- Apple Watch
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
Hirdetés
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Mobilarena
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
jookomak
őstag
válasz modflow #238040 üzenetére
Épp ezt részletezték a videóban. Hogy pl egy városban játszódó játéknál a postaláda/jelzőlámpa/tűzcsap textúrája annyiszor van a játékban, ahányszor látod. Itt az ssd miatt elég egyszer beletenni, aztán közvetlenül kiolvassa az ssd-ről, helyet és időt spórol. Ezért lesz csak 825 gb a háttértár. Viszont mivel nem az a folyamat, hogy hdd-ről kitömöríted a textúrát a ramba, ami cpu és ram igényes, hanem közvetlen, ezáltal erőforrás szabadul fel proci és memória oldalon. És itt jön képbe az optimalizáció, valamint a programozhatóság "egyszerűsége". Aztán hogy a fejlesztők ez a megközelítést fogják-e alkalmazni, vagy az xbox féle nyers erőt (általában mondjuk utóbbi szokott a nyerő lenni), azt majd az idő, a fejlesztők, és a vásárlók eldöntik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen