Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nemorino

    tag

    válasz Szabi® #254020 üzenetére

    A karaktereknek szó szerint nincs bibliográfiájuk.Kb a játék végéig semmit nem tudsz meg még arról a karakterről sem,akivel mész.

    Ezt én is pont így érzem, platináztam az Originst és a történelmi személyeken túl nem tudnék egy mellékszereplőt sem névről említeni. Általában védem a Ubisoftot, de most úgy érzem, hogy komoly gondban vannak és nem látom a kreatív tartalékot a cégben, hogy képesek legyenek újítani. A Division 2 minden erőfeszítsé dacára bukott, a Breakpointon meg azt láttam, hogy nem is nagyon erőlködtek. A megújított AC mostanra nekem unalmasabb, mint bármelyik régi volt, két játék alatt elkopott a formula, a Valhallától semmi különöset nem várok. A Ubisoft egy profi módon üzemelő játékgyár, amely megbízhatóan szállít, de minden játéka ugyanaz. Mint egy fagyizó, ahol nem tudod megkülönböztetni a citromos és a csokifagyi ízét, de tudod, hogy bármikor mehetsz hozzájuk, mert mindig van nekik fagyijuk.

    "Le style est l'homme même." Georges-Louis Leclerc de Buffon

  • RangerFox

    Topikgazda

    válasz Szabi® #254020 üzenetére

    A karakterek kidolgozottsága meg a sztori már megint egy totál más téma, ráadásul még senkit sem hallottam, aki szerint a két új rész jobb lenne az elődeinél ilyen téren. És igen, ismerem a videót. Valójában a nagyobb kontraszt érdekében hasonlították össze az 5-tel a játékot, ugyanis már a 3-ban sem voltak benne ezek már. :D Többek között azért, mert más irányba vitték el a Dunia engine fejlesztését, mások lettek a prioritások, egyébiránt pedig gameplay design-beli döntések, illetve technológiai korlátok állnak a háttérben. Mondjuk a 2 mondhatni szegényes növényzetével eljátszható volt az ágtöréses fizika, de a 3 trópusi környezetében már nem. Vagy nem lehet átlőni a fémlemezeken --> passzívan ráveszik a játékost az agresszívabb játékra, nem véletlenül vezették be a brutális késeléseket, a becsúszás/ugrás közbeni kivégzéseket. Arra szeretnék rámutatni ezzel, hogy kicsit árnyaltabb a dolog annál, minthogy elsilányult a cég. És már megint ott tartunk, hogy fel lehet hozni 1001 ellenpéldát, amiben előrelépés volt az elődjéhez képest a játék technológiai szempontból.

    "És manapság színes műanyagot árulnak.Részletes kidolgozás nélkül."
    Történet és gameplay szinten egész biztosan. Viszont a korhűn lemodellezett városok és építmények kidolgozottsága páratlan, és ez a teljesítmény megsüvegelendő. Aki pedig vevő ezekre, az nagyon sokra értékeli ezt. A Ubisoft nem csinál mást, csak azt, amiben igazán jó: hatalmas és kellően részletes világokat hoz létre, amit aztán megtölt ötlettelen, repetitív ám nagyon addiktív tevékenységekkel. És azt a szokásos minőséget általában hozzák is a játékok. Nem akarnak versenyezni más területen a többi játékkal, pontosan tisztában vannak vele, hogy nem tudnak. Jó ez nekünk? Nem annyira. Jövedelmező nekik? Egész biztosan.

Új hozzászólás Aktív témák