Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz torma1981 #38614 üzenetére

    Már írtam:
    van amikor nem a PayPal miatt nem kapod meg, előfordult már hogy nagy tagadások után (Telekom és Vodafone) derült ki hogy az sms szerverről érkező üzenteket nem továbbította a rendszer, mert nem "telefonról" jöttek.
    Ha PayPal-nál van hiba ők 1-2 órán belül megjavítják.

    Próbáld meg elmagyarázni annak akivel beszélsz, hogy ezek nem telefonról küldött sms-ek és ezeket az ő rendszerük blokkolhatja, legyen szíves és szóljon a műszakiaknak hogy ezt ellenőrizzék le.

    2018 november közepén volt hasonló gond a Vodafone-nál.
    Akkor az első nálunk minden jó válaszok után ilyeneket írtak:

    A cegem ma kapott (papiralapu) levelet a Vodatol a kiemelt ugyfelszolgalatos ticketem miatt, hogy sikerult felfedezniuk a problemat (juhheee, ez kb annyit jelent h tudtak reprodukalni) Viszont ezen a szinten nem tudjak megoldani, ezert tovabbitottak a "radios halozatos" reszlegnek...

    Egy másik:
    Szóval megkaptam a Vodafone levelét, amiben az áll:
    Kérésének megfelelően bejelentését rögzítettük. Panaszát az Ön által közölt információk és az első körben lefolytatott elemzések alapján a technikai csoportunk jogosultnak találta. Annak érdekében, hogy Ön szolgáltatásunkat megfelelő minőségben vehesse igénybe., hálózati és rádiós munkatársak bevonása indokolt egy második körös vizsgálatba.
    ...........
    A második körös vizsgálat célja, hogy feltérképezzük és azonosítsuk panaszának pontos okát és a legoptimálisabb, hosszan tartó megoldással orvosoljuk ezt.
    ...........
    Szóval nem PayPal hiba, így gyanúm szerint a szolgáltatót váltóknak fog működni!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák