- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fixer92
aktív tag
Hello
Tanácsot/tippet szeretnék kérni.
Van egy VW Golf 3 1.9TDI AHU motorkódos autóm. A probléma elég érdekes.
Indítás után felkapcsolnám a világítást, a helyzetjelző fel is kapcsol, viszont a tompított nem. Ilyenkor többször előfordul, hogy a tolatólámpa sem kapcsol be, ha hátramenetbe teszem. Ha a tompítottról visszakapcsolok helyzetjelzőre, majd a váltót hátramenetbe teszem felkapcsol a tolatólámpa, ezután ha felkapcsolom a tompítottat az is bekapcsol.
Van olyan eset is, hogy a tompítottal nincs felkapcsolási gond, csak a tolatólámpa nem kapcsol be.A tolatólámpa kapcsolóról le lett húzva a csatlakozó, kapott kontakt spray-t. Utána 10-ből 10-szer bekapcsolt a tolatólámpa, viszont másnap megint előjött a jelenség. Próbáltam úgy kapcsolgatni a tompítottat, hogy a tolatólámpa kapcsolóról le volt húzva a csatlakozó, nem az zavarja-e meg. Akkor annyiban változott a jelenség, hogy néhány felkapcsolás után 5-10 mp-el később kapcsolt fel a fényszóró, de volt hogy azonnal.
Szerintetek mi okozhatja ezt? Egyik okozhatja a másik megzavarodását, vagy valami központi hiba van, ami kihathat mindkét jelenségre?
Kösz.
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
Erre ötlet?
Kösz."Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #142705 üzenetére
Hello
Az akku tartó alatti testelési pontokat végignéztük igazgattuk ott nem találtunk problémát. A tompítottnál kimértük, felkapcsolom nincs feszültség, amint megjön a fesz, a lámpa felkapcsol. Idő hiányában ma erre futotta, holnap igyekszünk megnézni a reléket. Így látatlanba gondolom nem lehet megmondani, hogy melyik lesz az amelyik nekem bezavarhat...
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #142726 üzenetére
Ok, holnap ez lesz a teendő, ha az idő engedi.
Ha kérdés lesz, úgyis jövök tanácsért.Amúgy, ha relé akkor az okozhatja mindkét (tompított ill. tolató) lámpa hibáját?
Ill. fordítva is él a kérdés, azaz ha a kapcsoló a hibás, az is okozhatja a másik eszköz furcsa viselkedését, vagy két külön hiba lehet a gépezetben?"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #142730 üzenetére
Rendeltem tolatólámpa kapcsolót, ill. holnap megnézzük a reléket. Ha a relékkel nem lesz gond, akkor kicseréljük a tolatólámpa kapcsolót. Ha utána is marad valamelyik/mindkét hiba, akkor már csak a fényszóró kapcsolóra tudok gondolni. Meglátjuk, jelentkezek még a fejleményekkel.
Kösz az eddigit is!
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
Hello
VW Golf 3 1.9TDI AHU '96
A gondom az, hogy a jobb első fék befog, ennek következtében a felni is átforrósodik egy viszonylag rövid út alatt is. Ha le van véve a kerék, és a betéteket egy picit csavarhúzóval megmozdítjuk akkor utána rendben van, egészen a következő fékezésig, ahol ismét megszorul. Közlekedés közben szinte észrevehetetlen, de felforr a felni, meg gondolom semminek sem tesz jót a folyamatos extra hőmérséklet.A féknyerget levettük, a dugattyút vissza lehet nyomni a helyére, nem olyan nagyon könnyen, de nem is nehezen. A betétek és a tárcsák kb. 1 évesek, párban lettek cserélve, a bal oldalon nem tapasztalom a hibát.
Szét lett szedve a nyereg, a tartó, ki lett véve a betét, meg lett pucolva, elvileg szépen jár minden, mégis megvan a hiba.
Mi a véleményetek, mi lehet a probléma forrása?
Köszönöm!"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #153367 üzenetére
Ok, köszönöm.
+ Furcsaság, hátha erre is van ötleted mi történhetett...
Amikor a féktárcsát és a betéteket cseréltettem, az is érdekes történet volt.
Elvileg ABS-es az autó
Ezek alapján ahhoz való tárcsát és betétet rendeltem hozzá.
Itt kikerestem őket: [link]
Az oldal elég egyértelmű, kiválasztottam az ABS-eshez való tárcsát és betétet, s ezeket rendeltem:
Tárcsa: 09.5166.14
Betét: P 85 032
A szerelő szerint viszont ezek nem voltak jó az autóra (túl vastag volt a tárcsa), s vett rá ő tárcsát meg betéteket, s majd egy éve azok vannak rajta. Lehet, hogy ezek használatához mást is cserélni kellett volna?"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #153369 üzenetére
Még 1 kérdés, aztán elvileg végeztem, legközelebb csak a leírt alkatrészek cseréje után jelzek, hogy mi lett...
Az lehet, hogy a gyári immobilizeres kulccsal nem indul az autó? Az az egy kulcsom volt hozzá, működött is, tavaly másoltattam immoval együtt, s azóta a másolt kulccsal használtam. Tegnap megpróbáltam az eredetit, azzal meg most nem megy."Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
Hello
Hozzáértő urak, szeretnék ismét egy kis segítséget kérni.
Megpróbálom érthetően leírni a problémát.
Azzal kezdeném, hogy nem vagyok autószerelő, de azért ha lehet megpróbálnám megoldani a dolgot.Golf 3, 1.9 TDI - AHU 90LE - 1996.12
A probléma az, hogy a bal oldali fékem befog, a nyeregben lévő dugattyú rozsdás, s nem akar visszamenni a helyére.
Annyira nem fog be, hogy ne lehessen vele menni, de nagy melegben megyek vele kb. 30-40km után már az utastérben is érezni ferodol szagát és füstöl/gőzöl is.
A gond az, hogy nem tudom légteleníteni a féknyerget, mert nem nyílik a csap a rozsdától, a kulcs elforog rajta.
Így nem merem levenni a nyerget felújítási céllal, mert ugye utána légteleníteni kellene.Innen jött a következő ötlet, hogy veszek egy új nyerget, s akkor azzal már nincs probléma a dugattyúnál és a légtelenítő résznél sem, s pár évig talán gond sem lenne vele.
Itt megint furcsasággal találkoztam, mert keresők alapján létezik olyan nyereg is, ami ABS-eshez jó, meg olyan is ami nem ABS-eshez. Viszont én megnéztem a mostani nyerget, abba a fékcsövön kívül semmi kábel/érzékelő nem megy, pedig a kocsi ABS-es. A tárcsa hátoldalának közepénél van egy csatlakozó amire rámegy egy kábel, de az független a nyeregtől. Szerintem ez lesz tartozik az ABS-hez.A kocsin teli féktárcsa van 13mm-es, hozzá tartozó betétekkel, a nyeregben pedig 54mm-es dugattyú van.
Azt írják, hogy 1996 5.hó-ig volt olyan ami 13mm-es tárcsához volt való, utána főleg 20mm-eshez valót hoznak a keresők. Az enyém '96 decemberi, de mégis 13mm-es a tárcsa. Szóval itt kicsit megkavarodtam, hogy melyik/milyen legyen, illetve van olyan is, aminél nem írják, hogy milyen tárcsához való.
Az lenne a kérdés, hogy milyen nyerget kell vennem?Plusz még kérdés, hogy lehet-e úgy venni, hogy nem cseredarabos vagy betétdíjas? Csak azért, hogy ne kelljen visszaküldeni a régit. Mert sok oldalon csak olyant találtam, amiknél úgy működik, hogy a régit vissza kell küldeni.
Előre is kösz!
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
diablo1984 #157709 üzenetére
Bontó nincs a közelemben sajnos, meg nem szívesen tennék bele egy másik 20 éves alkatrészt, inkább az új/felújított vonalon maradnék.
(#157713) kaszaking
Ez mindenhol így van?
Azaz, ha nem küldöm vissza csak a betétdíjat bukom? Nem kell ezt külön leegyeztetni vagy valami?---------------------
Illetve típus szerint most nekem milyen kellene? Mert csomó gyártó katalógusát is megnéztem, de nem szolgálnak egyértelmű infóval, hogy akkor az most milyen tárcsához is való.
Pl. TRW BHW136E
Ehhez azt írják, hogy tele féktárcsához (nekem az van), viszont azt is írják, hogy ABS-hez nem és 1996.05-ig. Nekem meg ugye ABS-es és 96 decemberi.[ Szerkesztve ]
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
kaszaking #157718 üzenetére
Írok egy érdeklődő mail-t nekik, hogy megoldható-e a dolog, de akkor elvileg nincs nagy keverés vele, kösz.
Most akkor már csak azt kellene tudni, hogy melyik típus jó az enyémhez:
Pl:
- BHW136E: katalógus szerint: Construction year to: 05.1996 és nem mehet ABS-hez, de mégis ezt írják olyanhoz a webshop-ok, ahol 13mm-es a tárcsa
vagy
- BHW201E: katalógus szerint: Construction year from: 06.1996 és mehet ABS-hez, de ezt írják a webshop-ok 20mm-es tárcsához.Hogyan vannak itt az eloszlások? Lehetséges, hogy '96 decemberében még a régi változattal készül a kocsi? Illetve most számít ennél, hogy ABS-es vagy nem, mert a nyeregre nem megy semmi kábel/csatlakozó ami az ABS-hez lenne köthető.
Valaki esetleg ebben egy kis segítség?
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
bitpork #157724 üzenetére
Amikor kerestem, ez nem volt a szempontok között, hogy forduló pont körüli-e a kocsi vagy nem.
Viszont ez most már mindegy is, ha nem jutok előbbre a kérdésben megveszem az egyiket, s vagy bejön vagy nem, mert ezzel hosszú távon nem akarok/merek már közlekedni, mert nem hiszem hogy az a nagy forróság ott jót tesz az alkatrészeknek."Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #157734 üzenetére
Előre kell a nyereg.
Hátul dobfék van.Anno mikor megvettem a kocsit, vettem rá tárcsát. Az adatok alapján 20mm-es hűtöttet, és a hozzá való betéteket rendeltem.
Azt mondta a szerelő, hogy nem lehet felszerelni a 20mm-es hűtött tárcsát, és vett rá 13mm-es teli tárcsát és hozzá betéteket.Most akkor mi a fene van?
Vegyek 20mm-es nyerget, hozzá tartozó nyeregtartót, meg új féktárcsát és betéteket?"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #157737 üzenetére
Kösz, a bal kell első körben, így a 1H0615123B szám alapján a BHW136E típusú nyereg kell nekem.
Most komolyan, mi a véleményed a fentebb írtakkal kapcsolatban?
Hogy lehetséges akkor ez a történet?
Mindjárt összeszedem magam, leszedem a kereket, csinálok képeket."Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #157741 üzenetére
Teli tárcsa volt rajta, megpróbálta feltenni rá a 20mm-es hűtöttet, de azt mondta nem lehet felszerelni.
Ilyen típust rendeltem anno: Brembo 09.5166.14
Ilyen betétet: Brembo P 85 032
Ezt nem lehetett feltenni.Itt egy másik kép is.
Ez a tárcsa + betét:
13+19,6=32,6A szellőztetett:
20+16,2=36,2Már most is alig fér el a cucc, ha 4mm-el még nagyobb lenne gázos lenne a képek alapján is.
Meg valószínűleg nem akart átverni a szerelő."Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #157743 üzenetére
Hmm...
Ugye onnan indult a dolog, hogy nyerget kell venni.Szóval, most ha jól értem, akkor két lehetőség van.
1:
Veszek 1db 13mm-eshez tartozó nyerget (BHW136E), s elvileg OK a dolog. (Már ha a most fent lévő 13-ashoz való, s a nyeregtartó is ahhoz tartozik.)2:
Veszek 20mm-eshez tartozó nyerget (BHW201E), + 2 új 20mm-es féktárcsát, + 4 hozzá tartozó fékbetétet.
Ez nem valami költséghatékony dolog...Ezt csak akkor játszom be ha tutira mondod.
A nyereg darabja 20k + a betétdíj ami változó, a tárcsa meg 7k/darab ha valami normálisabbat akarok (pl. Brembo, Zimmermann)+ A nyeregtartó most akkor melyikhez jó? Azt is venni kéne? Igazából ha egy biztos pont lenne, akkor ahhoz már tudnám venni a többit, de amíg nem tudom, hogy ehhez a nyereg+tartó milyen típushoz való kicsit meg van kötve a kezem.
Csak azt nem értem, hogy a szerelő, akihez évek óta hordom a kocsit, miért mondta, hogy nem lehet feltenni.
Nyilván megpróbálta, hisz ott volt nála az autó és a tárcsa is. Szétszedte, de összerakni nem tudta mert nem volt jó, csúszott is 1 napot a dolog, mert meg kellett venni a másik tárcsát + betéteket.Illetve ha megnézed, itt nem igen látszik, hogy lenne hely.
[ Szerkesztve ]
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
bitpork #157746 üzenetére
Kösz, de ezzel nem sokat jutottam előre.
Nem tehetek róla, hogy 22 éves autón a só az évek alatt megemésztette.Mindezek mellett egy szóval sem panaszkodtam, csak azt mondtam, hogy akkor látom értelmét kifizetni ennyi pénzt, ha biztosan klappolni fog a dolog.
Illetve milyen 4db? Csak elől van tárcsa fék, hátul dobfék van.
S azért nem mindegy, hogy annyi lesz a kiadás, hogy veszek egy 13mm-es tárcsához való nyerget és kész, vagy pedig kell vennem 2db nyerget, 2db 20mm tárcsát, + hozzá 4db betétet.Ezért írtam ide, hogy sikerüljön pontosan kideríteni, hogy mire van szükség, mert inkább rendelek két nappal később, csak a végén jó legyen.
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
bitpork #157748 üzenetére
A 22 éves autó is kiszolgál, szeretem, tetszik a típus.
Azt pedig nem igazán értem, hogy árérzékeny. Nem az árral van a baj, hanem a felesleges költekezéssel.
Ha megoldódik tőle a problémám, és működik jól, akkor egy szavam sincs. Viszont ha megveszem, de nem jó, mert nem rá való akkor annak nem örülnék. Gondolom te sem szívesen vennél olyan alkatrészt, ami nem biztos, hogy felhasználható lesz a kocsidhoz."Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
atos19881101 #157750 üzenetére
Ha nem most akkor mikor?
Egyszer el kell kezdeni.Illetve a szerelő rakta bele ebbe a nyeregbe a 13mm-es tárcsát.
Délután majd igyekszem méricskélni, hátha előrébb leszek."Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #157743 üzenetére
Szétszedtem újra. Megnéztem, ahol a zöld kis nyíl van a képen, az ugyebár maga a féknyereg tartó. Ott van kicsivel több mint 20mm hely, azaz elvileg a tartóba belemehet a 20mm-es hűtött tárcsa. Innentől fogva pedig tudok rendelni 20mm-eshez való nyerget és veszek 20mm-es hűtött tárcsákat.
Nyereg:
Bal:
TRW BHW201E vagy Topran 110 287Jobb:
TRW BHW202E vagy Topran 110 286Megvegyem a TRW-t vagy megfelelő a Topran is?
Tárcsa:
bal és jobb:
Zimmermann 600.1597.20Betét:
Még megvan a korábban rendelt:
Brembo P 85 032Ezek szerinted jók lesznek?
Illetve még egy kérdés.
A pirossal jelölt rész mi célt szolgál? Oda ugye nem megy semmi, mert nekem most a fékcsövön kívül semmi nem megy a nyeregbe.[ Szerkesztve ]
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #157768 üzenetére
Kösz az infót, és neked is kaszaking.
A TRW vs Topran közül a TRW-t választottam, dupla annyiba kerül, de talán kicsit minőségibb is.
Ezek lettek akkor:
TRW BHW201E
TRW BHW202E
2db Zimmermann 600.1597.20Ez meg már megvolt:
Brembo P 85 032Talán nem lesz vele probléma.
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
fixer92 #157771 üzenetére
Kérdés az előzőekhez kapcsolódóan.
Ha megjönnek az alkatrészek a féktárcsa mögötti részt, ahová felfekszik a tárcsa érdemes bekenni réz pasztával?
Illetve a betétek hátoldalát/nyereggel érintkező részét?Valahol azt olvastam, hogy nincs rá szükség, valaki azt írja, hogy mindenképp kell.
Szóval megoszlanak az infók.
Több video-t is megnéztem, ott is van aki csak bizonyos részeket pasztáz be, van aki az egész betét nyereg felé lévő oldalát.Most akkor mi az igazság?
Szeretném a lehető legalaposabban/tisztességesebben megcsinálni.Kösz!
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
Hello
Golf 3, 1.9 TDI - AHU 90LE - 1996.12
Lenne tippetek arra, hogy mitől lehet az, hogy jobbra éles kanyarodás közben ha fékezek, akkor az ABS 'bekapcsol' és rázza a fékpedált?
Ha viszont egyenes vonalon haladva fékezek, akár nagyon intenzívet is, akkor nem ráz az ABS.Az alap probléma az volt, hogy a bal hátsó ABS szenzor meghibásodott, világított az ABS hibajelző.
Ez ki lett cserélve, az ABS hibajelző kialudt, azaz látszólag a hiba elhárult, de utána jött elő a fenti jelenség.
Rossz lehet az új szenzor? Esetleg fals jelet küld? De akkor miért csak jobbra kanyarodás közbeni fékeznésnél?
Vagy lehetséges, hogy egy másik szenzor (pl. jobb első) hibásodott meg/nem küld megfelelő adatokat?Kösz!
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
Hello
Erre esetleg lenne valakinek ötlete?
Köszi!"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
Hello
Golf 3, 1.9 TDI - AHU 90LE - 1996.12
Meg tudnátok mondani, hogy a hátsó kerékcsapágy anyát mekkora nyomatékkal kell meghúzni?
Nem találtam konkrét értéket.
Ha meghúzom rendesen (azért nem megszabva), akkor pár km után ha megfogom, érzem, hogy langyos/meleg a csapágy, míg a másik oldalon jéghideg.
Ha lazítok rajta, akkor meg kottyanik a kerék ha mozgatom.Kösz előre is.
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #173614 üzenetére
"könnyen forogjon de ne lógjon"
Na ezt az állapotot keresem, de ennek nincs semmi számszerűsítése?
Mert az "érzésre" az nem konkrét dolog, s mivel nem ez a szakmám, így sajnos rutinom sincs benne, de amit lehet szeretnék megtanulni/megoldani.Ha meghúztam, és engedtem rajta, akkor amikor feltettem a kereket, és 3 ill. 9 óránál fogva megmozgattam éreztem, hogy kicsit kotyog. Akkor szépen lassan aprókat húztam rajta, amíg ez a kis kottyanás meg nem szűnt, de akkor pedig melegedett.
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #173624 üzenetére
Nem új csapágy, de csak pár hónapos. Levettem, tettem még rá bőséggel zsírt, majd két ujjal meghúztam az anyát. Utána simán kézzel ráhúztam dugókulccsal, úgy, hogy közben pörgettem a dobot, s mikor éreztem, hogy megszorult nem húztam tovább. Hasonlóan mint ahogy a linkeden. Mentem vele, szerintem most jobb. Majd talán kiadja magát, ha gázos.
Kösz a helpet!
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
Hello
Golf 3, 1.9 TDI - AHU 90LE - 1996.12
Bal és Jobb oldali belső axiál gömbfejet (axiál rúdat, ha minden igaz, mert külön belső gömbfejet nem találtam) kellene cserélni a kocsin.Keresgettem, de több félét találtam.
Honnan lehetne tudni, hogy melyik tartozik az enyémhez?
Évjáratot, motorkódot megadtam, de pl. Lemförder-ből is találok 390mm-est, illetve 341mm-est is.
TRW-ből is van 382mm és 371mm is.Tudnátok tippet/tanácsot adni?
Kösz.
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
Sziasztok
Golf 3, 1.9 TDI - AHU 90LE - 1996.12
Érdekes hibával fordulnék hozzátok segítségért.
Az autó nem izzított (az izzító lámpa nem villant fel, egy pillanatra sem).
Normál esetben, meleg időben is ha csak 1 pillanatra is, de felvillan az izzítás visszajelző, ám a probléma jelentkezésekor nem.
A motor csak tekert, a kocsi nem indult, a kipufogó nem füstölt, valószínű üzemagyagot sem kapott, de ami biztos, hogy nem izzított.
A motortérben átmozgattam a kábeleket, csatlakozókat, nem segített.
Végül a 4. pozícióban lévő 18 -as feliratú relét mozgattam meg, és felvillant az izzításjelző lámpa 1 pillanatra, ami után pöccre indult az autó.
Eltelt 2-3 hét, a probléma újra előjött. A megoldás ugyan az lett.
Gondoltam jó, veszek egy relét, de előtte teszek egy próbát...
Kivettem a 18 -as feliratú relét a helyéről, de így is izzított és indult az autó.
Akkor mégse ahhoz van köze? Illetve, ha maga a relé lenne a rossz nem bírt volna ki több mint 2 hetet nem?Mi okozhatja a problémát?
Van esetleg tipp?Kösz előre is!
"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz
Mágus2 #191169 üzenetére
Köszi a tippet!
Beszerzek egyet. Ez megfelelő lesz ugye: 4RA 007 507-081
Ha nem gond, kicsit kifejtenéd, hogy miért az? Illetve lehet úgy is rossz a relé, hogy több mint 2 hétig nem volt gond aztán megint?"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
Hello
Golf 3, 1.9 TDI - AHU 90LE - 1996.12
A minap világítani kezdett a légzsák hibajelző lámpa.
Kiolvastam a hibakódot:
01221 Side airbag crash sensor, driver side -G179 - Short circuit to B+
Néztem a kárpit alatt, illetve az ajtónál a kábelt, szakadást/sérülést nem láttam.
Rossz lenne a szenzor? Konkrétan hol található ez? Vagy máshol kellene keresni a problémát? Esetleg a vezérlő modul?Kösz előre is!
"Victory loves preparation!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- EAFC 24
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Nők, nőügyek (18+)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen