Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz vicze #49 üzenetére

    Miért teszünk úgy hogy az elektromos autó gyártása egy nagy csoda? :F

    Nem teszünk úgy, de az azért az eddigiekből kiderült, hogy nem is triviális, rendes mérnöki feladat, amihez kell pénz, idő meg know-how.

    Az egyetlen szűk keresztmetszet az aksi ellátás és semmi más.

    A többi gyártó tapasztalatai alapján ennél azért többről van szó.

    Látom nem jött át a lényeg... A hidrogén cella egy aksi, lecseréled lítiumra és ennyi

    Hát, nem. A hidrogéncellának tök más alakja van, mint az akksinak, mások az elvárások vele kapcsolatban, kell hozzá hidrogéntartály, aminek helyet kell tervezni az autóba, amire akkunál nincs szükség, ilyenek. Érted, egy Mirait nem úgy terveztek, hogy csak bepattintsd a structural batteryt a cella helyére.

    Amennyiben erre nincs szükség 3év az egész átállás ala VW.

    Ne viccelj. Annyi idő alatt a belsőégésű palettát sem tudják frissíteni.

    Nem tudom milyen bilibe lóg a kezed, de globálisan ha 20% lesz valósan 2035-re akkor tapsolni lehet és nagyon örömködni. USA-nak kis részében lesz kötelező, ahogy EU-ban is inkább lokális lesz, ahogy Kínában is a városi közlekedésben lesz szabályozva

    Nem tudom, hogy honnan veszed ezt, de elég szilárd elhatározásnak tűnik, hogy nagyjából mindenhol, ahol érdemi mennyiségű új autót adnak el, ott 2035-től már ICE-t ne szabadjon eladni. Igen, Kínában is, az USA-ban, meg az EU-ban is, ahol természetesen EU-s szinten foglalkoznak ezzel.
    Igen, ezzel nem fog az összes autó lecserélődni az utakon, de a Toyotát az érdekli, hogy milyen új autókat tudnak eladni, nem az, hogy hány húszéves Toyota pick-up rohangál a Közel-Keleten.

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák