- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz trassher #48287 üzenetére
Világos, hogy többet forog, többet is kell. Az is, hogy nyilván már csak emiatt is többet eszik, meg amiatt is, hogy kissebb a "tápértéke" a benyának mint a dízelnek. De ettől azért az erős volt, hogy nincs olyan benzin (nyilván beleértve a 3 szélsőséges példát amit hoztam is) ami jó lenne pályára (is)
sasa58 nekem életem legjobb fogyasztása az elmúlt évben mióta megvan most lesz, eddig úgy néz ki olyan 7.5 -8 liter városban (teli tank). Csak ehhez az én agyamat kéne megcsippelni nem a kocsit
Egyébként ha neked ennyi gondod van vele (azt hiszem volt a váltás - rángatózással is, ugye?), lehet, hogy tényleg érdemes lenne egy ilyen optimalizációs chip, hátha szebbre lehet szabni a dolgokat, nem is teljesítménynövelés szempontjából, nem?köv. hsz.-edre: igen, ez tény (hogy a 16v hátránya az)
Más: olvasom itt közben, hogy miket fogyasztotok a hidegben, végén még büszke leszek erre a 7.5 -re
Ehhez viszont jó lenne segítség: pontosan hány literes a HAstra tank? Villogós kifogyástól - csurig?[ Szerkesztve ]
-
-
AMD Power
titán
válasz Declare #48302 üzenetére
Ma már az sem nagyon. Mióta van a Tesconak online bevásárlása amit ide ajtómba kihoznak akkor már az sem számít annak. A piac meg a házunkkal szemben van.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
sasa58
tag
válasz haddent #48301 üzenetére
52 l-es atank. Egyébként érdekes, most a hűvösebb időben kevésbé rángat. Ki érti ezt?
A fogyasztás meg nagy mértékben függ attól, hogy egy hidegindításra mennyi melegen való közlekedés jut. Ha valaki rendszeresen 2-3 km-es városi utakra használja az megnézheti a téli fogyasztását. Én jellemzően 8-10 km-eket megyek a városban - határeset. Tegnap meg ma jobb volt a közlekedés, így 8,6 l jött ki. Április óta mióta megvettem 6000 km :7,3 l átlag fogyi. -
trassher
addikt
válasz zolikaDB #48295 üzenetére
Eddig 7,2 - 7,3 volt a fogyasztásom de sajnos megjött megint a tél. Tegnap vettem is a kedvenc jégoldómból bár örülnék neki ha idén nem kellene használni.
A 8 szelepes suzuki után nagyon furcsa volt, azzal olyan szépen csendben el lehetett indulni de már megszoktam.sasa58: Igazából nem hátrány ez, főleg ha valaki mindig is 16 szelepes motorral szerelt autókat vezetett.
haddent: Tudom kicsit sarkos volt a megfogalmazás de fogyasztás és menetdinamika terén ugye jobban jár az ember a dízellel. Én is szívesen járnék egy 429-es boss-al de erre jelenleg nem látok reális esélyt sajnos
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz haddent #48310 üzenetére
Pénteken ültem/vezettem egy igazi benzinest, bmw 528i. Nem vagyok oda az új bmw-kért de ez odavágott. Szép hang, megy mint a meszes, aránylag nagy is belülről, head up display, stb stb.
Ez a buzis downsizing (máshogy nem tudom kifejezni) megöl minden jót. Vegyenek az emberek 3 hengeres turbós lomokat amikről a gyár is elismeri hogy 200K km-t bír a blokk? Inkább ülök régebbi autóban mintsem egy ilyen üzemórás valamiben.Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz trassher #48311 üzenetére
A "buzis" még nagyon enyhe és liberális kifejezés volt. Nettó faszság az egész. Meg a sok Euro szabvány is. Nem lehet teljesíteni, ha lehet akkor meg más károsanyag ami kevésbé látványos, jóval több jut ki belőle, még károsabb stb... A motorok nem bírnak ki semmit cserébe iszonyat drága a szerviz és a törődésigényük óriási. Tényleg, mekkora jó, hogy kis nyomorék kiherélt cserébe ugyanolyan káros (csak máshogy) szarokkal kell szenvedni és vagyonokért szervizelni és 5 évente kidobni Tiszta zöld.
Gyönyörűek azok az 528i, de nekem a 3 -as széria a favorit, az 5 az már óriási bálna. De a 3-asok is ugye szedánok, és igen, az az igazi autó forma, de szerintem kellemesebben viselkedik ez a "rizsrakéta" forma (csak picit nagyobban). Pl. 1 -es széria bmw szerintem sokkal agilisebb lehet -
trassher
addikt
válasz haddent #48312 üzenetére
Nem olyan bálna az ,főleg belül nem. Magamra állítva az ülést hátul éppen elférek hogy nem ér a térdem az üléstámlához. Mostani 3-asban nem ültem még, lehet abban hátul el sem férnék. 1-esből pedig az m coupe lehet baba. Olyan mint egy szteroidos törpe amin szétszakad az ing.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
Ahhh ezt a temat mar szeretem
(#48312) haddent nekem a 4 es szeria a top most. Gyönyörü, kupe forma, ellenben 3 ajtos, azaz a pakolassal sincs gond. Nem utolso sorban azt olvastam rola, hogy valoban szintet is lepett a 3 as bmw hez kepest. Abbol egy 425d es en köszönöm szepen le is ülnek es hallgatnek tankolni is tudnam, menne is szepen es biztositas sem lenne sokkal több jo mondjuk remelem a valto csapagyakkal minden rendben
-
haddent
addikt
válasz trassher #48313 üzenetére
3 -as az nem nagyobb ám, mint egy Astra szerintem semmivel, sőt lehet kissebb, főleg a 2 ajtós.
Declare hát gyönyörű az is, de nekem nagyon bejön ez a forma, hogy nem lók le a kasztni a tengelyekről se elöl se hátul. Az a baj, hogy ha eltekintek a fenntartástól, csak vételárra koncentrálok, akkor adott pénzből nem igen tudok jobbat venni, max. szubjektíven egyik v. másik márkából. Felszereltség, extrák, műszerek stb.. ez biztos úgy van, hogy "finomabbak" egy bömiben, de kb. ennyi szerintem. Egy Alfára lennék kiváncsi, a kis Juliska nagyon tetszik pl.
-
deicide
veterán
válasz haddent #48279 üzenetére
Ezt én sem egészen értem, hogy benzines miért ne lenne jó pályázni. Pont ma néztem, hogy 160-nál 3300 a fordulatszám 6-ban, az minden, csak nem sok. Még dízelhez képest sem annyira.
trassher: az 528i az inkább csak megyeget.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Declare
őstag
válasz Calogero #48315 üzenetére
300euro körül.
Ha egyedül megyek, akkor dragabb az auto, de cserebe rugalmasabb, kenyelmesebb, haztol hazig visz es raadasul Mo-n is egy tank benzint kijarok azert mire eljutok mindenkihez aki fontos raadasul hogy hoznam a hazi lekvart, magyar bort es pirospaprikat a repülövel?
(#48317) deicide Palyara egy 1.4/1.6 benzin turbo nelkül 5 sebesseggel keves. Nem arra valo. Mondjuk alapbol egy dizellel nem versenyezhet palyan egy benzines komfort es fogyi teren. Ha az ember 10 orat utazik palyan, pont leszarja, mennyi idö alatt futja a 0-100at a kocsi, az fontosabb, hogy hany benzinkutnal kell megallni tankolni
-
deicide
veterán
válasz Declare #48318 üzenetére
Nyilván, nem feltétlen arra találták ki, de az F Astra-m is túlél már lassan 280K km-t és ebből 150K pályán 130-al történt, túléli, csak nem dinamikus.
Ellenben pályáztam 6-7 órát már az OPC-vel, semmilyen kényelmes, keveset evő diesel-re nem cserélném el, hogy ha épp ahhoz van kedvem, akkor visszaváltok 4-be és 210-ig nem is kapcsolom az 5-öst. Enélkül rohadt unalmas lenne az utazás. Nem vagyunk egyformák.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Declare
őstag
válasz deicide #48319 üzenetére
En is palyaztam mar hoszabban anyum polojaval ami 1.4....nem a gyengeseggel van a baj, 130-140, annak sem problema, 4 be visszateve az emelkedök sem, egyszerüen zajos, hangos a motor es sokat eszik
Mert gondolod en nem egy m4 bmw vel maszkalnek, ha megtehenem? Csak ahhoz, hogy en egy olyat vegyek/fenntartsam, legalabb az auto aranak a 2-3x osa kellene a bankszamlamra, egy olyan jövedelemmel, hogy a megtakaritasom ne csökkenjen es nyilvan egy olyan garazsba szeretnek vele beparkolni, hogy az ahhoz tartozo haz/lakas, nivoban azt hozza, mint az autok között az M4 bmw
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz deicide #48321 üzenetére
BP-n az utca vegeben volt egy ilyen vacak allapotu tarsashaz, az elött parkolt egyszer csak be egy anno zsir uj CLS merci Elöször azt hittem a ficko a szeretöjehez jar vagy ilyesmi, de mindig ott parkolt, szoval sanszos, hogy az ö ertekrendjeben a lakas elött allt az auto .
Mondjuk aztan nekem ezzel sincs bajom....ha valaki attol erzi jol magat es ez okoz neki örömet, az elje igy az eletet...
-
trassher
addikt
válasz deicide #48317 üzenetére
Huligán
Declare: egyszerüen zajos, hangos a motor es sokat eszik
Pontosan ez a bajom vele nekem is. Mondjuk én nem sokat pályázok, hetente 2*50km-t de annyi bőven elég is az astrával. El sem tudom képzelni milyen lehet pl egy classic 2 amiben még motorháztető burkolat sincs gyárilag.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz Declare #48320 üzenetére
"hangos a motor" hát tényleg nem vagyunk egyformák, az a jó bakker
Sokat enni, hát azt tud bizony. Egyébként milyen 1.4 -gyel mentél? Azért nem mindegy, 1.4 motorból van 50-60 lóerős meg közel 100 is, baromira nem ugyanaz a kettő azért.deicide jó de te turbós vagy, ott elég a 3300. De turbó nélkül, ha a 6. nyomatékcsúcsra (4000) visszadobná, onnantól még simán lenne benne annyi, persze ízlés kérdése, van aki a 4000 -et megközelíteni sem meri alulról sem. Hát én nem közéjük tartozom
visszatérve így hozzád is Declare, én továbbra is úgy gondolom, hogy lenne rá lehetőség, hogy legyen benne 6. Ha azt nézem az 5. -ben 70-80km/h -tól 190 km/h -ig vagyok, 4 személlyel légkondival. Ne mondd már, hogy ezt nem lehetne kettéosztani és picit még kitolni.. Persze, baromira nem gazdaságos, csak 1-2 hülye lenne aki megfelelő fordulaton tartaná stb.. De soha ne mondd, hogy soha.. Szerintem megoldható lett volna.
trassher akkor ülj be mellém mert nekem semmi burkolat nincs a mocitetőn, plé az egész, hátul meg a paragi és kezd kirohadni/kiégni
-
Borokafa
őstag
Ma volt egy komolyabb fogyimérésem, igazából a fedélzetit akartam ellenőrizni. 1280km-re 99l benzin. 90% város 7,7 l és a fedélzeti szerint is ennyi. Meg is nyugodtam.
-
Declare
őstag
válasz haddent #48324 üzenetére
Nem mind1 mire hasznalja az ember amikor 8-10 oran at ballagsz tempomattal, akkor a kulturalt jaras es a fogyasztas elöterbe kerül
Polo 75 lo asszem....a mazda 6 volt 165 loval a legnagyobb szivobenzin, amit vezett....mar leirtam a velemenyem, ezekröl a kategorias szivokrol...nem hergellek vele ujra
egy V6, hatsokerek, szivobenya bö 200 loval, na egy olyan az mas teszta lehet....vagy most hetvegen egy honda cbf 1000 amihez volt szerencsem hat azert az megint megdöbbentö ...de ilyeneket nem szabad venni, ezek egyertelmüen a sirba viszik az embert
-
AMD Power
titán
Most reggel bedobtam a téli papucsokat a kocsiba. Holnap mennek majd fől a gépre. Tavaly ugye szépen letakarítottam és lekezeltem őket. Még most is látszódik és érződik rajta a gumiápoló. Ami jó.
Amúgy ő vele volt lekezelve.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
Úton van a klíma panel kijelzőstül, mindenestül - 6K.
Plusz most mondta az illetékes, hogy a várt 80 helyett kb. 50K-ba fog csak fájni az átiratás a két literes motor esetén.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
DNReNTi
őstag
Sziasztok,
Lassan 30 éves E Kadettem úgy döntött nem indul be. Olyan mintha nem lenne benne benzin, az önindító megy, de semmi, nem hallom hogy megpróbálna a motor elindulni. Benzin egészen biztosan van benne, viszont a legutolsó tankolás kannából volt. Arra gondolok nem e lehet, hogy valami szűrőt eltömített egy kis szennyeződés? Hol vannak ebben ilyen szűrők? Belenéztem, én két kis tartályt látok a benzincsövön a motortérben. Azokat szedjem szét? Mivel, hogyan tisztítsam? Más ötlet esetleg? Gyertyákat már megtisztítottam, szikra van. Köszi!
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
-
mohabá 007
aktív tag
Megpilácsoltam a jövőévi kötelezőm.Eddig volt 10 jövőre 12,ha újrakötöm.Megvárom azért az értesítőt a cégtől,mennyit mond,ha nem kötöm újra.
Soha nem fogom megérteni ezeket a biztosítási kedvezményeket.Az autóra kötöm.Mégis kíváncsi az iskolai végzettségre,közalkalmazott e a feleségem,polgárőr vagyok e ..stb.No meg: időskori gépjármű kedvezmény10% Totálkár esetén nekik ennyi a rizikó egy 10millás,és egy 400ezres autó között?
Nem az lenne itt is logikus,hogy az autó forgalmi értéke határozza meg a díj nagyságát?
Pl:500ezres autó-15ezer, 10millás - 300ezer /év (értékarányosan) Nem ez lenne logikus?
A biztosítást az autóra kötöm,a díj mértékét mégis a tulaj adatai alapján állapítják meg.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #48335 üzenetére
Az életem megenné benzinből de nem bánnám.
mohabá 007: Ne keress benne logikát mert nincs. Fiataloknak magasabb a díj de a 70 éves tatának aki nem lát előre 2*2 métert annak 10% kedvezmény. Az értékarányosság hiánya is érdekes de hát a közteherviselés is csak utópia itthon.
Redmi Note 7
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #48336 üzenetére
Nem az számít a kötelezőnél, hogy a Te autód mennyit ér, hanem annak az értéke számít, amiben kárt okozol. Azt meg nem tudják megsaccolni úgyse.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz AMD Power #48328 üzenetére
Ezek az új rendszerek nálam akkor lesz BEST ha lesz bennük olyan önellenőrző részleg, ami saját magát ellenőrzi,és ha valami nem oké nem kapcsolja be magát,nem világít.(ezért nem is tudja elvakítani a szembe jövőt)Mert sajna jelenleg az van,kit érdekel hogy vakítok,én látok világba,oszt jó van.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #48339 üzenetére
Pontosan,hogy nem.A tulajdonomban lévő autóra kötöm meg a kötelezőt,ami arra jó,hogy ha vétlen vagyok,akkor megtéríti a károm egy részét.Ha pedig másnak kárt okoztam,a biztosító jogi úton kiveri belőlem az okozott kár anyagi részét,amit a vétlennek előre kifizet. (továbbá kedvezmény,ha polgárőr vagy Mi köze ennek a károkozáshoz)díjmeghatározáshoz?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz mohabá 007 #48342 üzenetére
A kötelezöt arra kötöd, ha valakit összetörsz, akkor neki a kart kifizetik. Neked senki, semmit nem fizet ez esetben. Ha casco-d van, az ami az önhibadbol bekövetkezett karodat fizeti ki Neked.
Rengeteg mindent ertekelnek a biztositok, hidd el, semmi nem veletlen statisztikak, baleseti kiertekelesek stb.....az, hogy ha polgarör vagy es kedvezmenyt kapsz, az nyilvan jogszabalyi sajatossag, tulajdonkeppen, azt szerintem az allamtol kapod.
-
DNReNTi
őstag
No szétkaptam a Kadett-et gyorsan, a benzin eljut a karburátorig. Viszont találtam két csellengő csövet... Az egyik a gyújtáseloszótól (?) indulna valahová. A légszűrőn amúgy van egy lyuk amibe pont passzol, csak nem értem az összefüggést. Kép róla. A másik a karburátor hátuljából indul és fogalmam nincs hová menne: kép. Ezen látszik is, hogy mintha eltört volna, de nem találom a másik végét, vagy a helyét. Mik ezek? Thx!
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
Declare
őstag
válasz realmadrid #48347 üzenetére
Ezt nem ertem Ha elhalad az auto visszakapcsol a lampa, amig meg elötted van, addig nem latod igyse ugyse az allatot
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #48349 üzenetére
A fény nyaláb hossza változik nem csak a szöge. Ha szemben kocsisor van akkor sem fog vakítani senkit mert a nyaláb kisebb szöget zár majd be a fényszóró síkjával + csökkenti is a nyaláb hosszát. Xenon esetén a gáztérben lévő 2 elektróda közti kisülés adja a fényt. Az elektródák közti távolság állandó így a nyaláb hossza is.
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen