- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Gear S3 - második kör
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
Sztem ez nem olyan egetverő probléma. Olvastam régebben egy olyan lehetőségről, aminél az eszközök nem közvetlenül a toronnyal kommunikáltak, hanem a többi klienst használva. P2P, mint a torrentnél. Egy ilyen megoldást is használni tudó, hibrid rendszer, egy dugóban tudná csökkenteni a közeli torony terhelését úgy, hogy a klienseken keresztül, a jel egy másik toronyhoz továbbítódna. Járműbe épített eszköznél nem olyan fontos szempont az akkuidő, mint egy telónál és senki sem szorítja gyakran a füléhez. Dinamikusan alkalmazva, szükség esetén az adóteljesítmény is növelhető, de egy dugóban olyan közel vannak egymáshoz a kliensek, hogy egy teló adóteljesítménye is bőven elég.
-
#79335424
törölt tag
válasz #06658560 #12 üzenetére
Az éterbe. De kinek? Ahhoz fogadni is kéne azt a jelet. Hú, de mélyről indulunk! Figyu! Állunk egymástól X távolságra. Olyan hangerővel kiabálok neked, hogy meghalljad. Neked milyen hangerővel kell válaszolnod, hogy meghalljam? Hát legalább ugyanakkora hangerővel. Feltéve, hogy miközben válaszolsz, én nem ordibálok tovább folyamatosan, mert ha igen, akkor a saját hangomtól nem fogom hallani a tiedet. Ha a központ "elordítja magát", azt persze, hogy minden kliens "meghallja", mivel nagy adóteljesítménnyel küldi a jelet és egy lakitelki adótornyot használ hozzá ordibátornak. De egy autóból erre nem lehet válaszolni úgy, hogy a központ "meg is hallja".
-
#79335424
törölt tag
válasz #06658560 #15 üzenetére
Tudod, hogy miképp működik az online navigáció (pl. Google Maps, Waze, stb.)? Bepötyögöd, hogy hova szeretnél menni, a kérés elmegy a szerverhez és a szervertől kapod az útvonaltervet, a pozíciód alapján az irányutasításokat és a térképet, a közlekedési infókat, stb. Szóval, a járműben levő kliens gyakorlatilag csupán egy megjelenítő. Ezt a feladatot szorozd fel azzal, hogy a város összes járművének az mozgását össze kell hangolni, valamint azonnal reagálni a váratlan helyzetekre. Szted mekkora számítási kapacitás és adatátviteli képesség kell ehhez? Ne feledd, hogy ekkor még mindíg "csak" ott tartunk, hogy emberek vezetik a járműveket. Ha még azt is a rendszer végzi, akkor a számítási műveletek száma hatványozódik. Sztem ezt nem lehet központi szerver nélkül, M2M módszerrel koordinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen széket vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- TCL LCD és LED TV-k
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Filmvilág
- Milyen processzort vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Jack Hunter: Egérragasztó
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs