- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
csab2
veterán
Ezt az emailt kaptam a Sonytól:
"Dear Csaba Rácz,
This e-mail message is to notify you that your subscription to PlayStation(R)Plus: 90 Day Membership (Subscription) has ended due to payment failure.
Be sure to save a record of this message for future reference.Online ID: ...........
Your Name: ..................Subscription Name: PlayStation(R)Plus: 90 Day Membership (Subscription)
Current Wallet Amount: 0 Ft
(This amount reflects the current wallet amount as of the date and time of this e-mail message.)Your subscription has ended due to one of the following reasons.
- You may not have enough funds in your wallet*.
- You may not have a payment card registered for use with your account*.
- The payment card registered for use with your account* may not be valid.
- If you are a sub account user, you may have exceeded your monthly spending limit.
* If you are a sub account user, "wallet" refers to the wallet of the master account associated with your account, and "account" refers to the associated master account.[Hints]
+ To restart this subscription, you will need to purchase the subscription again.**
+ To help prevent termination of subscriptions due to insufficient funds, you can use the automatic funding feature which can be set only by master account users. If the master account holder adjusts settings as described below, Sony Entertainment Network will automatically fund the wallet associated with the master account using the payment card registered for use with the associated account when there are not enough funds in the wallet to renew a subscription.
- Adjust settings from a PS3(TM) system, a PSP(TM) system or a PS Vita system:
Sign in to Sony Entertainment Network, go to [Account Management] > [Transaction Management] > [Automatic Funding], and then set the option to [On].
- Adjust settings from a PC:
Click the following URL, and then sign in to Sony Entertainment Network. Go to [Account Management] > [Transaction Management] > [Manage Wallet Options] > [Automatically Add Funds When Needed], and then set the option to [Yes].
https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action
** Note that in some cases the subscription may no longer be available for purchase."Valaki leírná 1 mondatban, hogy miről van benne szó? 1 éves PSN+ előfizetésem van. Itt meg 90 napos előfizetésről írnak.
[ Szerkesztve ]
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Linux kezdőknek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kés topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Direct One (műholdas és online TV)
- Automata kávégépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen