- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Honor Magic V2 - origami
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Hosszabb bemutatón a SteamWorld Heist II
gp A folytatás premierje még kicsit odébb van, augusztusban érkezik a teljes változat.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
spect80
senior tag
Kicsit felemás szájízzel olvasom ezeket a villanyautós cikkeket. Egyrészt tök jó, hogy egy nagyobb technológiai váltás küszöbén vagyunk, ami a szemünk előtt történik, és látjuk, hogy ez a technika hogy és hova fejlődik, hogy rendezi át a piacot.
Csak aztán kikapcsolom a gépet, és kilépve a házból elég kijózanítóan hat a szembesülés a nagy büdös magyar valósággal, hogy az autóállomány átlagéletkora 15 év és tele van közlekedésre alkalmatlan bontószökevénnyel. A tegnapelőtti 8 milliós Fiat 500as cikket nézve egyszerűen akkora kontraszt, hogy teljesen életszerűtlennek hat itthon. A Tesla meg már tényleg no comment, álom kategória.
Magyarországon más síkon kell vizsgálni a kérdéskört. Itt inkább olyan témáknak lehet realitása, hogy hogyan néz majd ki az átmenet a használtautó piacon. Ma sem 0 kilométeres kocsikkal vannak tele a utak, és biztos, hogy villanyautók esetén sem azokkal lesz. Tapasztalat sincs nincs még 10-15 éves villanyautókkal, de arra nagyobb összeget mernék tenni, hogy ennyi idősen egy akkupakkcsere minimum kell, amiért jóeséllyel az autó akkori árát fogják elkérni. Sebaj a leleményes magyar inkább megveszi az olcsó 'minőségi' aliexpresses utángyártott életveszélyes vackot, amik majd ellepik a szeméttelepeket.
És akkor még ott van az a narratíva, amit sokan szeretnek hangoztatni a villanyautókkal kapcsolatban, hogy jóval kevesebb alkatrészből és mechanikából áll, mint egy hagyományos robbanómotoros, ezért megbízhatóbb, a fenntartása is olcsóbb.
Azért arra nagyon kíváncsi vagyok, hogy a megbonthatatlan főegységek élettartama mekkora. Az is biztos, hogy a cseréjük fejlagosan nem lesz olcsóbb, mint a benzines/dízel alkatrészeké, sőt! A töltőinfrastruktúra hiányáról már nem is beszélek, pedig az is nagyon fontos kérdés.
szerintem ezek itthon a lényegi kérdések a villanyautókkal kapcsolatban, nem az hogy mennyi idő alatt gyorsul 100-ra a tesla vagy hogy lehet-e majd itthon kapni 25 millió forinért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Milyen TV-t vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Aliexpress tapasztalatok
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs