- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Honor Magic V2 - origami
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Mobilarena
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
#67947008
törölt tag
válasz KisTücsök #8030 üzenetére
Mikor jön már arról hír, hogy az end-gameben nem 1.5 perc lesz két szűkülés között, hanem mondjuk 3 perc?
Ezt kellene csinálniuk és nem még jobban növelni a kék sebzését (ami amúgy felemelt idővel jöhetne).Baromi zavaró, amikor a másik végébe megy a fehér. Elindulunk rögtön és harcolni kell valakivel. Ilyenkor általában jön a kék és megvagyunk baszva. Esetleg nem harcolunk és hátba lőnek. Aztán pedig kiírja a játék, hogy a nyomorultját megölte a kék nem sokkal később, hogy megölt minket.
Ha felemelnék a duplájára az end-game időket, akkor sokkal jobban lehetne taktikázni és nem lenne zavaró, hogy már megint nem ránk szűkült.
Szerintem senkit nem zavarna, ha átlagosan nem 32 percig tartana egy győzelem, hanem 40-ig.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen