Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kaoru

    aktív tag

    Hi, két kérdésem lenne a tapasztaltabbakhoz:

    1. Elindítottam PayPalon egy Claim-et, mert fizettem egy játékért, fedexes kiszállítással, s még semmi infót nem kaptam, meg magát a játékot sem. PayPal ilyenkor mit szokott bekérni, vagy mennyire tartják jogosnak az ilyen eseteket?

    2. Már vagy 5 e-mailt küldtem PayPalos helpesnek, de egyszerűen sablonosan válaszol, s amit mond hiába mondom, hogy nem működik, csak azt mondja.
    Szóval: Amikor verifieddé tettem a kártyám, 2 címem volt a banknál, a régi címem (Optional) bekerült a home addressbe, így most 2 utca cím tartozik a nevemhez. Ha új címként akarom beadni csak a jót, visszadob hibaüzivel, hogy ez a cím már létezik, ha removolni akarom, akkor meg azt írja, h home addresse-t nem lehet kiszedni. És bár eddig nem volt problémám belőle, de nem tetszik, h egy olyan cím is ott van, ahol már nem lakok és semmi közöm sincs hozzá.

    Wake Up, You are dead! || Wacom Intous4 || http://youtube.com/KaoruHUN

Új hozzászólás Aktív témák