- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
macskea
őstag
Épp a hetekben bérletem egy E-klassét Németországban, hát kifejezetten nem estem hasra a fedélzeti rendszertől. Nem lehet külön állítani a navigáció és a rádió hangerejét, hovatovább, ha lenémítom a rádiót, és elkezdtem hangosítani a navit, szépen halkan megszólal a rádió a háttérben. Nevetséges egy huszonöt millás autótól. Szeretem ezeket a Merciket, de az egész infotainment rendszere egy kalap kaka. Iszonyatosan kilóg az egész autó nyújtotta amúgy remek összképből.
"a két oldalsó küllőn egy-egy tapipadot lehet simogatni négy irányba" - nem tapipad van benne hanem egy olyan optikai szenzor, mint a régi BB-kben volt. Ennek megfelelően elég darabos is a használata, nekem tíz évvel ezelőtti dejavu-m volt tőle.
[ Szerkesztve ]
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
Nekem hűtött-fűtött konyakszínű ülésekkel volt, egyébként kabrio. Talán azokhoz más ülés jár, mégiscsak elázhat, benne van. Abban az ülések bőre nem volt kellemetlen. A saját Peugeotom bőrénél például lényegesen kellemesebb volt. Az ülőfelület puha, de nem gumis, és azokon a részeken sem egyértelműen bárszék műbőr minőség, ahol nem feltétlenül érintkezel vele. A Pug ehhez képest linóleum és nejlonszatyor találkozása.
[ Szerkesztve ]
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
Sajnos nem angol vagy német illetve más támogatott nyelvterületen tényleg rossz használni ezeket a dolgokat. Magyarázd el egy ilyen autónkat angolul vagy németül, hogy abba a finn városba mennél, amit egy percen belül leszótagolni sem tudnál, nem hogy egyben kimondani. Egyébként itthon is ugyan ez a helyzet, szóval nem is kell ilyen messzire menni. Telefonhívás dettó. Mondhatom én németül meg angolul is, hogy telefonálni akarok, ha a Celldömölki Gáspárból annyira nem jön rá, hogy ez már a név volt, nem egy másik hangutasítás. Sajnos bizonyos funkcióktól akkor is elesel, ha rossz helyen akarod használni az autót, vagy bármilyen más hangvezérléses kütyüt.
[ Szerkesztve ]
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
Álomvilágban élsz. Minél magasabb kategóriáról beszélünk, annál kisebb a tervezett élettartam. Akik ezeket veszik, jellemzően 3-5 éves korukban túl is adnak rajtuk. Ezt kell nekik kibírni, többet nem. Egy ilyen premium autót tíz évesen megvenni maga az ultimate szopóroller. Fenntarthatatlan, folyamatosan égni fog egy hibalámpa. A fék valóban fogni fog, meg az ajtó is nyílik majd, de a motor 200e-nél komoly törődést kér majd, az extrák pedig szépen elkezdenek elhalálozni, és azokat gazdaságosan senki sem fogja neked megcsinálni. Ez a szomorú valóság. Nem a második meg harmadik tulaj örömére fejlesztenek és gyártanak autókat. Illetve a premium autó kb tizenöt éve szólt utoljára arról, hogy a szó szoros értelmében jobb minőségű, mostmár a szolgáltatásokban, biztonságban és kényelemben adnak többet, de más dolgokba már kevesebbet kapsz. Ezért nem szabad álmot venni, mert keményen megszívod.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
Sajnos ez egyenes következménye annak, hogy a legtöbb esetben ugyan azon beszállítók ugyan azon komponenseiből válogatnak, csak a prémiumokban a sokkal több funkció miatt sokkal több alkatrész is van. Így ezzel egyenes arányban nő is a meghibásodás valószínűsége. Tetézi a bajt, hogy a kiforratlan technológiák is itt jelennek meg először, az összes gyermekbetegségükkel együtt. Sajnos ez ilyen. Premiumot újonnan kell venni, és időben el kell adni.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
macskea
őstag
A #26-os kommentedben :
"az esőérzékelő ablaktörlő "élete végéig" működik"
Már ha az idézőjelezett élete végéig jelentéstartalmában megegyezik, vagy legalábbis konvertál az örökkével. Viszont ha az idézőjelnek nincs jelentésmódosító hatása, akkor bizony ez egy meglepően triviális igazság volt.
(#40) atike Nekem is van ilyen problémám a Peugeotommal, ha éjszakai esőből hajtok be a mélygarázsba, akkor hirtelen megbolondul az ablaktörlő, és néhány tíz másodpercig ész nélkül töröl eső nélkül is. A válasz "Ez ilyen", a technológia velejárója. Megszoktam, leszarom. Gondolom a Merciben is ugyan ez, vagy majdnem ugyan ez a szenzor és szoftver van, ilyet senki nem fejleszt, hanem veszi valahonnan.
[ Szerkesztve ]
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen