- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
moonman
titán
válasz manchester85 #151 üzenetére
lehet, néha azt álmodom, hogy Jobs ki van kötözve egy székhez én meg iPhone-okat csapkodok hozzá...
-
Everman
addikt
válasz manchester85 #151 üzenetére
Nem tudom, de nem mennék bele moonman analizálásába
-
vehement69
senior tag
1500 ember? most téged röhögjelek ki, vagy úgy zusammen a netszerte fellelhető apple vér-anti-epöl-társaságot? nem tudom..
1500 ember az kb hibahatár szint, a 6-8%-os arány, amit egyik előző hsz-edben írtál már más lenne.. 1500 ember a 3 nap alatti 1.7 millióból? neeeee, én téged komolyan tiszteltelek így látatlanban is a hozzáértésed okán, de azért ezen tényleg gondolkodjunk már el.. 1500 ember..
I am cancer in your bones
-
janes74
senior tag
Kiváncsi vagyok mit szólna a picipuha,gugli samu stb.,ahhoz,hogy megvásárolja az alma.Lenne röhögés Ne túlozzunk kérem!
-
moonman
titán
válasz vehement69 #154 üzenetére
nyilvánvalóan sokkal többen elégedetlenek, de nem mindenki megy perre. ez a szám csak a keresetet benyújtók száma, azért az eléggé elgondolkodtató, ha egy héten belül ezer ember perel be egy céget:
A lawsuit filed in the state of Maryland wants Apple and exclusive U.S. iPhone telecom service provider AT&T to pay for "unlawful and unconscionable conduct" including "fraud, negligence and deceptive trade practices."
"Thousands of people are really unhappy with their new iPhones and Apple's response to the antenna issue," the law firm said in a blog post. "We told our audience we wanted to hear from them and boy did we."
The law firm said it got 1,400 emails in a single day and that 98 percent of the missives "overwhelmingly expressed discontent."
-
moonman
titán
válasz manchester85 #158 üzenetére
aha, tehát senki ne legyen elégedetlen, mert ők azt mondták?
-
Everman
addikt
"azért az eléggé elgondolkodtató, ha egy héten belül ezer ember perel be egy céget"
Valójában 2 ember perelte be az Apple-t és egy ügyvédi iroda, aki hirdetéseken keresztül toborzott 1500 embert (összesen 3 kereset). Ha jobban belegondolunk akkor meglepő, hogy csak 1500-at, hiszen ha elégedett is vagy a készülékkel, mondhatod, hogy nem és a kártérítés összege csábító lehetőség sokaknak, főleg arrafelé.
Egyébként az is elgondolkodtató, hogy miért is perelnek, hisz visszavihetnék és visszakapnák az árát.
De érdekes módon nincsenek hírek a tömeges visszavitelről, akkor lehet, hogy mégsem ekkora probléma ez?[ Szerkesztve ]
-
manchester85
addikt
Nem, csak nem olyan könnyű innen eldönteni, hogy azért perel valaki, mert elégedetlen, vagy mert a jogban jártasak úgy ítélik meg, hogy megnyerhető lehet egy per a milliárdos cég ellen. Sokan sokféleképpen akartak már meggazdagodni, nem ez lenne se az első, se az utolsó eset. Ha pedig az USA-ról van szó, különösen jellemző ez a felfogás. Nyilván létezik a probléma, nyilván létezik adott magánszemélynek a probléma és nyilván olyan is létezik, aki ezen akar meggazdagodni. Hogy ezek milyen arányban oszlanak meg, azt szerintem nehéz innen megítélni...így én nem is teszem, csak szép csöndben várok, és eleresztem a fülem mellett a híreket.
i6 Silver
-
moonman
titán
"miért is perelnek, hisz visszavihetnék és visszakapnák az árát."
persze, miután megfenyegették őket a perekkel. ha senki nem vitte volna vissza, vajon miért dobják a resotck fee-t? -
moonman
titán
válasz manchester85 #163 üzenetére
nézd, ha én vennék többszázezerért egy eszközt, amiről másnap kiderül, hogy alapjaiban el van cseszve és nem képes ellátni a fő funkcióját, majd a reklámációmra közölnék, hogy én vagyok a béna, valószínűleg másnap reggel én is a fogyasztóvédelemnél kezdenék.
-
-
moonman
titán
menjenek, senki nem akadályozza meg őket. miért nem mentek? mi volt a baj az n97-tel?
"nekem ezek után a szolgáltatóhoz vezetne az utam, hogy miért olyan szar a térerő ott ahol lakom "
mert veled meg lehet etetni azt a hülyeséget, hogy ha lefogod az oldalát, akkor azért megy el a térerő, mert szar a szolgáltató. -
Everman
addikt
"mi volt a baj az n97-tel?"
Alul méretezett CPU, kevés memória, GPU hiánya, bugos szoftver, hibás kamerafedő, karcolódó kijelző.
Ennyi elég?"mert veled meg lehet etetni azt a hülyeséget, hogy ha lefogod az oldalát, akkor azért megy el a térerő, mert szar a szolgáltató."
Ha megfelelő szolgáltatónál használod (lásd. itthon T-Mobile), akkor tapogathatod ahol akarod, nem történik semmi. Próbáltam. (Ha nem hiszed akkor próbáld ki te is, azután alkoss véleményt.)
-
Jim Tonic
nagyúr
Te kevered a dolgokat.
Az N97 nem volt alapjaiban hibás.
A Nokia nem szokta elküldeni a panaszosokat, hogy hülye vagy. Általában új telefon a vége.
Senki nem perel, nincs is joga perelni, ha 3m példányból szart fog ki, ha problémáját normálisan kezelik.Alapjaiban ott hibázik a felvetésed, hogy valami oknál fogva nincsenek elhíresült Nokia perek
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Karma
félisten
Azért az emailes lehülyézés és a boltból elkergetés két külön dolog, és csak az előbbi történt meg. Főleg, hogy odaát egyrészt teljesen más az Apple boltok mentalitása mint itthon, másrészt szó nélkül vissza kell venniük a náluk vett telefont - főleg hogy a restocking feet is eltörölték menet közben.
Jim Tonic: Azért nincsenek ilyen nagy perek, mert ez a class-action csak az USA-ban dívik, ott meg konkrétan nagy ívben leszarják a Nokiát. A hibás rádióval eladott 5800-áknál befigyelt egyébként.
És igen, az N97 egy használhatatlan szar volt. Lehet hogy pont telefonálni lehetett vele (de ezt már egy Nokia 1112 is tudja), csak akkor minek fizetsz többet érte? Nem olvastad a tesztet, vagy a topikot?
[ Szerkesztve ]
“All nothings are not equal.”
-
Everman
addikt
válasz Jim Tonic #174 üzenetére
"Az N97 nem volt alapjaiban hibás."
Miért, amiket felsoroltam azokból szerinted mi nem igaz?
"A Nokia nem szokta elküldeni a panaszosokat, hogy hülye vagy. Általában új telefon a vége."
Persze, ez a jellemző rájuk
Nekem csak egy Nokia készülékemnél hazudtak a képembe és tagadták meg a javítást, egynél meg az 5-ik szervizlátogatás után sem voltak hajlandók új készüléket adni."Itt senki nem kérdezte, neked mi a véleményed az N97-tel, hanem az, hogy működött-e, mint telefon."
Az, hogy néha a program menüt 10-20 másodperc alatt nyitja meg, néha magától újraindul, néha meg magasról tesz rá mi van beállítva és teljesen mást csinál azt nevezhetjük nem működésnek?
[ Szerkesztve ]
-
moonman
titán
"Alul méretezett CPU, kevés memória, GPU hiánya, bugos szoftver, hibás kamerafedő, karcolódó kijelző."
a francokat. elég az a cpu, túlterhelted. gpu minek egy ekkora kijelzőhöz? a szoftver nem bugos, csak rosszul nyomkodod, de majd jön frissítés. a kamerafedő teljesen jó, csak leejtetted. a kijelző pedig nem karcolódik, ha tokban hordod."Ha megfelelő szolgáltatónál használod (lásd. itthon T-Mobile)"
jó, majd szólj annak a párezer embernek, hogy költözzön át magyarországra és legyen T-Mobile-os. -
Jim Tonic
nagyúr
válasz vehement69 #178 üzenetére
Várj, hol fikáztam én? Kit fikáztam én?
Ki a szánalmas?
Olvasd el még egyszer, valami nem sikerült.
Kapj a fejedhez, Koma! Nem a sarki büfében vagy![ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Everman
addikt
-
moonman
titán
válasz manchester85 #184 üzenetére
örülök, hogy csak átment.
-
Everman
addikt
Rossz a meglátásod.
A helyes Nokiás történet ez lenne:
- Tudunk a problémáról, fáradjon be a márkaszervizünkbe, ahol feltelepítjük a legfrissebb szoftvert, ami megoldja a problémáját.
o De hát a legfrissebb szoftver van rajta.
- Akkor egész biztos frissítési probléma, fáradjon be szervizünkbe és megoldjuk a problémáját.
o Rendben, köszönöm.Szerviz:
o Hoztam egy hibás N97-et, szeretnék szoftverfrissítést kérni rá, mert hibásan működik
- Természetesen, máris megoldjuk, holnap fáradjon vissza érte
…..
- Sajnos nem tudtuk megoldani, mert a készülékbe nedvesség került, látja ezeken a fotókon?
o De hisz 4 napja vásároltam és még nem is volt használva.
- Nagyon sajnálom, de a garanciát nem tudjuk érvényesíteni és a javítást sem áll módunkban elvégezni.
o Akkor most mit tudok tenni?
- Semmit, ajánlom egy új készülék vásárlását, mert ez nem használható így és az alkatrész cseréje garancián kívül nem kifizetődő.------
A történet nem a képzelet szüleménye, sajnos megtörtént eset…
-
moonman
titán
-
Karma
félisten
válasz Jim Tonic #190 üzenetére
Az egyik ismerősömnek úgy döntött az egy hetes 5310 XM-je, hogy nem kapcsol be többet. A szervizben mondták, hogy leejtetés nyomait látják, ezért bukta a garanciát, pedig nem történt semmi ilyesmi nyilvánvalóan.
Ez mondjuk Kecskeméten történt. Pereskedés helyett meg vett egy másikat...
[ Szerkesztve ]
“All nothings are not equal.”
-
vehement69
senior tag
válasz Jim Tonic #183 üzenetére
várj, várj, hol kérdezte bárki is, mi a véleményed? és akkor 177-es hozzászólás.. és akkor újraértékelés.. ez az egész fórumosdi arról szól, hogy kifejtsük a véleményünket, ha alátámasztott ha nem, ha helyes, ha nem..
csak persze elég idegesítő ugyanazokat a százszor végigrágott, megválaszolt tévhiteket kijavítgatni, amit megtettünk/megtettek mások sokszor. és ugyanilyen idegesítő az, amikor valaki a saját hibáiból nem tanulva, ugyanazt 3 hsz-el arrébb elkövetve oktat ki másokat.
és én szánalmas vagyok, bevallom.
I am cancer in your bones
-
vehement69
senior tag
én meg a 3. 3G-met fogyasztom full ingyen, 2.5 éves gari már minimum van rajta a gyári egy év helyett.. az az igazság, hogy a T-Mobile itthon ha árazásban nem is, iPhone szervizelésben magasan a toppon van, és értem ezt úgy, hogy a hazai Apple szervizeknél is jobb a kiszolgálás.
I am cancer in your bones
-
manchester85
addikt
Átjönni átjött, de az előzmények tudatában frappáns riposztot, nem pedig iróniát vártam. Elvégre nem te hoztad fel az N97 példáját és a hiányosságokat, hanem a másik oldal. Ilyen helyzetben szerintem a társalgási maximák nem azt kívánták volna meg, hogy te ironizálj, pont az N97 hiányosságait alátámasztó érvekre vonatkozóan.
i6 Silver
-
talamasca
senior tag
A szakértői poénkodás jobb volt!
Menjen már tovább az a vonal!
Egy-két fiatal trollkodó nem olyan zavaró, majd nem figyelünk rájuk...
Tényelg hiábavaló a magyarázkodás, amikor minden esetben újraindul a flame egy "új versenyző" után.
Mi pedig úgysem győzzük meg egymást, mert kialakult véleményünk van, de a poénkodás sokkal jobb.
Apropó: SJ poénos válasza egyébként engem arra a poénra emlékeztet, amikor valaki szól, hogy "fáj a fejem", kérdés "hol?" (ezek után nem nézel oda, hogy hova mutat), "hát, itt", válasz "akkor állj arrébb!".
“Black as midnight on a moonless night.”
-
#16820480
törölt tag
válasz vehement69 #193 üzenetére
nekem egy kollégámat simán elzavarták, hogy a 2 hetes 3GS-e beázott (táskában tokban hordott telefon), azért ne mjavítják a kijelzőjét, de vehet 70ezerért új telefont az előfizetéséhez. ő meg inkább megcsináltatta másik szervízben töredékáron. szerintem bármelyik márkáról lehetne ilyen sztorikat találni.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz vehement69 #192 üzenetére
Olvasd el még egyszer!
Senkit nem bántottam. Véleményemet mondtam el, egy szó ne esett senki alázásáról.várj, várj, hol kérdezte bárki is, mi a véleményed? Bocsánat, de ez egy fórum. Elvileg szabad anélkül is véleményezni, hogy kérdeznének.
Ezen felül van egy iPOD Classicom, ha a vásárlókkal lenne bajom, magammal is lenne bajom. Hozzáteszem, ez is hibás.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bmwk1200s
őstag
Kicsi off, de valahogyan mégis csak kapcsolódik a mostani társalgásba...
A mai napon kicsit szétnéztünk szeretett fővárosunkban, ahogy manapság divatos, plázáztunk egyet párommal és szüleivel.
Betévedtünk a Duna Plázába, ott is az egyik nagyobb elektrotechnikai eszközöket forgalmazó boltba. Párom nagyon szeretne egy új telefont (elég leharcolt már a D750i). Én rögtön javasoltam neki iPhonet (természetesen állandóan az ő kezében landol a sajátom, ha találkozunk ) Samsung Wave-t, stb. Szerencsénkre a wave-et ki is lehetett próbálni (ezt ajánlom másnak is, lenyűgöző a sebessége, de az összeszerelés minősége valami pocsék ). Ezután párom kiszúrta a LG BL40et, mindig is meg akarta tapogatni....kicsit beszélgettünk felette és rögtön ott termett két eladó....maradjunk annyiban, hogy mikor én odavetettem, hogy a wave az még igen igen, de azért az iPhone az igazi egy BL40-el szemben, azonnal hadjárat indult ellenem a két kolléga által. Rögtön íziben be akarták nekem bizonyítani, hogy az milyen szar....mikor elővettem a zsebemből az egyik be akarta bizonyítani, hogy biztos ez is beázott már és ugrott a gari, mert neki egy havejának bepárásodott és ki is dobta azzal a lendülettel....jaja...én is ismertem azt, aki képen látta azt, akinek a feleségének a huga.... ...mikor felhozta, hogy a 4es is úgy szar ahogy van és mindet visszarendelte az apple, na akkor röhögtem egy nagyot...kicsit meséltem, hogy azért nem ártana tájékozódni...hivatalos reakciót elolvasni a neten....
A másik eladó kapcsolt, hogy nem "csak" egy sznob vagyok, hanem kicsit kocka is és értek valamennyit a mobilokhoz (ha már csak annyit amit itt összeszedek ) és egyből az én oldalamra állt...majd egy rövidke speed test után a nagyszájú is elhallgatott, de egóját mentve leadott valami storyt, hogy neki olyan samsung-ja van, amit csak ő tudott kártyafüggetlen megszerezni...
Konklúzió:
- valóban divat lett szidni az iPhone-t lépten-nyomon, mint nemrégen a Nokiát (igaz érdekes módon a nagyszájú gyerek a végén már a Nokiát is szidta )
- az ilyen üzletekben csak nagyképű és beképzelt eladók vannak, akik azt hiszik az a vevőcsalogatás, ha leoltjuk a talán hozzáértő vevőt?
Nevetve hagytuk ott őket. A másikat kicsit meg is sajnáltam....
Jaa...a Saturnról volt szó...(Természetesen nem célom a céget lejáratni, ez csak egy "élmény" beszámoló, amire tanúim is vannak)
Semmit sem írok alá!
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Warships
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LEGO klub
- Linux kezdőknek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Direct One (műholdas és online TV)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest