- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
Hirdetés
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
haddent
addikt
Én úgy gondolom, hogy 3M alatt elég érdekes 2010 -es Insigniát venni, de persze lehet, hogy nincs igazam. Mindezt csupán fél évvel ezelőtti H astra vásárlásunkra alapozva mondom, az volt 2M úgy hogy hibátlan műszaki vezetett könyv viszont esztétikailag volt rajta mit csinálgatni. Előbb említett feltételek a minimum szerintem ha márkakereskedésből veszed, ne add ez alá. Az 1M tartalék viszont szerintem bődületesen sok, lendkerék és vezérlés is a feléből kijön tippre és sokat mondtam.
Ha én vennék, és lenne összesen max 4M, akkor biztos 3-3.5 -ért néznék egy Insigniát, márkakereskedésből, kinyalt seggűt, vezetett szervízelt agyoncsókolgatottat.szerk. szvsz. bőven elég kell legyen az 1M, sőt sok, de ha ez megnyugtat az érthető
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
Szerintem az opelforum.hu-n olvasgass az insignia szekcióban. Tuti le lesz írva minden típushiba és hogy mire kell figyelni az adott típusnál. Ezek alapján kitudod kalkulálni hogy legrosszabb esetben is mennyi az az összeg ami jó ha zsebben van vásárlás után.
haddent: Fentebb írtam hogy ha szar a lendkerék akkor az legjobb esetben is 2 kiló. Azért egy váltó le-fel nem annyiba van mint egy rugócsere mondjuk. 16-os méretben egy szett gumira is simán ott lehet hagyni 1 kilót, és akkor még nem is mondtam sokat.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Úgy látom ez a DPF minden új autó rákfenéje. Audisok kiüttetik és sosincs vele többet baj. Jobbat tényleg nem tudsz csinálni mint utána olvasni hogy mik a gyakori hibák és a költségek és ezek alapján mérlegelsz.
haddent: Nem mondtam hogy el fog menni mind de tudod van egy okos mondás mi szerint "A vantól nem kell félni". Látod a linkelt hirdetésben már ki van emelve hogy új lendkerék van benne és most nem egy taxiról beszélünk. Ki tudja a hajtáslánc többi elemét nem e fogja szépen sorban kilőni még ebben az évben. Új autó, sok hibalehetőség. Erre tudok egy nagyon jó példát. 2 éves 5-ös bmw, szalonból újonnan vásárolt. Áprilisban eltűnt a rükverc. 600K, reccs.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Gergőke88
addikt
Ez nem ilyen egyszeru.
Ha pl gazdasagi totalksr volt a kocsi, es Jozsi bacsi hegesztette ossze jo aron akkor kerulendo. De ha markaszerviz csinalta mev es errol szamla is van akkor nagy baj nem erhet.
Ezeknel a kocsiknal gyanus ha a szervizkonyv nincs vezetve.
A tobbseg ilyet markaszervizbe visz 3-4 evig, a nagy resze vagy ceges vagy flottas auto.
De ha ram hallgatsz akkor ezeket a full fapad Insigniakat ne nezegessetek. Tipikusan teruleti kepviselo auto ez. Dizelmotor melle meg full alap felszereltseg.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Többiek nem fognak egyetérteni ezzel de szerintem igen, mindenképpen márkakereskedés használtjaiból válogass. És hát igen.. ezek szerint ők is egyetértenek, hogy olcsó húsnak híg a leve, azaz ennyiért insignia az... hát.
Előző kérdésedre a válasz nagyon is egyszerű: (" törött autó (javítva) vagy a visszatekert óra")
Milyen törés? Ha alváz, motor(tartó) stb.. röviden fémszerkezet sérült akkor kerüld. Ha a műanyag lökös szarrá tört és a lámpa is "csak" Hella nem gyári GM (hozzáteszem ők a beszállítók ,tudom mert nálam pont így van), de a fém sérülésmentes maradt, akkor az esztétika. Ha neked megfelel és/vagy majd te kijavítod akkor király cucc.
A tekerés az mindenképpen baromira gáz, mert ott már 1 dologgal át***ták a fejed és valamit rejtegettek. Ki tudja még mit...
Én a személyes példámmal tudok érvelni, nyilván a többiek is ezt teszik, egyik sem rossz, aztán te is majd kitalálsz valamit. Én azt mondom, hogy márkakereskedésben, használt, és annyi pénzből szvsz. már lehet insignia, csak mint írtam más arányokban gondolkozz a vételár-tartalék téren. Ha nem akkor a J astra is nagyon jó lehet persze, sőt talán jobb mert full extrás lesz.trassher és olyanról még nem hallott, hogy leszerelem, kimosom / mosatom gőzzel, majd vissza?
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
Mennyit mennetek az autoval evente?
J Astra is legalabb annyira jo valasztas, nem lesz sokkal kisebb mint az Insignia sot...
[link]
Ez szerintem lenyegesen szebb attol amit linkeltel, foleg a beltere nem az a full fapad, muanyag kormannyal.
Az 1.6 szivo benzines motorral a vilagbol kimegy, nincs turbo, kettos tomegu lendkerek es a tobbi meregdraga alkatresz. -
AMD Power
titán
Egy próbát biztos megérne. Egy adott típusból minél többet kipróbálsz annál jobb. Jobb/több lesz a viszonyítási alapod.
Gergőke88: Örülünk neki,hogy te ilyen ügyes vagy ,hogy sikerült találnod olyan munkahelyet ahol megbecsülnek és fizetnek mindent. Gondolom te is itt Mo-n élsz? Sajnos vannak még itthon olyan munkahelyek akik a BKV béreltetett sem fizetik. Nem ,hogy gázolajat meg autót.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
F_Gergely
őstag
az a baj, hogyha nincsenek ismerőseid, kapcsolataid cseszheted... Hiába van papíros, pl vegyünk egy pályakezdőt,marha nehéz elhelyezkedni. Én is hiába vagyok végzett logisztikus egy raktárban esz a fene, mert tapasztalat, nyelv megvan mégsem tudok bejutni sehova. Angol már kevés, mikor én tanultam nem is volt más nyelv, ma meg már inkább a németet kérik, plusz még egy nyelvet. Örülök ha egy hónapban kapok 130k-t... És hiába értesz ahhoz amit csinálsz, ha nincsen hely ahol ezt megteheted. A cég meg leszarja, mert vesz majd fel mást.
-
Markizmark
addikt
nem elég a diplomát lobogtatni
Hát az baj, akkor bajban leszek
Na jó nem, elég jó helyen voltam gyakorlaton, onnan kaptam ajánlatot is. A szakdolival is keressem őket és diploma után van számomra asztaluk. Szerencsére nem 100%-ban gép előtt ülős munkáról van szó, karbantartani is kéne meg felülvizsgálni az aktuális dolgokat és az utazgatós is. Itt nem jár autó (csak el lehet vinni valamelyiket az udvarból, ha munka miatt kell elmenni valahova), se telefon, csak gép. Cserébe családias a hangulat, összesen 6-an dolgoznak ott.
A másik hely ahol minden jár, ott a nap nagy részében ülni kell és néha körbemenni, ránézni dolgokra. De ha gáz van, akkor van kapkodás és kell a tudás.
Filózom még Paksban, MVM-nél az urak elég jól el vannak eresztve, cserébe sokat őszülnek egy-egy bibinél ...Nálam azzal nincs probléma, hogy dolgozni is kell a pénzért, nekem lenne lelkiismeret furdalásom, ha a semmiért kapnám a lóvét.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
amargo
addikt
"Nah, ha ez megvan, akkor jöhet a nagy autó." Valakinek nem fontos a nagy autó, igaz aki egész nap benne ül azt megértem.
Nálam a sorrend inkább, a ház, család.. aztán valahol a végén kullog az autó, pedig az említett insigniához csak pár hónapot kellene félre raknom, de valahogy még sem érdekel.Viszont megértem, amit írsz a mai fiatalokról, de ez nem csak rájuk igaz. A nyáron volt nálunk egy horda fiatal, akik azt hitték, hogy övék lesz a világ, de felébresztették egy részüket elég hamar.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Declare
őstag
Az 1.7 dizel pont az egyik leginkabb problemamentes dizel motorja az opelnek (marmint az ISUZU gyartmany). A 2.0 literes dizelekkel (különösen az insigniaknal) voltak visszahivasos gond is, vakumcsö, vagy valami repedt bennük, meg par egyeb. [link] [link]
En markakereskedesböl biztosan nem vennek autot. Maganszemelytöl egy insigni, viszont jo lehet. Ha talalsz egy jonak kinezö insigniat maganszemelytöl szervizkönyvvel, leinformalhato hatterrel, vannak olyan cegek akik garanciaval is atnezik a kocsit (persze ez nem 1-2 ezer forint). En inkabb egy ilyen uton indulnek el, markakereskedesbe csak akkor ha uj autot vesz az ember (szvsz).
Ha van ra idö/energia, nyelvtudas, ismerös, ilyesmi akkor a mobile.de oldalon is körbe lehet nezni. Nagyobb piac, sokszor könnyen leinformalhato futasteljesitmeny stb. Persze itt is csunyan ra llehet futni, de ez mindenhol, minden hasznalt autonal igy van.
-
Declare
őstag
Ez tökre igy van. Kiveve talan a közgasz diplomakat, ott ha jo sulid van es ügyes is vagy 3-400k netto könnyen összejöhet a suli utan egyböl. Sajna sok mas szakmanal ez necces
Külföldi munkakkal is ez van. Mindenki csak a nagy szamokat latja, de mellette ha nem szereti az ember, amit csinal, meg nincs kitartas es nem ugy all a dolgok melle, akkor gyorsan koppanhat. Ahogy koppannak is sokan.
Mondjuk ez a kocsi dolog is jo, hogy sokan azt gondoljak, ha kocsit adnak, akkor az ilyen bonusz dolog. Az akkor vagy kell a munkavegzeshez, vagy bele van kalkulalva a fizuba. "Ajandek" soha sehol nincs.
-
Declare
őstag
ez a motor szvsz egy az egyben az ami nekem van.
En amit igy eröl gondolok:
az a piros huzat vagy mi (gondolom nem az eredeti szine az ülesnek ), meg az a kormanyvedö...atyavilag, ez valami öregecske bacsika auto lehet könnyen azok veszelyesek, abbol a szempontbol, hogy milyen olajat, milyen gyakran cserlt benne, meg a turbot, hogy kimelte (vagy inkabb sem).
Viszont pont ezert lehet megkimelt is, valos km el....szerviztörtenet, atvizsgalas es siman lehet jo.
A H astranal szeriahibas volt a kettöstömegü a 6 fokozatu manual valtoval, ezzel a motorral (isuzu 1.7 dizel 110lo). J ben lehet mar nincs vele gond, de ennek utanna kell jarni. Ha a kettöstömegü csere erett (könnyen lehet), az 2-300k körüli összeg. Uj gumik kellhetnek (kepekröl sejthetö).
EGR/turbo tisztitas is benne lehet a pakliban (föleg ha varosi, öreguras auto volt), ezek nem egetrengetö tetelek max 50k.
Ha a turbot fel kell ujitani az 100k körül van az uj az 300k, de ennyi idösen, ennyi km erre kicsi az esely.
Ha az atvizsgalason ezeket nagyjabol meg tudjak nezni/mondani, mas hiba nem jellemzö ezeknel a motoroknal es kis odafigyelessel lehet meg sokaig jo es problemamentes.
szvsz bezarva
-
Gergőke88
addikt
Ezt igy nem lehet megmondani. Nem mindegy hogy a 100 le egy szivo benzines motorbol jon e ki vagy egy modern turbodizelbol (ugye ennek a nyomateka kb. 2xakkora).
Vezettem 1.4 kombi J Astrat 4 fovel normal felhasznalasra megfelelo lehet. Nem egy erő bajnok.De elgfontosabb, hogy otthon a fotelbol nem lehet autot venni. El kell menni, meg kell nezni es ki kell probalni. Mindenkinek masok az igenyei. Illetve nem art tisztazni, hogy mit is szeretnel valojaban.
Egyik nap linkelsz egy kombi Insigniat, masik nap pedig egy 5 ajtos Astrat.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
A J min. 1400kg de ha kombi meg dízel meg mittomén akkor simán mehet még +200kg is akár rá. Mondjuk ez a dízelnél pont nem akkora siralom. Csak Te tudod, hogy eddig milyen autó volt, elég volt-e az ereje, többre vágysz, esetleg minimálisan kevesebb erő elég-e stb. Innentől a legegyszerűbb a jelenlegi/előző autód erejét (BHP) leosztani az öntömegével és megszorozni a J Astra öntömegével. Ha kevesebb jön ki mint a J teljesítménye, akkor kevesebb az elvárásod (erősebbnek fog érződni valszeg a J) ellenkező esetben pont a fordítottja. De ez mind csak matek persze, ez a valóságban akkor is így van bárki tagadja le , de ahogy Gergőke88 mondta el kell menni és kipróbálni élőben, mert végülis az fog számítani amit érzel nem amit számolgatsz.
Gergőke88 Ezt mostmár csak offban írom le... az autót továbbra is a végzett munka ~ erő viszi előre nem pedig a nyomaték magában. Az az egy szám magában semmit nem mond el. A dízel kényelmesebb, turbora tekintettel több lustaságot/vezetni nem tudást/vissza nem váltást elnéz, olcsóbb tankolni. Valóban, átlagembernek ma valószínűleg alkalmasabb, meg is látszik az utakon. A benzint meg meg kell pörgetni és akkor ugyanott van. Az tény, hogy ha úgy meg akarom pörgetni, hogy olyan robbanékony legyen, akkor valszeg konkrétan 2x annyit fog fogyasztani nem 1.5x. De ez már más téma..
-
Petyyyyy
addikt
Nem igazán értem miért nem vezették tovább a szervízkönyvet.
Képről ítélve aza profilmélység nem túl combos.
Törzskönyv átadás...? Maximum lecsekkolod vásárlás előtt, aztán papírozást követően majd postán érkezik hozzád.
Oké, hogy csak harmadik fél, de ha már alkura kerül a sor, mindenképp legyen ott a gazdája is, ne kelljen köztes féllel üzengetni, stb.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
Csak amik látszanak: Vezetöoldali ajtón ajtórányitás nyoma ( függöleges fehér csík ), a vezetöoldali ajtó élén is leverve a fényezés. ( mondjuk persze ez csak esztétika, a Korral jár )
Ami engem zavar ( lehet csak a szemem csap be ), hogy az elsö lökhárító az utas oldalon mintha picit elállna . Plusz ugyanezen az oldalon a lámpa alatt meg is van horzsolva - ez okozhatja, hogy kicsit kipattan a helyéröl persze -, illetve bal ( vezetö ) oldalt a koptató sem áll túl daliásan a kerék elött.
Nekem a gumik is kérdésesek, szépen befotózott a profilba, kérdés inkább mennyi idösek a gumik, meg milyen márka ( nekem a rajta levö Starfire név nem sokat Mond, mondjuk a hiba lehet bennem is persze ).
Ezt a telet még biztos elzümmögi, de utána elképzelhetö, hogy cserések lesznek.Ezek nagyrészt apróságok, de én simán alkudnék ilyenek miatt is picit, plusz mivel a hírdetésben is benne van, hogy csak " telefonon alku nincs ", ergo személyesen van.
-
szabonagyur
félisten
Bár tegyük hozzá, hogy azért eléggé ársáv alja a kocsi, ha amúgy rendben van én megvenném.
Az ajtó neki nyitás az sajna elkerülhetetlen illetve azért egész normálisan helyre van állítva legtöbb helyen, vannak ettől borzasztóbbak is.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS routerek
- Politika
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen