- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aljasvip
senior tag
Az európai gyártók valamilyen megmagyarázhatatlan idiotizmus* áldozatai, mert az "invest in the lows..." gazdasági alapszabály ellenére az egész COVID időszakot átaludták, minden projektet visszamondva.
Ez igaz a teljes VW csoportra, Daimler, RNM, Stellantis, valamint a JLR-ra is - kinézett ide 1-2 projekt, de 2020-21-ben mindet törölték.
Az egyetlen üdítő kivétel talán a BMW.Én csak a powernet+safety részre látok rá, de ezen keresztül látom az autók elektromos architektúráját és a karosszéria egy részét.
Nem kezdték meg a gyártók időben az új standard-ra (ASIL A -> B / C (felszereltségtől függően), majd pedig D a távoli jövőben) való átállást, így most utólag kapkodnak bepasszírozni az új ECU-kat a 2025...27 platformokba, amiknek 2024/25-re már az úton kellett volna lenni.
Lásd Porsche eMacan, amit eredetileg 2022-re ígértek.Csak ezzel a döntéssel minimum 2 év lemaradást generáltak saját maguknak. Itt nem csak a "state of the art" technológiát értem, hanem a teljes architektúra átállást és ennek az integrálását COVID alatt kellett volna csinálni, de csak most utólag foltozzák össze, kapkodva '25-re.
A kínaiak ezidő alatt lefejlesztették az új elektromos autókat, új architektúrát, most pedig letarolják vele a piacot.
Az USA piacról röviden: döglődés.
A GM a fentebb említettnél is lassabban reagált, a Ford pedig teljesen leépíti az európai fejlesztést, miközben az USA-ban nincs párja egy pár fejlesztési osztálynak.
Egy kész vicc az egész USA, mióta kiderült hogy a hadiipari alkatrészek 80%-a Kínából jön (kezdve az olyan lényegtelen elemekkel mint egy tank toronycsapágya, vagy egy repcsi radarja), nincs még autóipart kiszolgálni képes dia-cast beszállítója sem, nemhogy precízebb dolgokhoz (mexikói és brazil cégek vannak a kínai konkurencia mellé)...De ne menjünk bele jobban, nehogy elkotyogjak itt valamit - az eddig elhangzottak szerencsére nyilvános dolgok, csak ritkán van így összeszedve.
*én sejtem a választ, a mi cégünket is mérgezi: az alkalmazottak szaktudása" manager", azaz semmihez nem ért, és még büszke is rá.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Horgász topik
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Gyúrósok ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen