- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Letiltás - hogy is van ez?
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
S-eye
senior tag
Sziasztok,
Octavia Tour és Octavia II közül melyik a jobb döntés a 2006-2007 évjáratok közül? Megér kb 20%-os különbséget árban a 2. generáció, vagy inkább helyette a Tour a kevesebb futott kilométerrel?
-
S-eye
senior tag
válasz Mágus2 #135409 üzenetére
Első autó lenne. Olyan 1-1.3 Milliót szánnék rá, benzinesben gondolkodom, nem nagyon mennék többet évi 10-15 ezer km-nél és a kettős tömegű cseréje esetleges cseréje miatt a dízelt kerülném. Főleg 1.4 MPI motorral szerelt verziókat láttam. A legfontosabb, hogy megbízható legyen az autó, ne robbanjon le. Egyelőre csak ketten utaznánk benne, de ha jönne a gyerek, akkor az jó, hogy nem kell nagyobbat venni. A csomagtartót is biztosan meg tudnánk tölteni, ha jövünk a családot látogatni.
Jobban tetszik az O2, de +400K-t nem fizetnék, ha egy 1M-ás Tour is kielégíti a szükségleteimet, de szívesen meghallgatom a tagok véleményét.
-
S-eye
senior tag
Egy 1.4-es benzin motor +LPG 2010-es Octavia 2-ben 300 ezer km-t futott. Állítólag szervizelt, leellenőrizhető. Mennyire vannak tervezve ezek a motrok? Elmenne akár 500 ezret is, vagy már a vége felé tart?
-
S-eye
senior tag
Sziasztok!
Van egy benzines Skoda Octavia 2-esem(2006), és kb másfél hónapja kigyulladt rajta a légzsák lámpa. Szervizben törölve lett a hibakód, utána nem jelentkezett. Most megint előjött. Ha vennék egy ELM327-et azzal tudnám törölni a hibakódot? Hallottam, hogy talán egy vezeték megsérülhetett, és ez elég gyakori ennél a típusnál, vagy inkább a légzsák kábelt kellene cserélni?
Üdv,
-
S-eye
senior tag
Sziasztok ha a "Kipufogógáz-ellenőrző rendszer" lámpa ég Skodánál az motorhibát jelent?
Utoljára egy hete volt beindítva az autó, kb 120 km-t utaztunk, mostanáig pihent az utcán.
Ma a feleségem elment az autóval vásárolni (Skoda Octavia 2, 2006 1.4 benzines) vásárolni, és a visszaúton villogott ez a lámpa, utána folytonosan világított.
Mikor újra begyújtottuk üresben nem jelezte a hibát, de talán jobban rázkódott az autó, mint szokott. Amint elakartunk vele indulni ismét kijelzett a lámpa, ezért inkább leállítottuk.
Előfordulhat ez a fagyos idő miatt? Vigyük szervizbe rögtön, vagy próbáljam meg kiolvastatni először a hibakódot?
-
S-eye
senior tag
Sziasztok! Octavia 2-be tompított ízzó helyére az 55W-os helyett szabályos a H7 100W-os? Vagy nem érdemes mert melegszik a lámpatest?
-
S-eye
senior tag
Hello, Octavia 2-n a motor tetején a műanyag fedőnek van valami funkciója? Kell hozzá spéci ragasztó visszatenni?
-
S-eye
senior tag
Sziasztok!
Folyamatos problémám, hogy zavar a szíj hangja a motornál.(Octavia 2, 2006, BCA, 55kW).
2 éves Contitech szíj és görgők vannak fenn, max 30 ezer km-t futott azóta. A vezérlőgörgőt 1 éve már cseréltem, mert az volt a hang forrása, de valamilyen noname-re.
Most újból hallottam a kattogó hangot, amit ismét a görgő okozhatott. Ha ráspriccoltam vizet, akkor rövid időre elhallgatott. Amúgy látszott, hogy kileng kicsit jobbra-balra forgás közben.
Szóval emiatt egy SKF görgőt tetettem be helyette. A kérdésem az lenne, hogy mennyi lehet ennek a görgőnek a kilengése? Mert ez is kileng mint a régin mintha nem lenne rendesen behúzva a csavar a görgőn.
Vagy ez normális? Attól tartok, hogy emiatt újból visszajön a kattogó hang, és csökkenti a szíj élettartalmát is közben.
[ Szerkesztve ]
-
S-eye
senior tag
Sziasztok!
Két éve van meg az Octavia II (2006, 1.4 benzin), és eddig mindig feltöltöttük nyáron a klímát és őszre már biztosan elfogy. A nyár alatt viszont jól hűt. Gondolom ez nem ideállis.
Érdemes ezt javítani? Illetve mennyibe kerülne?
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
S-eye
senior tag
válasz diablo1984 #168578 üzenetére
Köszi. Még úgy is lehet kompresszor probléma, hogy használat közben( mikor fel van töltve és hűt) nem érzékelek problémát?
-
S-eye
senior tag
Hello, eldugult tanksapka (levegőztető?) okozhat hasonló problémákat?
-motorhiba lámpa felgyullan, gyújtáskimaradás hibakód, motor zajosabb már 50-nél is
-lüktető hang az üzemanyagtartálynál kikapcsolt állapotban. Ha lecsavarom a tanksapkát erősen lehalkul.
Az autó fogyasztása viszont nem lett rosszabb (octavia 2, 2006,1.4 benzin)
Első körben a tanksapkát tisztítanám meg, ennek mi a menete? Esetleg más ötlet?
-
S-eye
senior tag
Hali,
már kb egy hónapja működik/nem működik a vezetőoldali tompított fényszóró, amit a lámpa ki-be kapcsolása eddig megoldott. Eddig arra gyanakodtam, hogy nincs rendes érintkezés, és emiatt történik ez.
Ma viszont már nem világít egyáltalán, és hátul szintén bal oldalt az index lámpa sem világít( néha igen). Az index lámpát cseréltem újra, viszont még mindig nem megy. Szemre a régi lámpa sem tűnik rossznak.
Lehet esetleg biztosíték probléma? Melyiket kellene cserélni?
Köszi
Octavia 2, 2006, benzin 1.4
-
S-eye
senior tag
Hali, gyors segítség kellene
Feltehetőleg valami halálába szívta az akkut az autóban (Skoda Octavia 2, 1Z3), és csak a bikázó 70mai powerbank tudta begyújtani az autót. Talán a csomagtartó nyitvamaradt, de ez nem biztos.
Azóta nem megy a szervó. Sárga jelzés a műszerfalon.
Olvastam, hogy balra meg jobbra kellene tekerni a kormányt koppig, attól esetleg megjavul. Ez tényleg működik? Ahogy elkezdtem ezt csináli, hangosabb lett a motor, és fura hang jött a motortérből. Este 10 után már nem volt kedvem tovább erőltetni a dolgot, kikapcsoltam. Nincs akkutöltőm. Mit tehetnék reggel ezzel így?
-
S-eye
senior tag
válasz molnarpeter #206390 üzenetére
Tudok nézni. Mit kellene lássak? Folyamatosan emelkedő feszültség üresjáratnál? Ergo nem döglött a generátor ?(Multiméter a padláson van, este nem akartam létrázni érte)
-
S-eye
senior tag
válasz macilaci78 #206392 üzenetére
13.86V járó motor mellett.
Viszont a kormány tekergetés nem segített. Kb fél óra üresjárat után hallottam, hogy felpörög a ventilátor magasabb fordulatszámra. Utána többször is előfordult. Lehet akku gond? Vagy esetleg biztosíték?
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen