- Milyen okostelefont vegyek?
- Letiltás - hogy is van ez?
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Telekom mobilszolgáltatások
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MongolZ
addikt
Nem kérkedek vele egyáltalán, te hoztad fel, én csak válaszoltam. Nem kell senkit megkeresnem, értek hozzá.
Kb. 30 éve tervezik a gyűrődési zónákat, ~50 éve kapcsolnak szét a pedálok, a kormány, stb. Ezek már rég nem problémák. Nézd meg a 2000-es évek elején készült autók töréstesztjeit. Ezek már lassan 20 éves autók!!! Pl: Honda CR-V, Audi A4, Subaru Legacy, Volvo S40...
Miért jössz a régi autóval? Miért kellene a 1,5 tonnás autónak réginek lennie? Mai autókról volt szó.
"Amit állítasz a különböző tömegű testek ütközéséről, az addig állja meg a helyét, amíg egyforma (szilárdságú) anyagokról beszélünk, amik egyforma kialakításúak, formájúak."
Mint leírtam, azonos korú autókról beszélünk (miért is beszélnénk régiekről???). Innentől kezdve közel ugyanolyan anyagokat használnak, közel ugyanúgy tervezik a gyűrődési zónákat, stb.
Érdekes, hogy jellemzően azok az emberek pattognak ezen a témán, akiknek kis autójuk van. Nincs ezzel semmi baj, nekem is volt, és biztos, hogy lesz is, a mostani sem nagy (4,6m, 1230 kg, 10 éves). De onnantól kezdve, hogy egy hasonló korú, mondjuk tegyük fel Suzuki Swifttel ütközök (a régi Swift és az én autóm is 3*-ot kapott az IIHS-en), ahol a sofőr előtt van mondjuk 1 m gyűrődési zóna, míg előttem 1,5 m, és kb. 1,5x olyan nehéz vagyok, nincs miről beszélni. De írhattam volna ide Opel Corsa B-t, Nissan Micrat, akármit, max az arányok változnak egy picit. 50 kmh-s frontális ütközésnél 10kmh-s sebességgel haladok én tovább, azaz lassultam 40 kmh-t, míg a sorstársam 60 kmh-t. A lassulás ideje ilyen jellegű ütközésnél nagyjából ugyanannyi. Kire hat több erő? Kinek szakad le előbb a lépe?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Total Commander
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Villanyszerelés
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Letiltás - hogy is van ez?
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen