- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94677760
törölt tag
Üdv!
Volna egy kis problémám, amiben talán tudnátok tippeket adni.
2005-ös évjáratú, BSV motorkódos (105 LE), Skoda Superb 1.9 PDTDI típusú személygépkocsimnál azt tapasztalom amióta megvettem (azaz március óta), hogy 1500-2500-as fordulatszámnál, egyenletes haladásnál az apró rángatásokat produkál. (Aki nem erre figyel direkt, az nem is veszi észre, de engem piszkosul tud idegesíteni.) Még a tavasszal jártam vele Skoda szakszervizben, ahol számítógépes diagnosztikát végeztek, de nem találtak semmilyen hibát. Azt mondták, hogy a kapott adatok szerint a PD elemek megfelelően működnek, ha azokkal lenne baj, akkor az autó nem is indulna. Javasolták, hogy tisztító adalékot tegyek az üzemanyagba. Ez megtörtént (többször is), de változást nem eredményezett. A nyáron pár esetben előfordult, hogy az autó melegen, első indításra nem akart elindulni. Egyik ilyen rendellenes indulás után lett egy hibaüzenet: "égéskimaradás a kettes hengeren". Lehetséges okokként a befecskendező elem ill. a főtengely jeladó hibáját, vagy egyéb elektromos hibát jelölt meg a diagnosztika. Korábban cserélve lett a PD kábelköteg, így ezt kizártuk a hibaforrások közül. A hibaüzenet után ki lett cserélve a főtengely jeladó és a gázolajszűrő, valamint meg lett tisztítva (nagyon kokszos volt) az EGR szelep, a légtömegmérő és a MAP szenzor is, de változás ezúttal sem történt. Az apró, finom rángatás egyenletes tempónál továbbra is tapasztalható volt. Ma ismét jelentkezett az indítási probléma is. Ez gyakorlatilag úgy néz ki, hogy melegen indítózva a motor rázkódva "pöffen" párat és leáll. A következő indításra elindul. Mivel múltkor a hibaüzenetet törölték, ezért most ismét esedékes lesz egy kiolvasás.
Még annyi, hogy az autóban (garantáltan) 145.000,- km van. Egy ismerőstől (illetve az örökösétől, mert ő sajnos elhunyt) vásároltam, aki az első tulajdonos volt, gyakorlatilag újkorától kezdve nap-mint nap láttam a Skodát. A szervizkönyve is végig vezetett, tehát a szükséges karbantartások is rendre el lettek végezve. Amit nem tudok, hogy hol, milyen minőségű üzemanyaggal tankolták korábban.
Szerintetek merre tovább? -
#94677760
törölt tag
A BSV motorkód (Superb 105LE) nem érintett véletlenül a hajtókar csavaros problémában?
-
#94677760
törölt tag
válasz Pubszon #126308 üzenetére
Tök ugyanez (is) a gondom egy 2005-ös Superb-vel. Az ajtó alján található kis lyukak nincsenek eltömődve, nekem úgy tűnik hogy feljebb, a kárpit alól jön a víz.
Más: nem tud valaki egy megbízható, jó szerelőt/szervizt a Dél-Dunántúlon 1.9 PDTDI Skodához?
[ Szerkesztve ]
-
#94677760
törölt tag
válasz atos19881101 #126311 üzenetére
Köszi!
-
#94677760
törölt tag
-
#94677760
törölt tag
Üdv!
Ha a turbó vezérlésénél (VG) valahol szökik a vákuum (pl. lyukas cső), akkor az hogyan befolyásolja a turbónyomást?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen