Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
erikke17
őstag
válasz diablo1984 #49951 üzenetére
Az lesz holnap leugrok haverhoz szétkapjuk, zsírtalanítás aztán "piros szilikont" neki összedobjuk. Egy napot szárad aztán mehet a menet
Olvastam itt is ha a gyárit kiszeded utángyártottat már csak szilikonnal mert orrán száján folyni fog... Egyébként szelepfedél alatt vákuum vagy nyomás van ?
Ui. Bocsi a "hengerfejpakolásért"
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
erikke17
őstag
válasz diablo1984 #49955 üzenetére
Egyértelmű csak nem voltam benne biztos Mikor összeraktuk akkor is nyomta, de azt hittük főtengely szimeringet nyomta ki mivel vezérlés felől volt olajos meg a lengőkar is. Kapott újat jónak is bizonyulta de aztán egy 20km után megint olajos lett.. Ekkor már tisztán látszott, hogy ott tolja ki a szelepfedélnél. De főként vezérműtengelyeknél ahol a félkör alakú tömítés van.
De csórika picit erőtlen lett. Odalépek neki 3-ban fordulat 1500 aztán semmi, ugorni szokott. Arra tippelek, hogy a fagyállós víz kimosta kokszot kipuffból aztán beletolta katalizátorba. (még mindig büdösít ahogy ég ki a zsíros fagyálló) pedig mint az óramű úgy jár pöcröff hidegen melegen nem rángat se semmi. Mást nagyon nem tudok...
Pedig google is ad rá találatot
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
mohabá 007
aktív tag
válasz erikke17 #49956 üzenetére
Megpróbálom megérteni amit leírtál. Röviden: Kicseréltétek a szelepfedél pakolást,mert engedte az olajat.
Kicserélve új utángyártottra,de ez is engedi kifelé az olajat,nem tömít rendesen,ezért holnap újra szétkap, + sziló ahová kell,és minden oké.gépsárkány gyógyítva.Jól mondom? (eddig még értem is )[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
erikke17
őstag
válasz mohabá 007 #49957 üzenetére
Igen jól értelmezed
Alapjába hengerfejtömítéssel indult az egész mert beledobta olajba vizet. Egyúttal kapott új szelepfedél tömítést előtte csont száraz volt(nem akartuk öreget visszatenni), de ez az utángyártott valami enged... Ezt orvosoljuk holnap szilóval.
Plusz valamiért erőtlen lett a dög. Sok vizet beledobott kipuff rendszerbe is szó szerint csurgott belőle ami még mindig ég ki büdösít a zsíros fagyálló. Igaz már nulla ahhoz képest mint az elején. Erőtlenségre meg arra tippelek, hogy belehordta katalizátorba a feloldott kokszot kipuff rendszerből. Mert alapjába véve szépen muzsikál.
Gabis - Szelepfedél tömítés lesz az, ahogy diablo is írja. Szerintem nyugodtan kenjed be szilóval rosszat nem csinálsz vele csak tutibb lesz a dolog
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
mohabá 007
aktív tag
-
Gabis
őstag
válasz diablo1984 #49959 üzenetére
Szelepfedelet akartam írni...
-
akos86
aktív tag
Kedves fórumtársaim!
Előzmény: Adott egy opel astra 16. 16v amiból 1 henger később 2 nem járt. Levettük a hengerfejet és a tömítés át volt szakadva a 1 és 2 henger között. A hengerfejet milyen esetekben kell felújítani a szelepek jól zárnak és nem lötyögnek.
A segítséget előre is köszönöm.
3dfx, gone but never forgotten...
-
diablo1984
veterán
válasz akos86 #49963 üzenetére
ha jót akartok, akkor elviszitek hengerfejesekhez síkolni, ők nyomáspróbázzák is, megmondják, hogy jól zárnak-e a szelepek, szelepszár szimmering és szelepvezetők is rendben vannak-e!szemre nem fogod tudni megállapítani, a szelep zárni tudhat, rugó feszítheti a szelepet, hogy ne lötyögjön, ezért nem lehet laikusként megállapítani, hogy jó is-e.....
-
trassher
addikt
Még jó hogy vasárnap zárják el a vizet 11 óra előtt. Majdnem szabotálták az autótakarítást. Még idejében feltöltöttem a porszívót de a portörlés old school módon babapopsitörlővel történt.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
-
F_Zolee
veterán
Már egy ideje le akartam írni mit láttam de mire géphez kerültem sose jutott eszembe. 2 hete kb amikor mindenkinél beindulhatott a téligumi csere akkor egy derék tulajnál észrevettem, hogy valami nem 100-as a kocsin. Bár ezt még a gumis is űbereli ha ő tette fel neki a kereket.
Néztem, hogy miért "villog" a futófelület az autón...aztán rájöttem, hogy a nagyeszűek a matricát nem vették le az új gumiról. -
F_Zolee
veterán
Valakinek egy jó OPC? [link]
-
Petyyyyy
addikt
15 éves G Astra, 1.6 16V, 188K km, sportülésekkel, németből.
Mi az amire ennél a típusnál figyelni kell? Bratyóm nézi meg holnap a gépet.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diablo1984
veterán
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #49986 üzenetére
Pontosan.
Haver onnan hozta a Signumját, 130k-val. nem tudta, abban csak az órában írható, a computerben nem - itthon ki is derült a pontos km: 255k.
És igen, török volt a kereskedő.
Amúgy azt vettem észre amikor érdeklődésből nézegettem, ott is ugyanaz a helyzet mint itthon, mindennel: ha az eladó magánszemély, az ár is nagyon sokszor horror, mert én az alatt oda nem adom, vagy csak fogalmuk sincs az értékéről.Postázást nem vállalok.
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #49986 üzenetére
Nem km óra állást kell venni, hanem állapotot. De persze mondtam neki legyen résen. Szerencsére egy opel b.zival megy majd megnézni az ótót, reméljük a legjobbakat.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz gzbotii #49977 üzenetére
nálam +10 fok alatt hideg van
(#49987) gban:
km azért nem releváns mert ha át akar vágni átfog. KM óra átírható az ECU meg cserélhető, még a motor is cserélhető. Ezért nem értem ezt a nézzük km-t semmit nem számít. Állapot a lényeg.Reggel csúsztak az utak, én sose attól félek én balesetet okozok hanem valami gyökér belémszáll. Jövök reggel, 70-es tábla én mentem 50-el, gyökér meg tol hátulról. Csak motorfékkel lehet ilyenkor fékezni mert nekem is egyből dolgozott az ABS. És a sok barom tolja b'zdmeg, néztem tükörben, kacsázik az egész autó mert látom hogy szerencsétlenkedik mert csúszik az út de azért tolja meg pörgeti a kereket és várja a megváltást. Idióták komolyan, én meg foshatok mikor száll belém egy hülye...
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #49988 üzenetére
persze, meg aki korán kell aranyat lel, meg a jó pap is holtig tanul!
de gondolom ti sem a 3-400ezres km óra állásút nézitek meg, pedig az is lehet patika állapotú!
úgyhogy ezekkel a szólás-mondásokkal nagyot lehet mondani, de baromság, eleve ha 150ezer km-t futottól nem akarsz használtabbat venni, akkor meg sem nézed a többet futottakat, a 150ezer alattikból meg már nézhetsz állapotot persze, de azok akár mind ugyanúgy 2-300ezret futott, így összehasonlítani is nehéz!
úgyhogy mindenki a km-t nézi, utána állapotot, ezért van a sok tekergető minden felé.
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #49899 üzenetére
Ez egy nagy kerdes a neten is en ugy tudom az enyemben Isuzu van....a J astraban mar nem vagyok biztos
(#49908) realmadrid ezt mondjuk, hogy "igy van" es hogy " el kellene felejtenei szemelyautokba a dizel motort, ezt hogy passzintid össze az en hsz-emmel? En lyet nem mondtam
Amig a dizel olcsobb es kevesebbet fogyaszt belöle az auto, addig sajna ez eleg valoszinütlen. Amugy egy nagyobb limuzin vagy terepjaroba sem hiszem, hogy környezetkimelöbb lenne egy nagy benzinmotor, ami 10-12 litereket nyel be, mig a dizel 7-8 al mozgatja. Ugyanigy el kellene akkor felejteni a nagyteljesitmenyü, mondjuk 200 lo feletti motorokat es mindenkinek 1.4 tsi hybriddel kellene jarnia azert ez elegge utopia szagu, lassuk be (en mondjuk mar irtam, hogy egy 1.4 tsi hybridbe (pl golf gte) azonnal atülnek....csak ott indul, hogy hasznaltan 10 millio
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #49990 üzenetére
Pedig de. Az utóbbi egy hónapban nagyon szkeptikussá váltam - az egyébként akár valós - kevés km-t futottakkal szemben. Az enyémet is 313K km-rel vettem.
Megnézem az évjáratot, km-t, képeket...valós lehet? Mégegyszer a km-t, aztán az árat és igyekszem ítéletet hozni. Dióhéjban így történik nálam. Az egyetlen eset amikor hiszek az órának, ha végig vezetve van a szervízkönyv.Declare - Engem meg aztán hiába kérdezel, egyetlen alkalommal sem ültem dízel H-ban.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #49992 üzenetére
ja, csak németben a találatot ha nem szűkíted le mondjuk 200ezer km-re, akkor felhoz 3000 találatot és annyi. sokszor olyan fosul van fotózva a gép, hogy akár totálra is lehet töve, az sem látszik belőle! az alapján ítélni az állapotát nem lehet, meg jellemzően a rendszám átrakott, magán emberes(kereskedős) félrerakott autók okádék koszosak belülről, a német még takarítani sem szereti azt amit már szemétnek tekint, mert ott az új verda..... így képről elhanyagoltnak tűnhet....
-
Petyyyyy
addikt
válasz diablo1984 #49993 üzenetére
Igen, ez sajnos igaz. Van olyan képes hirdetés, amire rögtön ctrl+w nyomok, pedig csak egy takarítás kellene a gépnek. Ha viszont találkozik az igényekkel, fel kell hívni Jürgent és kérni kell pár normális képet.
Én inkább városokra/kerületekre szoktam szűkíteni. Van néhány ismerős meg családtag, akik rendszeresen járnak ki autókért. Akad aki csak célzottan bizonyos városokba és van aki körútra megy egy adott csíkon. Részben ezért is írom olyan könnyelműen, hogy el kell menni és meg kell nézni.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
bubi92
őstag
astra g 1.6 16v, mekkora a gyári akkumlátor ?
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Gergely #49989 üzenetére
Igaz ez az állapotot nézünk dolog, de akárki akármit mond, korlátozással.
Mert pl. nekem jó ugyan a kuplungom, de 250k van benne, bármikor megadhatja magát. Ugyanígy jó volt 100k-nél is, mégsem ugyanaz a helyzet.
20-30 ezerrel ezelőtt a lengéscsillapítók is jók voltak, de már nem azok.
Szóval az egy dolog hogy jó állapotú az autó, csak nem mindegy hogy meddig marad az.A másik, meg hogy ha rájövök hogy buherált a km, az egyrészt jó alkualap, másrészt meg amúgy se kell, mert engem ne akarjanak átverni
Meg ha ezzel átvernek, akkor ki tudja még mivel akarnak megvezetni.Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
Szvsz egy autonak mindig lesz valami baja. Van az elsö mondjuk 70-80k km amig nagyon nagy esellyel gondtalan, de utanna szepen jönnek a kisebb/nagyobb dolgok. Ha valaki hasznalt autot vesz, az nem akarja/tudja kifizetni a kenyelem arat, hogy beül a 0 km es autoba es gondtalanul autozik.
Azert veheti meg az ember joval olcsobban a hasznalt autot, mert ott idöt es energiat kell fektetni ezekbe a dolgokba, hogy utannanez, az adott tipus/motor hibainak, gyengeinek. Altalaban milyen alakatreszek meddig huzzak, mik a szeriahibak stb. Ezutan hozzaertö emberkevel atnezeti es belekalkulalja, amit kell (uj gumi, fek, turbo...akarmi).Innentöl viszont megint arrol beszelünk, hogy allapotot veszünk nem km-t. Az evjarat es a futott km jo alap arra, hogy belödd, kb mi az amit költeni kell a kocsira, de minden fazisban lesz valami, tök mind1, hogy 120k van benne vagy 160 vagy 220 vagy 300,400...kb tudni kell az auto kb hol tart es ezt szemelött tartva atnezetni/rakölteni amit kell.
szvsz
-
Markizmark
addikt
50000.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen