- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az IQOO-nak sikerült fokozni a Neo9 Pro-t
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
ph A vállalat az év második felében lőné el a puskaporát.
-
Senua’s Saga: Hellblade II teszt
gp A szkizofréniától és rabszolga-kereskedőktől egyaránt szenvedő Senua újabb különleges utazásra indul, ezúttal a messzi észak ősi istenekkel és modern kegyetlenséggel teli vidékére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Miért teszünk úgy hogy az elektromos autó gyártása egy nagy csoda?
Nem teszünk úgy, de az azért az eddigiekből kiderült, hogy nem is triviális, rendes mérnöki feladat, amihez kell pénz, idő meg know-how.
Az egyetlen szűk keresztmetszet az aksi ellátás és semmi más.
A többi gyártó tapasztalatai alapján ennél azért többről van szó.
Látom nem jött át a lényeg... A hidrogén cella egy aksi, lecseréled lítiumra és ennyi
Hát, nem. A hidrogéncellának tök más alakja van, mint az akksinak, mások az elvárások vele kapcsolatban, kell hozzá hidrogéntartály, aminek helyet kell tervezni az autóba, amire akkunál nincs szükség, ilyenek. Érted, egy Mirait nem úgy terveztek, hogy csak bepattintsd a structural batteryt a cella helyére.
Amennyiben erre nincs szükség 3év az egész átállás ala VW.
Ne viccelj. Annyi idő alatt a belsőégésű palettát sem tudják frissíteni.
Nem tudom milyen bilibe lóg a kezed, de globálisan ha 20% lesz valósan 2035-re akkor tapsolni lehet és nagyon örömködni. USA-nak kis részében lesz kötelező, ahogy EU-ban is inkább lokális lesz, ahogy Kínában is a városi közlekedésben lesz szabályozva
Nem tudom, hogy honnan veszed ezt, de elég szilárd elhatározásnak tűnik, hogy nagyjából mindenhol, ahol érdemi mennyiségű új autót adnak el, ott 2035-től már ICE-t ne szabadjon eladni. Igen, Kínában is, az USA-ban, meg az EU-ban is, ahol természetesen EU-s szinten foglalkoznak ezzel.
Igen, ezzel nem fog az összes autó lecserélődni az utakon, de a Toyotát az érdekli, hogy milyen új autókat tudnak eladni, nem az, hogy hány húszéves Toyota pick-up rohangál a Közel-Keleten.DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Diablo IV
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Építő/felújító topik
- Kerékpársportok
- További aktív témák...
- E PZ 18-105 mm F4 G OSS - Sony E - Esztétikailag erősen megviselt - műszakilag hibátlan állapot
- Vasanyag vaslemez vagy doboz 1mm - Elekthermax Hőtárolós villanykályha üres komplett burkolat
- Márvány/Gránit hangfal alátét
- Tokina 11-16mm F2.8 AT-X 116 Pro DX II Canon
- PS4 Pro konzol Monster Hunter World Limited Edition 1TB 3db játék 2db Kontroller
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest