- iPhone topik
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- KuKirin G4 - a sebesség ára
Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Mobilarena
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
0karmacoma0
senior tag
A HOTShoz szerintem ne hasonlítsd, mert a két játéknak semmi köze egymáshoz. Egy ARPG mindig is a karakterépítésről és a lootról szólt, mechanikailag nyilván nem veheti fel a versenyt egy csomó aktív skill kezeléséről szóló mobaval. Azért a Tier 15-16 bossoknál vért fosol mire kiismered a boss mechanikáit és még úgy se könnyű megölni őket. Egy Phoenix cast speeddel, vagy Hydra ele weaknessel igazi asztalcsapkodós sírós-nevetős kihívás. Act 6 nagyjából a játék 3-4%a lehet. Ez a játék az endgameben és a karakterépítésben zseniális a versenytársaihoz képest. Ez az 1 skilles dolog meg ARPG sajátosság. D3ban is azt a skillt használtuk amire épp ráírták hogy a set ad +90000% sebzést, és minden annak a buffolsááról szólt, és Grim Dawnban is ilyen volt egy hatékony build. Itt hatalmas bónusz, hogy a support gemek segítségével totál más funkciót tölthet be egy skill különböző buildekben, de ettől még ez a műfaj nem a 6 támadóskill váltogatásáról szólt sohasem.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen