- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Gear S3 - második kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megszűnik a Tizen rendszerű Samsung órák terméktámogatása
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Gombinyó #998 üzenetére
Gratula a géphez.
Lemezfelninél egy dolog a lényeg az ár és ha lehet gyárit vegyél Fb csoportba találsz sok hirdetést és olcsón veszel. Alufelni már más kérdés meg ugye a gumi méret+felni méret újabb kör. Gondolom 16-os kereken van a gép
Csinos jó színe van Nem tudom téli vagy nyári gumi megy e rá ha kevés fájdalmat akarsz a fejednek akkor 15 acél felni + gyári dísztárcsa (gyorskötegelőzve vagy 2-3 helyen) és 195/65 r15 gumi aztán öröm és boldogság
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Gombinyó #4696 üzenetére
Ha spórolni akarsz a sensodrive szerintem nem lesz a barátod.
Volt egy 2003-as C3 úgy bő 8 évig, az 1.6 benzines NFU motor a világból kimegy, a többi alkatrész sem drága, de a váltóra az autó árát 2x költöttem el kb.
Persze a legnagyobb gond, hogy kb senki sem ért hozzá és amúgy se egy túl erős szerkezet. A váltó mozgató motorok pár évente meghaltak, áruk az autó értékével összevethető. Ha azóta esetleg tudja valaki javítani lehet úgy nem gond, de akkoriban nem volt ilyen opció.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
FeZ...
aktív tag
válasz Gombinyó #4696 üzenetére
Azért nem egy űrrepülő az a váltó, de az igaz, hogy nem túl olcsó hozzá az alkatrész. A kuplung aktuátor (kiemelő motor) kb 100e, a sebesség aktuátor (kapcsoló motor) kb 170e . Ezek szoktak meghalni benne, de azért nem annyira sűrűn. Aztán előfordul néha, hogy a váltóban megadja magát a kapcsolóvilla, esetleg még a vezérlő, ami elromolhat. A többi része olyan, mint egy hagyományos autóban. Mérlegelni kell, egy ilyen idős hagyományos automataváltóra többet rá lehet költeni adott esetben. Nem rábeszélni akartalak, csak informálni.
-
FeZ...
aktív tag
válasz Gombinyó #4701 üzenetére
"csak legyen aki megcsinálja,"
Én mondjuk megcsinálom őket, de ezzel is az a baj, hogy sokan mivel nem ismerik, félnek tőle és inkább elküldik az ügyfelet, úgy egyszerűbb. (Rosszabb esetben lesz@rozzák az egészet) Megtanulni meg nincsen energia, idő, kedv, stb. Bár ha egyáltalán nem tud róla semmit az adott szerelő és nem is akarja kiismerni, tisztességesebb is, ha nem vállalja el.
-
őstag
válasz Gombinyó #4768 üzenetére
A sensodrive 5 sebességes és nem sima automataváltó, egy kézi váltó némi elektromos szervókkal amik mozgatják a dolgokat helyetted. Amikor jó volt szerettem, nem zavart sose a bólogatás effekt. Amúgy senso csak C3ban volt úgy rémlik.
A 4es automata lehet al4 lesz, arra se ad ki sok szépet a google, engem anno arról nagyon lebeszéltek. Mcp6-os C4 lett, amig megvolt gond nem volt vele, egy szervizt kapott az elején ahol a folyadékokat cserélték benne.
Jó lenne valami 6 sebességes aisint kifognod, de nincs akkora tipusismeretem, hogy megmondjam mibe rakták az első szériás tf80at, c5 x7-ben a második generáció van, kinyirni még nem tudtam pedig próbáltam. Azért az előzőben már közel jártam a sikerhez, de 400ezer km volt benne addigra :)
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs