- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz kriszpontaz #21752 üzenetére
Ez nehéz kérdés, de ha tippelni kellene, szerintem nem kell ott semmit programozni.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz kriszpontaz #43414 üzenetére
Még mindig nincs motor?Akit ajánlottam,felhívtad?
-
7Sony7
addikt
-
F_Gergely
őstag
válasz kriszpontaz #43422 üzenetére
"Mellesleg nem tudjátok hogy a gyári ajtókárpitot ha felvált (értsd: a ragasztó elengedte és lobog az ajtón, olyan mintha összement volna mosásban a ruha) vissza lehet ragasztani úgy hogy a helyén is maradjon?"
Én műanyag pisztollyal ragasztottam a kárpitot meg is a könyöklőmet is, 2 éve hibátlanul bírja, Csak meg kell várni míg kellően felolvasztja a műanyagot különben nem lesz rendes kötés. Egyébként ugyan így ragasztják gyárilag is, csak talán az valami speckóbb anyag.
-
7Sony7
addikt
-
diegho
nagyúr
válasz kriszpontaz #43445 üzenetére
Engem nem az ár érdekel, hanem hogy legyen róla számla és garancia.
-
gerisz23
őstag
válasz kriszpontaz #43445 üzenetére
Az igen,én másoltattam,lehet 28 is sok volt érte,habár én komplett kulcsot kaptam,meg beprogramozták az újat.
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
Declare
őstag
válasz kriszpontaz #43529 üzenetére
En mar attol is kivoltam, amikor lattam a motor müanyag takarot levett allapotban nem szeretnem igy latni a kis trakeszt
(#43530) KrenAtesz Ha nem nemetorszagbol rendelted mindenfele csomag kiszallitas sztrajkban van. En 2 hete nem kaptam meg az 1 munkanapos hataridös csomagom
-
mohabá 007
aktív tag
válasz kriszpontaz #43529 üzenetére
A "donor" beemelése előtt,mivel most még bőven van hely,Én a sebváltóból lecserélném az olajat.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
sasa58
tag
válasz kriszpontaz #43569 üzenetére
Ez a motortartó bak felmerült már, de miért csak 2800 fordulatnál csinálja és üresben nem? Valakinek úgy szüntették meg, hogy a jobb oldali féltengelyre valami plusz súlyt raktak, ami egyébként a Vectra B-hez való.
Szervizben is látták (tapasztalták) már, ott azt mondták, hogy a kipufogó rezonátor rezonál, ami nemrég lett cserélve. De lehet, hogy csak le akartak rázni. -
Faterkam
addikt
válasz kriszpontaz #43662 üzenetére
Jé még egy ember, akinek EasyTronic.-os autója van?
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
diegho
nagyúr
válasz kriszpontaz #43665 üzenetére
Én is úgy gondolom, de azért holnap rámérek lézeres mérővel is, hogy lássuk mi az igazság.
-
w333
félisten
válasz kriszpontaz #43668 üzenetére
Mindenképp gyári lesz (fűtés nélkülit veszek)
De ahogy próbáltam a gyári műanyaglapot (tükör nélkül) visszanyomni úgy recsegett a tükör motorja (fizikailag benyomtam) így nem pattan be
Ha leszedem (lehúzom) a tükör borítást, talán hátulról tudok kontrát tartani
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz kriszpontaz #43670 üzenetére
Köszi ... majd meglátjuk, (talán jó lenne bezsírozni előtte a patentokat)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Faterkam
addikt
válasz kriszpontaz #43665 üzenetére
Szerintem eléggé. Sokan nem szeretik! "Nagyon jó, kényelmes, takarékos, de ha javíttatni kell akkor borsos az ára" ebben a takarékos sajnos városban nem áll. :/ C Corsánál nálam ~100e Km után meghalt a kuplung, váltó elektronika. A kocsi 10 éves volt, kb. 500eFt ért. 600eFt.-ért akarták javítani a márkaszervizben! :/
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Faterkam
addikt
válasz kriszpontaz #43676 üzenetére
A tünet egyszerű volt: a kulcs elfordításánál F betű a váltó kijelzőn és semmi, se kép, se hang. Én is felújíttattam, nálam mindkét léptetőmotorral gondok voltak meg az elektronika is beteg volt. De nekem cakk-pakk 140eFt volt és úgy adtuk el. Most H Astra van, ez is hasonló EasyTronic.-os.
