigeteles es egy kicsit jobb hifi is abszolut erdekelne.....siman akar milliokat tudnek ra költeni ilyen kis csicsazasokra mint a pinty.
Csak en ezzel ugy vagyok, hogy ha el is kezdenem ezt a "legozast", akkor is "csak" egy H astram lenne. Utolag ha eladom ezeknek a költsegekenek max a 10% amit meg lehetne fizettetni. A kocsi persze folyamatosan öregszik, elöbb utobb ezt kell kicserelni, azt kell kicserelni, bemattul, elszakad.......es azert minel öregebb egy auto annal kisebb a megbizhatosaga is, pont ezert, mert siman elszallhat valami menetközben, amit elöre nem gondolt senki. Azert egy uj autonal ennek kisebb az eselye.
Szoval ezt a penzt amit erre költenek en inkabb felreteszem es inkabb majd szeretnek kesöbb egy picit ujabbat, egy picit erösebbet vagy egy picit magasabb kategoriat venni. Optimalis esetben a harmat egyszerre Nekem ez fontosabb, mint, hogy mondjuk legyen egy olyan hifi a kocsimba, hogy besz@ras
-
mephi666
nagyúr
1.9cdti-n tanultam, 120 lovas volt, engem meggyőzőtt, oktatóm viszont kicsit bánta, hogy nem 150est vett amúgy jó autó, hatalmas, de normálisabban tudtam vele parkolni és precízebb műveleteket végezni, mint a céges octavia-kkal... azok hiába kisebbek, összevissza kerekednek és nem érzem annyira a sarkaikat
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
haddent
addikt
válasz Declare #42274 üzenetére
Igen sajnos ebben igazad van. De ez is főleg az emberek hülyeségéből adódik... Nézzük csak a telefonokat is. Azt is évente megveszik a sok használhatalan szart ami pont úgy néz ki mint az előző és pont ugyanannyit tud és pont úgy megakad Autóknál is, szerintem volt egy fénykor a nagy amcsi dögök, aztán utánna/egyidejűleg EU-ban azért nem volt ekkora parádé, na de lényeg a lényeg, az is gurul megy elvisz, meg a legújabb 30 milliós is. Igen, ott azért van ég és föld szintű különbség, de most őszintén, egy szériával újabb és régebbi közt van 10x -es szorzó?
Most persze hiába is van/lenne igazam elméletben, ez akkor is így van, és a valóságban mégiscsak neked van igazad, így kell ezt megjátszani, ahogy te mondod
De a márka plecsni... húú.. na az... sok embernél az aztán fel tudja rugni a racionalitástAzzal nem feltétlen értek egyet, hogy kevésbé megbízható az idős járgány, ez karbantartás és hozzáértés függvénye. Ha átvizsgálják, rendbeteszik, de úgy igaziból, akkor szerintem egyikkel sem kell aggódni.
De most ezt úgy értem, hogy tényleg. Nem ránéznek, ráüt a villáskulccsal, aha, még nem tört le, még maradhat kategória, hanem valóban, szakértelemmelmephi666 ez érdekes amit mondassz, én a H -val vagyok így. Azzal bárhova beparkolok, megfordulok megyek megcsinálok bármit. Nem egy nagy autó ugye (sima csapott nem kombi) de nem is apró azért. Az F szedán pl nem sokkal hosszabb és keskenyebb, de képtelen vagyok vele "érezni" az egészet
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #42255 üzenetére
Évente x % akkor is eltűnik ha nem ereszt sehol a rendszer. Nekem 5,5 bár nyomás volt a rendszerben amikor megnézték. Reméltem hogy csak azért nem kapcsol a kompresszor mert alacsony a nyomás de nem. Ha valahol tömítetlenség van akkor értelemszerűen annak a javítása plusz pénz igen.
Redmi Note 7
-
lazlogogola
tag
Sziasztok!
Ma reggel a kocsim (Astra H Caravan) bal kereke felől néha egy egy koppanást hallok.
Megálltam és a csomagtartónál bal szélen nyomtam lefele jó erősen és akkor is kopog.
Lengéscsillapitó ment ki?
Meddig lehet szerintetek így kocsikázni vele,mert most nem igazán van rá keretem a javításra. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #42274 üzenetére
Igen ebben is van valami, viszont a pénz meg "értéktelenedik" tehát pl félre rakok hasamra ütök ebben az évben 200 ezret, az pár év múlva nem annyit fog érni mint ma. Az hogy 2-3 milláért én kocsit vegyek valahogy elérhetetlennek tűnik, nem is csak a megvétel miatt hanem a fenntartás, kötelező szervizek stb.
Amiket meg most ráköltök pluszba ilyen a hifi meg a szigetelés, ezt sem egyben fizetem ki hanem apránként, meg kíváncsi vagyok milyen lesz ha egyszer kész lesz.Igazából ami belső alkatrész azok nagy része ingyen lett, (itt van ingyen csak vidd el mert foglalja a helyet) belső szőnyegek, műszerfal stb.
Értem amit ti is mondtok, és nagy igazság van benne. De amíg nincs gyerek meg család.
Meg azért azt hozzáteszem, akármilyen rossz állapotban volt néha, olyan nem volt hogy lerohadtam vele, mindig elvitt a célállomásra, vagy a szerelőhöz, sose kellett vontatni vagy trélerezni -
Declare
őstag
válasz haddent #42276 üzenetére
Az ha valaki hülye es megetetik marketinggel, az mas kerdes. En azert ilyen szempontbol szerintem türhetöen tartom magam Ha a telos peldat nezzük, most csereltem le az N8 as nokia telom a 930 nokiara. 5 eves volt az N8! Mondjuk itt azonnal ellent kell mondjak, imadtam az N8 ast es soha nem lesz meg egy olyan strapabiro telom, de azert a 930 as klasszisokkal gyorsabb, okosabb es tenylegesen most lettem igazan okostelo függö (azaz megkerdezik, hogy milyen az idö, akkor nem azt mondom, hogy huh melegem van, tehat jo, hanem megnezem a telon, hogy 26 fok, huh jo idö van ).
Megbizhatosagra meg azert azt ertem, hogy persze lehet egy 10 eves is tipp topp, meg egy 3 eves is kitaposott lelkü, de ha karbantartod es odafigyelsz egy fiatalabbnal kevesebb rizikot erzek, hogy ledöglik. Az is igaz, hogy ugye nem megy azert szinte semmi ugy tönkre, hogy csatt aztan kesz, mindennek van elöjele. Csak kerdes, hogy ezt eszreveszi e az ember. En abszolut laikuskent mindig ettöl felek, hogy hogy veszem eszre ha valami valahol kezd eltömödni, kezd abnormalisan viselkedni kifizetek en "szivesen" par 10k HUF ot, hogy pucoljak ki a turbot vagy a szivosort vagy barmit, csak ne legyen vele gond, de honnan tudom, hogy pucoltatni kell, eszreveszem e?
(#42280) F_Gergely Most pont baromi alacsony az inflacio otthon de persze ertem mit mondasz. Viszont ha beepited a kocsiba, akkor meg azonnal "elbukod" kb a 80% at persze ha ez a hobbi is egyben akkor az megint mas. Nekem viszont a megbizhatosag az elsö, mert ha itt a Nemeteknel lerohadok, akkor a kocsi arat rakölthetem a trailerre meg a szervizre szoval a mondjuk a kocsi nem lenne ilyen kenyes kerdes nekem, lehet en is mas szemmel neznek arra, hogy egy idösebb magasabb kategorias kocsi, amit epitget az ember, de ha lerohadsz vele, akkor se törtenik semmi.
-
Ablakos
őstag
válasz lazlogogola #42279 üzenetére
A következő műszaki vizsgáig.
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #42281 üzenetére
Nemeteket nem kell bemutatni barátomék ott élnek, hát bakker vannak áraik, és nem alacsonyak... Bár hozzáteszem, hogy ha én is kint élnék valszeg nem B vectrát veszek, de ami ott elérhető és megfizethető, az hozzánk nem kerül, vagy ha hazahozod helyből nem annyira mert regadó, papírok stb...
Sőt ha németeknél lennék bármennyire dizel párti vagyok, benzinest vennék, igaz 2.0 de inkább 2.5 a fogyasztás pont nem érdekelne. Sajnos itthon ezek a tényezők is szempontok.
Nyilván amit beletolok pénzt "elbukom", na de élvezem amíg nálam a kocsi, plusz 5 évig biztos nem szeretném eladni, hogy utána meg mit hoz a jövő azt még nem tudom. Lehet addigra én is a németeknél kötök ki ha megtanulok németül -
Faterkam
addikt
válasz Calogero #42194 üzenetére
"Minden leállítás után, miután kivettem az indítókulcsot a gyújtáskapcsolóból megnyomtam az "auto" gombot."
Aztán kikapcsol magától? Vagy meddig kell átszellőztetni? Mert én is bekapcsoltam a kulcs kivétele után, de még 15 perc után is ment Én kapcsoltam ki inkább.
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Markizmark
addikt
válasz lazlogogola #42279 üzenetére
Ha a csillapító kopog az a kisebb gond, viszont nem hiszem hogy az kopogna, nem szokott. Csak simán nem csillapít. Ha a trapéz gömbfej akkor mielőbb cserélni kell, mert abból kerékkifordulás is lehet. De kopoghat még pár dolog ott ... irányítókar, stabilizátor, belső szilentek. Legalább nézesd meg.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Kickass
őstag
válasz lazlogogola #42279 üzenetére
Ha csomitartó felől hallod akkor gondolom hátsó felfüggesztés
Sanszos, hogy lengéscsillapító, más nem nagyon kopoghat
-
-
Declare
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #42293 üzenetére
Na mondjuk ott legalább olcsóbb a gázolaj, nálunk meg drágább mint a benzin... De mondjuk egy mostani autónál sztem tökmindegy benzines vagy dizel tök csend van mindkettőben fordulat meg 130-nál 1200-1500.
Barátomék Münchenben vannak, benzinest vettek A zafira-t. Előszőr onnan akartam kocsit behozni, de regadóval már nem igazán érte meg :/[ Szerkesztve ]
-
lazlogogola
tag
válasz Markizmark #42292 üzenetére
Miért?
Itt nem kell a kerékkifordulástól tartani? -
mephi666
nagyúr
válasz F_Gergely #42294 üzenetére
ez a gáz: az üzemanyagelőállítás mellékterméke (a gázolaj) nálunk drágább, mint a benzin
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
diablo1984
veterán
válasz trassher #42278 üzenetére
megvolt a töltés és nyomáspróba, nem ereszt a rendszer sehol, kb félgáz mennyiség volt a kocsiban, most hogy fel lett töltve 5,2fokig hűt, ott lefagy a hűtő, olvaszt, majd megint hűt! azért így ki lehet már bírni a nyarat! és 8k-ba fájt a dolog, ebből 5kilo volt a nyomáspróbázás(következőnek inkább csak töltetek )
Ck.: 150 lovas 1,9cdti vectra c kombim volt, ment mint az álom, fogyasztása mennyei, bár én féltem a nagynyomású cucc behalási esélyeitől és ezért is adtam el! szép nagy autó, piszok nagy, de opeles az összerakás minősége, ez-az rezonál/kopog rajta, ha ez nem zavar,akkor nem rossz kocsi! csak ne legyen baja, mert a szívósor csere is egy vagyon, injektorok felújítása 70guriga/db(4db van benne), nagynyomású szivattyú és kéttömegű is van benne, ja meg részecskeszűrő is! mind mint egy vagyon, ha meghanyatlik, ehhez képest az egr elkoszolódás(mert az szokása, az enyémet is kellett csinálni) filléres tétel!
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz lazlogogola #42295 üzenetére
Nem. Nagyon extrém esetben persze az is ki tud esni, de nem a csillapítóval vagy a szilentekkel kapcsolatos a kifordulás.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #42298 üzenetére
elnyalni el tudja a gumit egy szilent, meg sz@rabb az irányíthatósága, ha mossan a segge, ha meg lengéscsillapító akkor az meg szét tudja verni a gumit, szélsőséges esetben egy kanyarban el is tud pattogni a segge(mondjuk egy jóféle borsodi úton), hogy azt össze nem szedi!
szóval én azt tanácsolom, hogy gyűjtsön egy kis lóvét, mutassa meg egy szerelőnek, hogy legalább tudja, hogy mi döglött meg, majd döntse el maga, hogy mit is akar rá költeni. lehet csak egy seprűnyél van a csomagtartóban és az kalamol...... -
haddent
addikt
válasz mephi666 #42296 üzenetére
Mindig az a drágább amire nagyobb a kereslet. Ugye pár éve nagyon rákaptak erre a turbodízelekre, viccen kívül ma már messze több. Nem hibáztatok én senkit meg mindenkinek szíve joga de annyira szomorú amikor odaérek egy nagy Audi-hoz vagy egy nagy BMW, tényleg szép nagy látszik rajta az erő és akkor odaérve azt hallom hogy "RETTTTYYETYTETYYYTTTETTYYTYE"
Na, jó, még mielőtt vita lesz belőle be is fejeztem de na
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen