- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ciccuka
veterán
válasz samelgellert #11200 üzenetére
Deutsche Post legolcsóbbja például, az általában mindig 1 hét szokott lenni korábban.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
samelgellert
csendes tag
-
maximilian4
addikt
Valaki segítsen már ezt értelmezni. Németországból rendeltem egy nagyon fontos alkatrészt ami miatt áll az egész projekt köszönet az MPL-nek. Most ezek mi a fenét művelnek? Elvileg már múlt hét szerda késő este megérkezett Szolnokra, erre most megint visszavitték Pestre? Komolyan megáll az eszem. Szerintetek mikorra várható ez a csomag és miért kering össze-vissza?
Maxi
-
Mr.Pentele
tag
válasz maximilian4 #11203 üzenetére
Szia!
Benne van a pakliban, hogy ez már vissza fog menni a feladónak, de ebben azért nem vagyok teljesen biztos, mert a Posta nyomkövetésében gyakran vannak technikai hibák. Holnap reggel 8-kor hívd fel a 061-767-8282 számot, a 3-as gombot kell majd megnyomnod és várni az ügyintéző jelentkezésére. Nézesd meg vele, hogy éppen ő mit lát, ugyanis a belső rendszerben amiben ő keres, sokkal több adat van, mint amit mi ügyfelek látunk a posta.hu-n. Remélhetőleg csak egy adatbázis hiba miatt látod ezt amit fotóztál ide jelenleg, mert sajnos, mint mondtam sokszor hiányos, összekevert és időben is rontott bejegyzéseket lehet látni az oldalon. A helyedben hívnám a számot.
Nekem az egyéni véleményem az, hogy itt valami nem okés, mert pl. az országba érkezését sem írják, az első magyar helyszín a Csomaglogisztikai Központ. Köztudott hogy az NPKK-ba kerül minden bejövő küldemény elsőként, amint a szállító eszközről lepakolták, aztán majd az OLK felé halad, később az OLK irányítja a cím szerinti illetékes logisztikai üzembe. Egyes esetekben előfordulhat, hogy a címre kiszállítás nem a helyi postáról, hanem már rögtön a logisztikai üzemből történik, tehát A küldemény a kézbesítőnêl van státusz is az üzemhez tartozik.
Itt a telefonos ügyfélszolgálat tudja szerintem a legjobb választ adni.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
válasz Mr.Pentele #11204 üzenetére
Köszi a kimerítő választ!
szerk.:
Lecsekkoltam a csomagszámot. Most változott azóta. Ezek történtek. Van katyvasz. De most talán látom a reményt, hogy nem megy vissza.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
hun005a
tag
válasz maximilian4 #11203 üzenetére
Szintén zenész
EU-ból indított Banggood-os csomag eljön egészen Hatvanba a logisztikába ahonnan hozzám szokták kézbesíteni majd adathiányra hivatkozva visszamegy az NPKK-ba erre felhívom őket hogy mi van azt mondja visszafordították mert van vele valami azt nem mondja hogy mi
Bármi lehet hiányos,sérült ect... de így nem kézbesíthető
megy vissza a feladónak
ennyi
elmebaj amit művelnek komolyan -
-szabi-
őstag
Hi
Ugyanilyen okból vagyok itt.
Eljön Németországból a központba, ehhez kellett kettő nap.
Majd a központból a régiós Kecskeméti üzembe onnan végre Kalocsára és most azt látom visszafelé megy és mindezzel elment hat nap.
Akkor most számítsak arra, hogy a balf@szok visszaküldik a feladónak!?
üdv -
maximilian4
addikt
válasz hun005a #11206 üzenetére
Tovább bővült az a csodálatos bevásárlólista. Ezen tényleg nem lehet kiigazodni. Elmennek ezek a picsába. Most ahogy írom közben megy a hívás az ügyfélszolgálatnak, de már lassan 20 perce csak hallgatom azt a rohadt idegesítő zenét és hogy “minden ügyintézőnk foglalt, kérjük szíves türelmét”. Szerintem ezek direkt csinálják. Itt van az ember mellett, azt visszaküldik Pestre, aztán meg Németbe… Mi a retek lehet hiányos? Meg van címezve gondolom a csomag, ha kibontják benne a rohadt számla az adataimmal. De ha nem elég nekik, akkor átküldöm én. Komolyan nem értem.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
-szabi-
őstag
válasz maximilian4 #11208 üzenetére
Engem sem nyugtat meg a "Minden ügyintézőnk foglalt, kérjük szíves türelmét." üzenet sem a zene.
Jól sikerült a felkészülés és a fejlesztés.SZERK:
Mondjuk én még csak 8 perce hallgatom.
Neked az UPT nem ad több infót a csomagról?[ Szerkesztve ]
-
hun005a
tag
válasz maximilian4 #11208 üzenetére
Nekem az ügyfélszolgálatos azt mondta hogy informatikai hiba miatt forgatják vissza de elvileg nem biztos hogy visszamegy a feladónak csak betárolják néhány napra.
Felírta az adataim azt mondta utánanéz.
Már a 2.csomag megy vissza az NPKK-ba egy héten belül.
Elég nagy a zűrzavar ahogy látom -
maximilian4
addikt
válasz -szabi- #11209 üzenetére
Egész pontosan 26 perc után felvették. Természetesen adathiányra hivatkoztak. Megkérdezte az adataimat (név, cím, tel. szám.), azt mondta hogy továbbítja a kollégáknak. Kérdeztem mikor várható kézbesítés, azt mondta nem tudja. Arról nem volt szó hogy visszaküldik, de én már azon sem csodálkoznék…arra volt jó ez a 26 perc, hogy közben beszéltem a németekkel, hogy küldjenek már egy új csomagot, mert valszeg megy vissza az alkatrész hozzájuk, én anélkül meg nem haladok egyről a kettőre. Ha egy jelentéktelen csomag lenne le is szarnám, de nyilván akkor van ez, mikor valamit nagyon vársz és nagyon fontos lenne. Az eset pikantériája pedig az, hogy közben a posta kézbesített egy kínai csomagot, amit nem vámoltak és minden probléma nélkül kihoztak.
Maxi
-
-szabi-
őstag
válasz maximilian4 #11212 üzenetére
Végül nekem is felvették a telefont, kb ugyanezt kaptam és fogalma sincs mikorra oldják meg az informatikai problémát, de addig is visszament a csomag Pestre.
Azok után, hogy itt volt már Kalocsán ez szörnyen szánalmas, semennyi józan ész nem volt.[ Szerkesztve ]
-
Drótszamár
őstag
Én múlt pénteken kaptam papíros értesítést fizetős csomagról (kínai, pár dolláros cucc). Péntek délután megpróbáltam átvenni, és nem engedte a rendszer. Épp akkor nem látszódott a Postás rendszerben a csomagom.
Azt mondták majd értesítenek újra, ha megjavult a probléma. Egyelőre még nem szóltak, pedig már kedd van
Azt is mondták, hogy lehet vissza kell küldeni a központba, és majd újra kihozzák a helyi postahivatalba.( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
maximilian4
addikt
válasz Drótszamár #11215 üzenetére
Nekem nagyon úgy tűnik hogy összeomlott a Magyar Posta. Nem lehet véletlen hogy mindnyájan ugyanazzal szopunk. Szerintem az egész ország cumizik. Az teljesen inkorrekt hogy legalább egy közleményt nem adnak ki.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
-szabi-
őstag
válasz maximilian4 #11216 üzenetére
A közleményben úgyis a szokásos lenne, a posta rendszerét külső támadás érte.
-
-szabi-
őstag
válasz maximilian4 #11218 üzenetére
-
KisApám
addikt
HOL KELL felvinni a csomag adatait a TRACKING NUMBER alapján a POSTánál, hogy NE vonjanak 1000 Ft-okat akár 1 dolláros csomik után is? (mert volt ilyen)
EZT használtam, erre jön a postás, hogy 1000 Ft... (most egy 8 dolcsis csomimra)[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
hun005a
tag
Ne aggódjatok van még lejjebb
Mondjuk ez màr a vicc kategória
[link][ Szerkesztve ]
-
-szabi-
őstag
válasz hun005a #11221 üzenetére
Nah ez se semmi.
Amit nem értek és feljebb már írtam egy dolog, hogy elromlik vagy támadás ér egy számítógépes rendszert.
De a józan ész és a gondolkodás hiányára nincs magyarázat, régen a gépeket megelőzően ennyi kellett a címzettnek történő kézbesítéshez.
Esetemben ha már egyszer külföldről Pestre majd Kecskemétre onnan Kalocsára leérkezett a csomag, senki nem nézi a csomagon a címet és némi gondolkodás után úgy dönt, hogy kézbesítik bármit is mutat a rendszerük?
Helyette droid módjára küldözgetik értelmetlenül, mindenféle gondolkodást nélkülözve?
Ennyire nem használja már senki az eszét? -
-szabi-
őstag
válasz maximilian4 #11224 üzenetére
Most néztem a postát 1867-ben alapították.
Több, mint 100 éven keresztül kézbesítettek csomagra írt címzett alapján.
Ez a tudás, hogy elolvasni a címzettet már úgy tűnik elveszett. -
khron78
őstag
Kihozta a posta azt a csomagot, amit már vámkezeltek és korábban online ki is fizettem rá az 560Ft-ot.
Ma a szüleim voltak otthon, akiktől szintén beszedtek 955Ft-ot.
Ők kifizették, mert általában így szokták.
Tehát kétszer szedték be az összeget. Ilyenkor mi van? Mivel láttam, hogy a vámkezelés megtörtént az online fizetésem után, töröltem az sms-t és az emailt is.
Sejtem, hogy ez tanulópénz lesz, de nehezen tudom lenyelni azt, amikor ilyen aljas módon átvernek. -
Tegnap beszéltem Posta futárral csomagot hozott nekem Magyar-ból. Jó kapcsolatban vagyunk egymással. Általában ő hozza a csomagokat.
Azt mondta, hogy most is van nála 4 kínai csomag. És volt már olyan, hogy 8600 FT kellett neki kérni-e egy olyan csomagra, amit ráadásul nem is vámkezeltek, mert rá volt írva hogy ajándék "Gift" és még azt is beadóztaták.
Óriási káosz van a Postán, ezt is mondta.Azt javasolja, hogy akinek nem vitt értesítést a postás vagy rossz telefonszámot adott meg az telefonáljon be, mert különben visszafordítják.
Ő is csak akkor tudja meg, amikor kinyomtatja a kütyüjén, hogy mennyi az annyi.
Többször is levehetnek pénzzel.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz Soderes #11227 üzenetére
A gift jelzés nem jelent semmit. Mindent vámkezelnek. Ha valóban ajándék és 45 euro érték alatti, akkor az új postai szabályzat alapján felszámítják a 4000 forintos teljes kezelési költséget a vámkezelési megbízásért, amikor az ajándékozásról és értékről szóló igazolást lehet mellékelni. Adót persze nem számítanak fel érte, de vastagon fog a ceruza az ügyintézési díjnál.
Ami igazolás leadás fajta, például ajándék vagy 150 euro feletti érték, ott 4000 forint a posta díja. A kisebb értékűeknél, ha már áfásan lett vásárolva (IOSS), akkor 399 vagy 799 ft, ha nem volt adó az árban (SA), akkor 399-1399 (+400) ft között sávosan.
Az ioss kezelése teljesen kaotikus, mert teljesen egyforma szállítási módnál is véletlenszerűen
- vagy semmi kezelési költséget nem számolnak fel, mert eu-n belülinek hiszik
- vagy nem találják az ioss adatokat és SA-ként sávosan kezelik, újra kivetik az adót
- vagy a 399 (+400) díjat kérik
arra hivatkozva, hogy azt kapják elektonikusan. De gyanús, hogy ugyanolyan küldeményeknél miért nem ugyanolyan akkor az amit kapnak.Az SA módnál meg abból van kavar, hogy a postaköltség is beletartozik az ádaalapba. Ez lehet az eladók hibája is. Mert az eladók a teljes, szállítási költséget tartalmazó árat tüntették fel a küldeményhez, de szállítási díj mindig van. Ezért duplán szerepel ez.
De az anomáliák nagyon kirívó eltérések, filléres küldeményen érték többszörösét adó szállítási díjak miatt arra tippelnék, hogy nem tudnak programozni és talán a nyilvántatásban össztekeverednek a küldemények adatai. S nem is annak a küldeménynek a szállítási díját nézi a rendszerük, mint amit épp kezelnek. De mivel semmi rálátásom nincs erre és a posta is titkolja azt hogy pontosan mi volt az összegmegállapításhoz használt infó, ezért bármi lehet.
[ Szerkesztve ]
-
KisApám
addikt
válasz azbest #11228 üzenetére
Én itt a POSTA oldalára szoktam felmenni, csomi adatokat felvinni VÁM kezelés miatt, hogy ne kelljen 1 dolcsis csomi után is majd 1000 Ft-ot fizetni.
Nem sok értelme volt eddig, lehet, hogy rosszul tudom/csinálom?̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
Ha van egy termék aminek a rendelés országában exportja tiltott akkor van-e valami jogi következménye annak ha én mégiscsak megrendelem egy közvetítőn keresztül? Vámolni/Áfázni is kell itthon de van róla számlám.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
hun005a
tag
Na már a nyomkövető sem megy,
bedölt a rendszer? -
maximilian4
addikt
válasz hun005a #11235 üzenetére
Nekem sem megy. Elmennek ezek a k*rva anyjukba most már. Nem tudok szebben fogalmazni. 1 hete itt áll Magyarországon. Itt volt tőlem pár száz méterre a csomag, és ahelyett hogy kézbesítették volna a papír alapú infók alapján, visszaviszik a központba meg a tököm tudja mit csinálnak már vele.
Amúgy ilyenkor mit lehet tenni? Egyáltalán meg kapom én ezt a csomagot? Valahogy panaszt lehet tenni valamilyen szervnél, az abból eredő káromat megtérítik hogy nem hajlandóak kézbesíteni egy igen fontos csomagot?[ Szerkesztve ]
Maxi
-
hun005a
tag
válasz maximilian4 #11236 üzenetére
Ez egy következmények nélküli orszàg
Lehet panaszt tenni de körülményes és bonyolult,,hosszadalmas procedúra.
Itt mindenkiből és mindenből hasznot akarnak húzni,làsd ez a július 1 töl élő àfa vagy vàm vagy nem tudom micsoda
Ma jött egy néhàny dollàros csomagom és tollal rà volt írva hogy vàmtarifa meg még valami összesen 1200ft
Ha nem fizetem ki viszi vissza a postàs ennyi...
Ez miatt nem húzom karóba magam de ez itt így működik mert megtehetik sajnos
Én ma telefonàltam 2db csomag ügyében
ami elvileg délutàn màr a csomaglogisztikai központban volt 1 heti oda vissza utazgatàs utàn és azt mondta az ügyfélszolgàlatos hogy a héten màr biztos megkapom
Ez ma a 21. szàzadi magyarorszàg🥺 -
hun005a
tag
Zavar az erődben
Van baj,nem kicsi🥺
Pedig màr kezdtem reménykedni
Lehet hogy jobban jàrok ha elmegyek érte
személyesen?Ezek utàn màr nem tökmindegy🤬
[link] -
maximilian4
addikt
válasz hun005a #11239 üzenetére
Nem adják oda. Én mikor még itt volt a helyi logisztikai üzemben a csomag, felhívtam őket. Meg is keresték a csomagot, meg is találták, ott volt náluk. Mondtam hogy kimegyek érte és azt mondták nem adhatják oda, mert “adathiányos a csomag”… ezt mondják mindenre, miközben ott van minden adat, épp hogy a szemüket nem szúrja ki. Tegnap is az ügyfélszolgálatos. Hiába kérte el az adataimat, mondta hogy továbbítja, megsürgeti, azóta meg sem mozdult a csomag.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
hun005a
tag
A Magyar Posta vezérigazgatója még nem mondott le?
Mert ami az elmúlt néhány napban történik ez lenne a minimum! -
maximilian4
addikt
válasz hun005a #11241 üzenetére
Hol élsz? Ez nem Japán. Bár ott már öngyilkos is lett volna ezek után.
Most felhívtam újra az ügyfélszolgálatot. Ma már nem adathiányos volt a csomag, hanem technikai hiba van a postánál, ezért minden csomag visszament a csomagelosztó központba. Mondjuk arra hogy egy eu-s csomag mit keresett még a vámon is, azt nem tudta megmondani, sem azt, hogy mikor kerül kézbesítésre.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
hun005a
tag
most éppen a mobil applikáció akarja frissíteni magàt mert azt írja elavult de nincs is újabb verzió😃😆
-
Dyingsoul
veterán
válasz hun005a #11238 üzenetére
Telesírtam vele korábban a topikot, nekem már majdnem 3 hete itt dekkolt a helyi logisztikai üzemben a csomagom. Felhívtam a raktárt, a raktárosokkal is beszéltem ott volt a kezükben a csomag, azt mondták ha bemegyek érte sem adhatják ide.
A posta ügyfélszolgálattal vagy 4x beszéltem, míg végül múlt héten panaszt tettem.
Erre mit látok ezen a héten? Visszaküldték a csomagomat a feladónak "hibás címzés" ürüggyel. Semmi baja nem volt a címzésnek, mindenki tudta, hogy az az én csomagom. Egyszerűen elrontották a rendszert és gondolom ez volt a kényelmes megoldás. Kapják be. És tényleg szar, hogy senkit nem lehet felelősségre vonni.
Csak egyszer kerülne a kezem közé valamelyik postai vezető. Szegény ügyfélszolgálatosok kapják a szart a nyakukba helyettük.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
maximilian4
addikt
válasz Dyingsoul #11244 üzenetére
Én lezártam magamban ezt az egészet. Mindenképp kell a csomag a lehető leghamarabb. Bele sem gondolnak hogy hetekig ülnek rajta és lehet hogy az embernek a munkájához lenne rá szükség. Esetemben egy olyan alkatrész pl. amit itthon nem lehet beszerezni. Beszéltem a német eladóval. Elmeséltem neki a sztorit, mondtam hogy jó ideig valószínű nem kapom meg a csomagot, de az is esélyes hogy megy vissza hozzá.Még ő kért bocsánatot a trógerek helyett. Volt annyira korrekt hogy meg tudtuk beszélni, hogy feldja holnap UPS-sel. A leginkább az a felháborító, hogy nem lehet semmit tenni, pedig nem ingyen vesszük igénybe a szolgáltatást. Ha én a munkahelyemen ilyen szolgáltatást nyújtanék, már repültem volna. Nyilván itt azzal van a baj, hogy a fejétől bűzlik a hal, most pont nem a postás kézbesítő, meg az ügyfélszolgálatos tehet erről. Gondolom ezt az informatikai rendszert is valami csókos csinálhatta.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
prosza
újonc
A csomagok a CSLK-ba mennek.Kb.4 hónapja.Kivették az NPKK-t a rendszerböl.A mostani anomália abból adódik,hogy a rendszer minden küldeményre vám eljárást kér, ezért küldik vissza az NPKK-ba,holott neki semmi köze a dologhoz. Ott letárolják a többi küldemény mellé/van pár ezer,ajánlott stb/és amikor lesz vele valami,akkor mehet vissza.Teljesen lehalt a rendszer. Majd minden EU ország csomagja is ott dekkol,senki nem tudja, hogy mi a szart kezdjen vele.Nem is lenne szabad ott lennie. Minden küldemény adathiánnyal érkezik vissza,mert ez a fasza program nem tud kezelni semmit.Mindenki vakargatja a tökét, mert fogalmuk nincs,hogy mi a szentkleofást kezdjen velük.Ott tartanak,hogy sokkal több jön vissza,mint amit elküldenek.A postásoknak semmi közük nincs hozzá, mert ezt a rendszer generálja. Mai magyar valóság 2021.Hiába orditasz az ablakossal,kézbesitővel,pont olyan áldozat,mint Te vagy,sajnos. Ott a küldemény, de nem adhatja ki.Közben pedig mindenki kussol,az ügyfélszolgálatos már a kolléga telefonszámát sem veszi fel,mert nem tud mit mondani, azonkívül,hogy behalt az egész..Ennyi.
-
hun005a
tag
válasz prosza #11246 üzenetére
Itt az a probléma hogy ezt meg lehet úszni mindenkinek aki ezért felelős mindenféle következmény nélkül.Kifizettem én is meg sokan màsok is X összeget a megrendeléskor és egyszerűen nem tudjàk teljesíteni a szolgàltatàst!Van egyàltalàn olyan hogy zàros hatàridőn belül kézbesíteni kell az adott küldeményt vagy majd egyszer csak odaér oszt jónapot
-
prosza
újonc
válasz maximilian4 #11249 üzenetére
Addig,amig központi utasítás nem lesz rá,addig tárolja az NPKK.Kurva nehéz,mert amíg a rendszer nem engedi,addig ott fog sasolni.Vissza nem lesz küldve,de amig nincs rá informatikai megoldás,adig jegelik.Mistani állás szerint,07.14-i csomagokról van szó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amazon Kindle
- Formula-1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- További aktív témák...
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen