- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolnagy
őstag
Sziasztok!
2012 Ibizánál a vezetőoldali belső kilincs kissé akad. Megnéztem és mozog a kilincs, mintha a tengely, amin elfordul nem lenne a helyén. A kilincset nem tudom kiszedni a helyéről, ezért elkezdtem megbontani a kárpitot, hátha azzal együtt jön csak. A belső kapaszkodót leszedtem és alul a két csavart is kitekertem. Jobb oldalt, ha megemelem jönne, de bal oldalt valami még fogja. Nem akarom eltörni, hogyan tovább? Vagy mégis le lehet venni a kilincset valahogy? Mindjárt csinálok pár képet, miről is van szó.
-
zolnagy
őstag
Új Fabián gondolkodom, főleg, mert most akcióban elég jó áron megkapnám. Elsősorban városi autó lenne, ezért (na meg a tetemes felár miatt) benzineset szeretnék. Most viszont itt is az új hülye divat szerinti kis turbós motorok vannak csak...
Kicsit tartok ettől az 1,0 TSI-től. Nemcsak a 3 henger miatt, hanem a sok drága meghibásodásra hajlamos alkatrész miatt (turbo, HD pumpa...stb).
Miért nem tudnak itt is olyan szívó benzinest gyártani, mint a Suzuki...
Most ezzel az akcióval ugyanannyiba kerülne, mint egy Suzuki Swift. A motor miatt mégis a suzuki felé hajlok.
Van valakinek tapasztalata ezzel az új kismotorral? -
zolnagy
őstag
Új Fábiát szeretnék fehér színben. Érdemes szerintetek csillaggarázsba a metál fehér a "sima" fehérrel szemben? Külsőre én nem láttam a két fehér között különbséget. Más okokból megéri a ~80e felár?
-
zolnagy
őstag
Van valakinek tapasztalata a jelenlegi Fabia rádiókkal? [link]
Fent az Ambition "Blues" rádiója, lent az extra "Swing"
Az érdekelne, hogy hangminőségben van-e különbség a kettő között, mert ha nincs, akkor nem ér meg 66e felárat az utóbbi nekem (ha meg BT is kell, akkor 104e...) -
zolnagy
őstag
11 éves Ibizám van 1,4 szívó (85 Le) motorral. Mivel 4 éve volt már, érik a gyújtógyertya cseréje. Kinek melyik vált be ehhez a típushoz? Köszi!
-
zolnagy
őstag
Az lehet, hogy Seat 1,4 16V benzinmotor (CGGB) üresben 3500 fordulatra leszabályoz?
2011-es Ibiza.Én ezt tapasztalom, kicsit felpörög 4000-ig, de azonnal leszabályoz 3500-ra. Ez persze nem gond, sőt jó is a motor védelmében, csak eddig nem pörgettem üresben és most tapasztalom, hogy csinál ilyet. Most is csak azért mert szerettem volna tesztelni valamit.
Autópályán kipróbáltam, menet közben nem tilt le, ott gond nélkül forog magasabb fordulaton is.[ Szerkesztve ]
-
zolnagy
őstag
válasz molnarpeter #211863 üzenetére
Köszi!
Sejtettem, csak nem tudtam -
zolnagy
őstag
válasz kisza25 #212074 üzenetére
Ehhez évet nem ír, csak a km-t adja meg: 90000-nél ellenőrzés, szükség szerint csere, majd 30000-ként (gondolom, ha jó volt 90e-nél). Persze nyilván, ha még nem volt még cserélve benne (ami azért furcsa lenne így 10 évesen), akkor én biztos cseréltetném, illetve, ha nem tudod, mikor cserélte az előző tulaj, akkor is.
Van olyan, amire írja a km-t és az évet is, pl a gyújtógyertya: 6 évente, vagy 60000 km-nél.Szerk: most olvasom a későbbi hozzászólásod. Én a km-től függetlenül azért cseréltetném. 10 év az 10 év.
Azt tudod, hogy ebben két szíj van? Ha szettben veszed, akkor úgyis így adják, csak szólok. [kép][ Szerkesztve ]
-
-
zolnagy
őstag
válasz Bandit21 #212157 üzenetére
Nálam is volt tavaly egy hétig csereautóként. Mi nem vagyunk nagy növésűek, nekünk megfelelt a beltere. Nekem inkább a dsg karakterisztikája nem tetszett. Normál üzemmódban túl hamar elváltott. Olyan 1200 körül tartotta a fordulatot. Meg tudott indulni nyomatékból, de a motornak nem túl jó ez a folyamatos alacsony fordulat, főleg hidegen. Sport módban már jobban tetszett, de persze ekkor a fogyasztása is több volt.
Ezzel együtt normál módban is nagyobb volt a fogyasztása, mint az 1,5 tsi kéziváltós A3-nak.[ Szerkesztve ]
-
zolnagy
őstag
Elveszett a Seatunk bicskakulcsa. A pótkulcs, ami nem távirányítós megvan. Szerintetek tudnak másolni erről távirányítós bicskakulcsot valahol? Illetve ez milyen árban van kb?
Vagy érdemes komplett gyújtáskapcsolót venni? Azt fel kell tanítani az immobiliserhez? -
-
zolnagy
őstag
válasz molnarpeter #213684 üzenetére
Ő az? [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Synology NAS
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen