Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aljasvip

    senior tag

    válasz Alaaf Pi #19 üzenetére

    Ez a 2030 jó marketing szám, kellően közeli és távoli is egyben. Nem azt mondom, hogy lehetetlen... majd meglátjuk mi lesz ebből.

    Én reménykedem, hogy lesz majd egy európai cég, aki végre a talpára áll és nulláról elkezd felépíteni egy modern architektúrát, nem pedig az új és régi vasak közt kalapál tovább felemás dolgokat - a meglévő gyártósorok problematikája miatt.

    A Stellantis-ban most van annyi pénz erre, mint aamikor a VW csoport az "alcégek felett álló" SW fejlesztő cégként a CARIAD-ot megalapította. Ez mondjuk egy kisebb buktának néz ki egyelőre, de tanuló példának jó lehet a többi nagy konszern számára.

    Livius #12
    Köszi az infókat onnan is.
    Jelenleg én is borúsan látom az európai nagymúltú márkák jövőjét. Hacsak nem történik egy csoda, akkor mind az egyre szűkülő prémium szegmensért fognak küzdeni.

    Ősszel volt arról is cikk, hogy a felső osztály sem veszi meg a 200k€ premium elektromos autókat, hanem még az utolsó belső égésű szériákból táraznak be - már aki nem lesz divatból egy díszpinty' Tesla tulaj.

Új hozzászólás Aktív témák