Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fulár

    senior tag

    válasz GSPLR #48 üzenetére

    Egyátalán nem a plecsnin van a hangsúly!Hanem azon,hogy a teszt időszak alatt nem biztos,hogy kijönnek a hibák.Persze ez bármelyik készülékre igaz.A lényeg az,hogy a 2s-el sokan megszívtuk.És természetesen más gyártókra is jellemző,hogy vannak gondok a telóikkal és azokat nem javítják ki.A gond azzal van,hogy ebben az esetben nem kellett volna hónapokon át HIVATALOS úton kommunikálniuk,hogy hamarosan érkeznek a javítások,sőt egyből új főverzió is!Ez azóta is érkezik......És ha most érdeklődsz náluk mi a reakciójuk?Letiltanak az oldalukról és le van a gond.Remélem az Idol 3 esetében nem fog történni semmi ilyesmi a fentebb felsoroltak közül!De szerinted egy vásárló akit így"pofán köpnek"lesz még egyszer olyan hülye,hogy bizalmat szavaz nekik....?

Új hozzászólás Aktív témák