- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Szabi® #182703 üzenetére
Ahogy én olvasgattam, mikor kerestem ilyesmit, ott mindig az volt, hogy az elsőt fel lehet tanítani úgy, ahogy ott írják. Viszont, amikor második kulcsot akarsz tanítani akkor az a módszer általában nem működik már. (Nekem sem működött.)
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szabi® #182891 üzenetére
1. Milyen audi?
2. Milyen motorral? Tfsi van sok féle...
3. Hibajód olvasás volt?
4. Volt már szervizben ezzel a hibával?Ezek nagyon komplex motorok, nem úgy van, hogy karburátor vagy gyertya, mint a trabantnál. ;)
Automatikusan ignorálva van a kérdés, ha hiányos, mert elegünk van abból, hogy nem tudnak kérdezni, de ez is benne van az összefoglalóban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szabi® #182916 üzenetére
Ha nem lesz hibakód, két dolgot kell megnézni. Üzemanyag nyomás, és turbó nyomás. Mindkét adatot menet közben kell élő adatból olvasni, menet közben padlógázon a 1500-7000 fordulat között. Abból ki fog derülni, mi a gond. Trafók és gyujtás kimaradás is tud ilyet produkálni, de arra lesz hibakód. Első körben kell egy hibakód olvasás.
Az én tippem, hogy a magas nyomású benzinpumpa ledarálta a görgőjét és a mozgató hengert, ami a vezérműtengelyhez idomul. Gyakori probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szabi® #182919 üzenetére
Ha nem muszáj, ne forgasd nagyon.
Ezeknél ez hibás tervezés, az újabb tsi motoroknál már nem egy lapos felületen csúszik a vezérműtengely bütyke, hanem van egy tehermentesítő görgő beépítve.
A vezérműtengelyen van nalad egy extra bütyök a végén, ami a magas nyomasú üzemanyag szivattyút mozgatja. Ez szokott szétkopni kb.200k km alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szabi® #182922 üzenetére
A motor tetején van, hosszmotornál hatul, felül. Rossz hozzáférni, de nem nagy bontás. Biztos nem kell kivenni a motort az ellenőrzéshez, vagy cseréhez. A szivattyút 3 csavar fogja, megy rá 2 cső meg egy kabel. Kb 15perc, kisebb szitokszók elmormolása mellett kivehető.
Ott van a magasnyomású üzemanyag pumpa:
[ Szerkesztve ]
-
válasz Szabi® #183029 üzenetére
Hű, ez most váratlanul élt, pozitív értelemben. Tervben van amúgy 1-2 cikk, csak időhiány van.
Köszönöm„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
IO.sys
őstag
válasz Szabi® #196083 üzenetére
"Köszi előre is. És lehet röhögni, sértegetni nem. "
Csak sikerül egyszer válaszolni a kérdésre.
Ez itt a kérdés, ha nagyon sok lett volna odáig az olvasnivaló, ha már ilyen stílusban kezdtünk el beszélgetni:
"Szóval a kérdés. Szerintetek rejtőzhet-e a látszólag hibátlan működés mögött valami olyan hiba, amit ha nem nézetek meg azonnal, 1.1 tonnás papírnehezékké változtathatom az autót. Gondolok itt a 15 sikertelen indításra vagy a fordított polaritású bikázástól az elektronikára, illetve olyanról is olvastam, hogy generátor diódahídja is kimehet. Járó motornál az akku fesz 14.4V volt, elvileg pont annyinak kell lennie."
[ Szerkesztve ]
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
IO.sys
őstag
válasz Szabi® #196089 üzenetére
De.... kétszer szerepel a kérdés az utolsó 3 hozzászólásomban, és azt biztos, hogy nem kérdeztem meg, hogy mit kell venni.
Az a sértés, hogy a feleségedhez hasonlítasz. Igen, elmentem megnézni az akkut de dec. 30-án csak majdnem 40e Ft-ért tudtam volna venni olyat, ami most benne van, az meg csöppet deficites. Ne azzal törődj, hogy miért nem azt csináltam, amit szerettél volna. Ott a kérdés. Ha nem tudsz rá mit mondani, görgess tovább.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
-
IO.sys
őstag
válasz Szabi® #196092 üzenetére
Igazából nekem attól megy fel a cukrom, ha kirakom a disclaimert, hogy ne firtassuk a tetteimet, akkor tényleg azt szeretném, hogy ne firtassuk. Le is írtam az okot, nem volt épp olyan akku dec 30-án, amit meg akartam volna venni. Értem a poént, ok.
Van még egy "autóm", amire ilyenkor támaszkodhatok, egy 99-es B Corsa. A 400.000-es vételáron felül ráköltöttem kb 1M-t, motorcserén is túl van, na az egy olyan történet, amihez képest ez az akkucsere csak morzsa a pékségben.
凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs