- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nálam még nem járt. Pedig szívesen kipróbálnám. Jövőhéten meg is érdeklődöm a helyi kereskedésben, h mikor lesz tesztautójuk?!
Egyébként eddig csupa jót hallottam/olvastam róla. Engem egyedül az autópályán való "vánszorgás" ami aggaszt egy kicsit. Nem szeretnék 90-100-zal a külső sávban araszolni egy ilyen autóval.
[ Szerkesztve ]
-
tovgab
aktív tag
Valóban nem KELL 90-100-zal menni pályán, csak nagyon ajánlott, ha nem szeretnél drasztikus hatótávcsökkenéssel számolni. Pont Handras videóiban mondja el minden elektromos autót használó vendég, hogy pályán mindenkinek a 100-110-es tampót javasolják. Talán csak Mr. Nehézláb nem tartja ezt be.
De van is konkrét mérés róla: az e-tron-ba 95 kWh-s aksi került, melynek nettó teljesítménye 83,6 kWh. Pályatempó (120-130 km/h) mellett pedig kb. 30,5 kWh/100km a fogyasztása, tehát kb. 274km a hatótáv. Az már azért elég húzós csökkenés a majdnem 400-hoz képest.
Az előző kommentelő szerintem arra akart utalni, hogy vesz egy ilyen autót ~30 misiért és még mindig kompromisszumot kell kötnie ha pályán szeretne HALADNI. Ettól függetlenül ez egy szuper járgány, majdcsak egyre elérhetőbb árú modellek követik, egyre több márkától és akkor az átlagember is vehet egyet...O+ 5T ► Samsung Note 9 ► Huawei Mate 20 Pro ► Xiaomi MI 9 SE ► O+ 7 Pro ► O+ 8 Pro ► Poco F4 GT ► iPhone 13 Pro Max ► iPhone 15 Pro
-
nagyúr
Nyilván 130-cal szabad menni, sőt a fogyasztás is sokkal kedvezőbb olyan sebességnél is mint egy benzines/dízel autónál, csak épp a hatótáv csökken drasztikusan. És egy elektromos autóval nem 5 perc a tankolás a kúton. Legalábbis egyelőre. Ezért van az, h az autópályán "vánszorognak" az elektromos autók a külső sávban. Legalábbis a legtöbb.
Követem András YT csatornáját, nagyjából képben vagyok.tovgab: Pontosan!
[ Szerkesztve ]
-
nullpoint
senior tag
Hol van olyan sztráda magyarországon ahol lehet folyamatosan 120km/órát tempomattal menni?
Autópályán két lehetőség van.
1. Belső sáv padlógáz.
2. Szélső sáv, 50 és 80 között random módon tötymörgők.
Könnyes szemmel mosolyognék ha végre lehetne akár 100-zal folyamatosan menni.
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nagyúr
A 120km/h nekem kevés pályán. Magyarországon soha nem száguldozom, de azért mindig 150 felé egy kicsivel lövöm be a tempomatot. Ez már egy elfogadható (illetve abszolút biztonságos) tempó, és nem kell félnem a radaroktól sem. Amúgy szerintem az lenne a legjobb, ha 160-ra emelnék a sebbésséghatárt - de ez a mostani tendenciákat látva teljesen esélytelen. Pont a napokban olvastam valahol, h van rá esély, h 2022-től 130 km/h-ra korlátozzák az új autók sebességét.
Ez után már csak az hiányzik, h minden autó önvezető legyen, utána beleírhatják a KRESZ-be, h közúton tilos autót vezetni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen