Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imyourfriend

    őstag

    válasz rob210 #205100 üzenetére

    Ez a jelen bohócműsora, az elektromos bódék elterjesztése, majd befolyásolják a népet, oda teszik az árat ahova szeretnék ráadásul egy villanyszekér előállítása annyira káros, mintha egy BEM-el ellátott bódét használunk 20 évig. Persze annak idején előadták az egyetemen, majd a prius.. majd az megváltja a világot, az egy mekkora csoda.. :DDD

    Aztán ledobnak 20 akkumulátor gyárat magyarországra és leszünk összeszerelő üzem, de ennyiért a magyar nem fog dolgozni majd hoznak ide Kínait meg Filippínót, mit is profitálunk az akkumulátor gyártásból? Annyit hogy a Kínai gyár már az EU-ban adja el az akkumulátort amit fele olyan olcsón állít elő mint vetélytársai. :)

  • yodamester10

    őstag

    válasz rob210 #205100 üzenetére

    Most pont nem a környezet védelemre gondoltam,hanem a napi használatra ;) Pedig bele kell törődni,hogy ez van és ez lesz a jövő.

  • bul07

    nagyúr

    válasz rob210 #205100 üzenetére

    Nekem az egésszel az a bajom hogy nekem sose lesz annyi pénzem hogy új autót vegyek, főleg nem 10millió felettit
    Így ha majd csak elektromos lesz használtba milyet fogok kapni, annyira tönkre lesz téve az akkuja hogy majd 70-90 töltögetnem kell, vagy költsek rá sok százezret vagy milliót hogy az akkuját kicsit rendbe tegyék

    Bár lehet ez engem nem fog érinteni mert ha 2035-ig fognak benzineseket meg dízeleket árulni akkor azok amire 10-15 évesek lesznek 2045-2050-et írunk, én meg 2045-ben 65éves vén fószer leszek már ha megélem

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • Kiskokó

    veterán

    válasz rob210 #205100 üzenetére

    Én sem vagyok nagy elektromos párti, de azért nem kell túlgondolni ezt az akkugyártást sem.

    Sokkal nagyobb baj és környezetszennyezés az akkuk újrahasznosítása(ha nem megfelelően végzik, ami még jellemző mert nincs rá kiépülve infrastruktúra), mint maga a gyártás! Gyártástechnológia már kivan fejlődve, persze nemesfém meg sok víz... de azért na... abban az autóban élete folyamán nem kell 8-10ezrenként 4-8L olajat cserélni a motorba, kevesebb fékport szór a levegőbe stb.

    Egy erős középút a belsőégésű motorok, és a lábbusz között, ha a környezeti hatásait nézzük.

    Az meg, hogy a problémát a városból oda tesszük ahol gyártják. Ez is nézőpont kérdése, ha nem lesz több a probléma, viszont sokkal több ember életminősége javul ezáltal akkor az már szerintem pozitív.

    A hibryd hajtás meg egyenesen a legjobb választás és szerintem hosszú távon sokkal életképesebb lesz mint a tisztán elektromos.
    Én évek óta mondtam (ami kezd valóra válni) hogy a Hybrid hajtásnak Dízel motorral egyben lenne a legtöbb értelme! (és még csak Plugin-nak sem kell lennie!!)
    (tudom szélsőséges példa, de pl egy hibryd porsche cayenne, amiben benne van a 3000 V6, és kb 450Lóerő az összteljesítménye, mindezt úgy, hogy vegyes fogyasztásban eljár 10-11L-rel a 2500kilós behemót,de ha kell olyat lép meghalsz)

    Nem vagy megkötve mint egy elektromosnál, viszont pont akkor működik elektromosan, amikor a rendes motor a legjobban szennyez és a legtöbbet zabál. Az autó megmozdításánál, elindulásnál.
    Ami ugye megint csak a városi levegőnek tesz jót.

    Persze, lehet nézni távolabbról és tök igazad van, hogy a nagy globális környezett szennyezésben sehol nincsenek a világ autói, mert a szállítmányozás , repülés stb, nyilván ott kellne igazán megfogni a dolgokat.
    Én teljesen kivagyok ,hogy pár ezer Ftért elvisznek már bárhova repülővel... meg ilyenek. Igen is legyen geci drága a repülés! Ne vicceljünk már, hogy olcsóbb repülővel kimenni londoba, mint elvonatozni Balatonra az ország keleti feléről... a sok jöttment senkiházi ruppótlan csöves életművész meg aprópénzből repülget körbe koldulni a világot... szánalom.

    De ha mindent az adott dolgokhoz mérten nézünk, azért nem olyan rossz ez az elektromosozás.
    Persze ez is csak egy vélemény, az enyém. :)

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

  • Reggie0

    félisten

    válasz rob210 #205100 üzenetére

    Az olomakku sokkal mergezobb. A debreceni gyarral sem lenne nagy baj, ha nem a mutyi-lopas-beleszaromsag szentharomsagaban epulne. De legalabb jo helyre epitik: ott ahol eros tobbsegben megszavaztak ezt :)

    Az pedig baromira nem mindegy, hogy az emberekhez milyen kozel tortenik a pofekeles, ha mar laktal belvarosban es agglomeracioban akkor tapasztalhattad, hogy mennyivel porosabb egy belvarosi lakas.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák