Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DraXoN

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz .Szaki. #27 üzenetére

    Ehh...

    mondjuk én is tavaly használtam/vezettem először automata autót (a limónak "hála"), csak "ködös" ismereteim voltak mit is kell csinálni velük, de egy 2-3 perc alatt megoldódott... és azóta nincs is velük bajom... a green go kód beütős izéjével többet szoktam szenvedni...

    mondjuk 2 féle automata van köztük, van a "hagyományos" és van "robotváltós" (bólogatós váltó)... utóbbit valahogy jobban kedvelem.

    manuális váltónál meg általában a tetején van, hogy mi hol van, és ha nincs rajta gomb (amivel csinálni kell valamit), akkor vagy lenyomni, felhúzni kell.
    nem is értem, nem olyan bonyolultak ezek...

    A "rekordom" szintén tavaly nyáron volt, egy manuális váltós már klímás limó, amibe beleülve az odométeren 11km szerepelt össz-vissz... az szinte új volt és egy kb. 2 órán át használtam az autót :) ... 87km-el raktam le az odométerében ;]

    [ Szerkesztve ]

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

  • DraXoN

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz hallerlaller #34 üzenetére

    Pest megyei van mindegyiken (elvileg)

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

  • DraXoN

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Keem1 #39 üzenetére

    igen ... ezt a ballábas dolgot én is megjártam.. :DDD

    sokaktól hallom akik először vezetnek automatát ... mi nehéz lehet, 1el kevesebb pedál, mert "magától" vált... azt az első fékezési ponton beleállnak (állunk) a fékbe teljes erővel mert ki akarja (akarjuk) nyomni a kuplungot :DDD

    egyből eszembe jutott utána amit hallottam a automatákról valahol: "El kell felejteni, hogy van bal lába az embernek...".

    de szerintem ha jól van felépítve és beprogramozva az automata (ha programozható) városba jobb lehet.. mondjuk ígyis-úgyis utálok dugóban vezetni (van aki szeret?), de akkor legalább a kuplungot nem kell nyomkodni még pluszban mellette...

    a másik amit nem értek azok az óriási suv és pickup autók ... nem irigylem aki a belvárosban akar velük parkolni...

    [ Szerkesztve ]

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

  • DraXoN

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Somatom #43 üzenetére

    manuális váltóról könnyebb az automatára átállni, én ezt tapasztaltam... az első alkalom persze "meglepő" lehet :) ... reméljük senki se lesz olyankor az autó mögött :D

    de egy ismerősöm pl. vizsga óta csak automatát vezetett éveken át (direkt olyat vett) ... azt egyszer ment az én autómmal ... kapásból elforgatta mindig 5-7ezerig a motort és ha figyelt is eléggé "rendszertelenül" váltott, néha túl korán, néha "későn" (bár ez utóbbi relatív)..

    de szerintem hülyeség automaták helyett "csak" manuális váltósra cserélni az UPokat ... más gyártó esetleg nem jöhet szóba?
    bár az is látszik a Mol nem nagyon erőlteti az elektromos autokat, és "erőből" nyomja le az greengo-t ... mondjuk ezekkel az eupokkal a bajom a hatótáv, városba is hamar elfogy ha rendes autóként vezeti télen/nyáron az ember (vagy vánszorog a forgalom előtt és megfagy/megsül télen/nyáron)...

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

Új hozzászólás Aktív témák