Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azopi74

    addikt

    válasz joysefke #8 üzenetére

    Vannak rá elég jó tudományos módszerek, hogy felmérjék egy brand értékét. És nem a Google Glass növelte ezt ezt az értéket, hanem az az információ, hogy mennyien jekentkeztek az Explorer programra, hogy egy jelenleg teljesen haszontalan valamire feláldozzanak 1500 dollárt, amit egyébként majd egy év múlva 150 dollárért meg lehet majd kapni, és talán használható is lesz addigra valamire, többek közt az explorereknek hála. Illetve az ilyen képességben rejlő potenciál még az, ami megadja
    a brandnek az értékét. Azt mutatja meg, mennyi tartalékot biztosít csak a brand név önmagában, vagyis mennyi cash-t tudna termelni a vállalat úgy, hogy felhagyna minden fejlesztéssel, és tényleges üzleti tevékenységgel, vagyis pl ha az alma elkezdene filléres telókat vásárolni kínai dzsunka gyártóktól, és csak rányomná az Apple logót a telefonokra, mennyi profitot tudna kitermelni, mielőtt még teljesen leamortizálnák a brand értékét :) Vagy a Google mennyi bevételt tudna összegyűjteni, ha lekapcsolná a kereső szervereit, és helyette csak fizetett hirdetéseket kezdene megjeleníteni a keresések eredményeként, mielőtt még mindenki otthagyná a szolgáltatást :)

    Az elsősorban a consumer piacon működő cégeknél, mint a Coca Cola, Apple, Google, ezt viszonylag könnyű mérni, a vállalati piacon dolgozó IBM, Oracle, Microsoft vagy SAP mérése kissé komplikáltabb, de az alapelv hasonló.

Új hozzászólás Aktív témák