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
AMD Power
titán
válasz kriszpontaz #43699 üzenetére
Nekem meg pont az ami nagyon bejön. Volt alkalmam közelről is megnézni a E Corsa belsejét. Élőben is olyan szép és formás mint a képeken volt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Calogero
addikt
válasz kriszpontaz #43702 üzenetére
Én csak para gombnak hívom, amikor már azon gondolkodsz hogy meglesz vagy nem lesz meg
Főleg ha csak egy 1,4-es fűnyíró motor van a nehéz kaszniba és még a klíma is be van kapcsolva
-
beg
veterán
válasz kriszpontaz #43705 üzenetére
Drága, macerás, de a kollégám meglépte pár évvel ezelőtt (ugyanúgy z12 mellé ). 4 hónapig élvezte, majd két hetente vitte barkácsolni, utána sosem lett jó. Megunta, nem használja és megbánta.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
gerisz23
őstag
válasz kriszpontaz #43711 üzenetére
De az lenne ,ha nem online kéne megrendelni,mire ide ér már 3-4000 huf...annyit meg nem ér
Ha nem tudom kiszedni trancsírozás nélkül akkor egyelőre így marad,ha olyan helyen járok veszek bele átalakítót.Valaki tudja hogy a telefon némítás hogy működik?El kellett csipnem azt a zsinórt a csatin mert folyamatosan Telefont írt ki a fejegység.
Holnap jön a vihar,4-ig ne essen jégeső...utánna talán már fedél alatt lesz a gép.Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
gerisz23
őstag
válasz kriszpontaz #43714 üzenetére
Szintén zenész,csak én fűrészlappal vágtam el a csatit.A gyári rádión rajta van leírás,meg persze az újon is,csak a gyári eléggé lekopott.A telefon mute az nemtudom hogy működik,de amúgyse lehet vezetés közben telefonálmi
Ha lesz türelmem kicsengetem a kormányvezérlésen a gombokat,hátha összetudom hozna vhogy a rádióval(nekem is Blaupunkt az új,ha még nem írtam volna) a kormányvezérlő-adapter nélkül.Most nézem a rajzodon felvan tüntetve kormányvezérlő is.Nagyon szépen köszönöm!
Ha igaz nem fogom tudni azt bekötni így semmiképp,de tudok élni nélküle.[ Szerkesztve ]
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
zeg
senior tag
válasz kriszpontaz #43705 üzenetére
Anno klímakompresszort cseréltettem a z12xe motoros astra G-be klímakuplungal együtt, gyakorlatilag a teljes klimarendszer ki lett a kocsimból berhelve. Soha semmi bajom nem volt az új klímával a 2 év alatt, míg használtam. Kell egy hozzá értő szerelő, és nincs különbség a gyárilag és az utólag beépített gyári között. Ha jól emlékszem 150ezres volt az új kompresszor, kábé 60e a klímakuplung+ szűrő+ miegyéb, azaz bőven 200ezres volt a gyári alkatrészekkel mindenestül beépítése(nem az Opeltől vette a szerelőm, hanem a klímagyártó hazai képviselőjétől cikkszám alapján)
[ Szerkesztve ]
3dfx cuccokat keresek megvételre
-
n0rbert0
senior tag
válasz kriszpontaz #43737 üzenetére
Szia!
Neked milyen OBD csatid van és honnan rendelted? Én ezt néztem, vajon jó lehet?
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz kriszpontaz #43786 üzenetére
Ha ezzel menne az enyém is, és csak a szoftok nem kommunikáltak az ECU-val (bár ketten is azt mondták, azt írja ki minden szoft, hogy a cucc ugyan látja az ECU-t, de nem kommunikál vele - maga a kütyü, nem a progi), az jó lenne.
Vagy mégsem? Én fordulatszám, átlagsebesség, meg hasonlók (esetleg fogyasztás, bár kétlem hogy az enyémben tud ilyen adatot kinyerni) figyelgetésére használnám, ez meg nem olyannak néz ki mint a többi, grafikus felületű program.mod: a listád nagyjából azt mondja amit tudtam, a program leírásában meg ott az F Astra 96-tól.
Érdekes, lehet, más kütyüvel tud ezekből akármit is kiolvasni?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Phobion
őstag
válasz kriszpontaz #43789 üzenetére
ezzel gondolom fogyasztást nem lehet nézegetni?
illetve, az "Üzemanyag szint szenzor" az lenne? '99-es F Astra-hoz ez használható?
[ Szerkesztve ]
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
haddent
addikt
válasz kriszpontaz #44058 üzenetére
Én pont ma néztem meg a gyertyákat ~20.000km után. Bosch -ok vannak benne, a gyertya alul benn a mociban ami van az a rész gyönyörű tiszta száraz és őzbarna világos szép semmi kosz semmi koksz. A meneten felül viszont van egy kis olaj. Ez gáz? Aztán még feljebb a gyújtáskábel (nem kábel hanem merev) ott megint semmi olaj.
Egyébként NGK menjen majd bele tavasszal? Vagy van annál jobb? Ár nem számít, most hogy 1.000 vagy 2.500, oly mindegy úgyis sokáig tart.. Illetve pl NGK -án belül is érdemesebb az ilyen olyan titán nagyon hegyes diódás kisüléses extra szart venni vagy semmivel nem fog többet tudni?
(A hosszú éllettartam tök mellékes mert úgyis cserélem rendszeresen mint mindent) -
realmadrid
aktív tag
válasz kriszpontaz #44281 üzenetére
Szia, minden évben cserélem az olajat, max 7 ezret megy évente.
Lánc talán nem, mert még nincs 70e az autóban.
Szerelőnél kiderül, hogy normális-e vagy sem.
Majd megírom, ha meggyógyította.A sas nem vadászik legyekre
-
F_Zolee
veterán
válasz kriszpontaz #44424 üzenetére
Már feszegettem de nem mertem jobban "tépni". Így is szar a fogása. -.- Mi a franc tartja oda még? Mert forogni tud...
-
SÖ
őstag
válasz kriszpontaz #44851 üzenetére
Ahhoz ez túl kicsi
-
beg
veterán
válasz kriszpontaz #44857 üzenetére
De lehet, hogy elfogadja a búcsús dodgem zsetont is
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
válasz kriszpontaz #45562 üzenetére
Szerintem az az 5w30 olaj, viszkozitas szempontjabol jo kell, hogy legyen. Amit mindenkepp erdemes megprobalni, hogy valtasz masik olajmarkara. Hatha. Ez az eneos is elvileg jo marka, de azert motor es motor között mindig van különbseg.
Total laikuskent en a következöt megprobalnam:
- Egy motortisztito adalek közvetlen olajcsere elött [link] ezt bele kell öntenei a meleg motorolajba, jaratni alapjaraton 10 percet -ha jol emlekszem-. Utanna olaj leenged es friss olaj bele.
- En olajbol is Liqui moly -t hazsnalok. Apumnak most "Liqui Moly 3707 Top Tec 4200 5 W-30" olajat vettem, ezt tette az 1.4 tsi be es neki is nagyon bevalt, azt mondta eszrevehetöen szebben jar a motor. TSI is tud csörögni indulaskor hidegen, ezzel az olajjal kevesbe csinalja. Egy probat meger.
- Ha dragallod, esetleg Total quartz, mobil1 olajat is kiprobalnek a helyedben. 5w30 viszkozitassal
-
Declare
őstag
válasz kriszpontaz #45566 üzenetére
Többieknek cimezve, helytallo lehet a kerdes, valaki biztos tud ra valaszolni, nekem arrol sincs fogalmam, mik azok a hidrotökek csak tudom, hogy tudnak csattogni en a user reszevel foglalkozom az autonak, hogy tudjam, hogy kell hasznalni es mit kell mikor csereltetni, hogy sokaig jo legyen....ezek a tökek, limbak, szondak, nem az asztalom
-
Declare
őstag
válasz kriszpontaz #45573 üzenetére
Hat akkor itt nem az olajjal lesz a baj ehez kell valami szaki sajnos.
Megertem az indulatod, de azert azt ne felejsd el, hogy itt nem opel vagy nem opel a kerdes. Egy 10-15 eves ketes elöeletü auto, amibe ketes elöeletü motort csereltek. Sajna ilyenkor, ilyen körülmenyek között, mar teljesen mind1 a marka
-
Declare
őstag
válasz kriszpontaz #45575 üzenetére
Ez igy meg inkabb kiabrandito, de ettöl meg a ketes elöelet es a ketes elöeletü motor csere az jogos. Azert normal esetben egy szivo 1.2 autonak sok baja nem szabadna, hogy legyen
Nem tudok okosat irni, reklamalj annal, aki a motor szerezte/cserelte.
Turbosoktol sem kell felni, mar böven tulvannak a 100k futasteljesitmeny. A kezdeti problemak jo reszet en ugy tudom mar orvosoltak. Nyilvan az elsö generaciosokat hasznaltan erdemes fenntartassal kezelni.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz kriszpontaz #45566 üzenetére
Nem.Ha nem megfelelő az olajnyomás,az olajnyomás jelző lámpa világít.( kicsi olajnyomás esetén az olaj nem jut el a kenési helyekre sem,ami káros az egész motornak )Egy kis infó:
A hidrotőkék azért csattognak,mert koszosak,be vannak ragadva.Az olajcsere nem lesz gyógyír.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Markizmark
addikt
válasz kriszpontaz #45628 üzenetére
Ha kopottak a hajtókar csapágyak akkor az nagyon hangos és fordulatszám emelkedésre hangosodik. Az nagyon feltűnő.
Egyébként az enyém is csörög valamennyire, de 10w40 olajjal is csinálta. Minden tőke új pedig.
99% hogy még mindig szelepzaja van a motornak.
Megnézetem majd egy másik szerelővel is.F_Gergely:
Nálam is az első indításnál pár pillanatig ég az olajnyomás lámpa, de ha pár perc állás után indítom akkor rögtön elalszik. Ez azért van mert hosszabb állás után minden olaj visszafolyik a karterba. Ez inkább az olajszűrő hibája szokott lenni. Enyémben mann szűrő van, mégis egy pillanatig ég a lámpa a napi első indításnál. Egyébként Eneos 5w40 olajam van, és X14NZ F astra.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
kriszpontaz
veterán
válasz kriszpontaz #45631 üzenetére
Jav: 1,7 bar az előírt alapjárati olajnyomás.
Valamint meg kellene nézni a nyomásszabályzó szelepet amit fentebb is linkelt a kolléga. Egy ilyen szelep nem sok pénz, de ha gyenge benne a rugó hamarabb nyit mint kellene és elereszti az olajnyomást, vagy csak simán mocskos. és beragadt.
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz kriszpontaz #45641 üzenetére
Nálam az injektor (mert központis) elég halk és csak akkor hallható ha nyitott motortetőnél odahajolok. Mondtak már nekem mindent. Szerelő lehetségesnek tartja, hogy a dugó kovályog a hengerben mert kopott, de ez szerintem nem igaz mert az olaj nem fogy. Ha pedig akkora lenne a hézag hogy így szóljon akkor már törte volna a gyűrűket. Dugó csapszeg és hajtókar csapágy az ki van zárva mindenki szerint. Mondták az önkéntes szerelők, hogy kilazult a szelepülés, de azt is hülyeségnek tartom. Itt 1-2 hidrotőkéhez menő olajfurattal lehet gond szerintem.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen