- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Windows CE fórum
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krystal_s
addikt
válasz janos666 #4045 üzenetére
Szerintem is inkább örülniük kéne és hálásnak lenni, de ebben az országban már régóta nem erről szólnak a szolgáltatások, mert megtehetik. (nem csak ők, hanem bármelyik) Évek óta a vevőnek kell "pitizni", hogy legyenek szívesek szolgáltatni.... mert 2 negatív mondat után az a válasz, hogy "ha nem tetszik lehet menni máshova". :\
Hát ez van, most jöttem géphez mobil bekészítve "várom" a "karbantartást". Csak tudnám ilyenkor mi az @nyjukat csinálnak, mert még soha nem lett jobb semmi, soha. :\ -
tomee987
tag
válasz janos666 #4045 üzenetére
Ez is le van szabályozva a szolgáltatóknak. Megrendeléskor meg kell határozni (általában ÁSZF-ben, hogy max hány napon belül létesítik a megrendelt szolgáltatást), a PR-nél ha jól tudom ez 15 nap, de a DIGI-nél 30 nap. Ettől el nem térhetnek, tehát több nem lehet, mint a meghatározott. Tehát ha te azt mondod, hogy megrendeled ma a szolgáltatást de január 1-től kéred, akkor azt jogszabályilag nem tehetik meg, mert kicsúsznak a 15 napos határidőből és megbüntetik őket.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs