Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    (#44477) bmw528
    Biztosan így vagyunk ezzel még pár 1000-en. Manapság nagyon aktívan visszaélnek a "fogyasztói" társadalom lehetőségeivel. A tömeg [ vásárlási ] szokása meghatározóbb az egyéni problémákkal szemben.

    (#44479) DM-Fan
    Nem értek egyet, főként mivel az ep1-2-t emeltem ki. Igyekszem pontosan fogalmazni, hogy lásd / lássátok, ez kicsit

    Quake 3 - 1999 December 2-án jelent meg.
    Far Cry 1 - 2004 Március 23-án jelent meg
    Half Life 2 - 2004 November 16-án jelent meg.

    2004 December 31-én - megjegyzést tesz John "Motor" Carmack;
    "a Half-Life 2 a quake [ ! ] egy korai verziójának kódját használja. - There are still bits of early Quake code in Half Life 2"

    Episode 1 - 2006 június 1-én jelent meg.
    Episode 2 - 2007. október 10-én jelent meg.

    A Half-Life 2 sok csúszás és megjelenésekor
    [ toldozott-foltozott source és licencelt játékok egy részének ]
    jó kritikájának szerintem első sorban nem a grafika az oka. Csodás grafikája volt maga idejében a FarCry-nak, az Unreal engine-nek, már 2003-tól, mégis megdöbbenéssel adózok az id [ Tech engine összes ] és a VALVE:

    - animáció
    - hang és narráció
    - sztori [ megvalósítás ]
    - mesterséges intelligencia [ MI ]
    - és fizikai engine

    terén végzett úttörő és egységes munkája előtt!

    Miért emeltem ki újra az id-t is? Olvastam pár szakirodalmat ez ügyben, melyek átláthatóbbá tették számomra a technológia mögötti rejtelmeket:

    David Kushner - A doom legendája - A Kezdet
    David Kushner - A doom legendája - Külön Utakon

    Önmagában a megfelelő engine [ sajnos ] nem minden...

    "benne van, hogy a nagyobb erőforrás lehetőséget biztosít a részletgazdagság növelésére, a fejlettebb AI alkalmazására és új lehetőségek behozására is. Van azért egy-két olyan fejlesztő, aki képes ezt kiaknázni."

    Igen, éppen ez a fő probléma. Csupán néhány igazán elismerésre méltó fejlesztőről tudunk manapság. Ugyanakkor töménytelen mennyiségű tőkét [ próbálnak ] nyerni az iparból.

    "Jelen nélkül nincs jövő, de ha a múlt feledésbe merül, nem lesz jövő sem." JC
    Az ördög a részletekben rejlik! ;)

    [ Szerkesztve ]

    7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

Új hozzászólás Aktív témák