- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mondomén
őstag
válasz Jeanne d'Arc #223 üzenetére
Torlod, o meg megadja a sajatjat.
-
kali
legenda
válasz Jeanne d'Arc #11360 üzenetére
szia,
több olyanról is tudok/olvasni, hogy a gyártó által is elismert szeriális/jellemző hiba esetén szavatosság keretében orvosolták a problémát, javították a készüléket (iphone 5-ről tudni), de más esetben a hozzáállásuk kérdése, hiszen a te oldaladon a bizonyítási teher és annak költsége.
-
kali
legenda
válasz Jeanne d'Arc #11362 üzenetére
adott esetben a forgalmazóhoz, aztán kiderül majd, hogy miként állnak hozzá.
-
Tibee86
veterán
válasz Jeanne d'Arc #11455 üzenetére
A munkalapon amit kaptál mikor leadtad rajta kell lennie, hogy mit kértél, jelen esetben, hogy fizetős javítás vagy nem tudom most így fejből, hogy hogyan szerepel. Ha azt aláírtad akkor szerintem nem sokat tudsz tenni.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Jeanne d'Arc #11457 üzenetére
Hívd fel őket és tisztázd velük a dolgot. Ha nem hajlandóak eltekinteni a számlától, akkor lebegtesd meg fogyasztóvédelmet meg a hatályos jogszabályokat.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Tibee86
veterán
válasz Jeanne d'Arc #11457 üzenetére
Akkor amit előttem javasoltak, de sajnos az iStyle a szép szóból nem nagyon ért.
-
tomi5244
őstag
válasz Jeanne d'Arc #11465 üzenetére
Ok, köszi! Még soha nem garanciáztattam, gyári állapotba kell helyezni vagy azt majd a tesztelés/hibafeltárás után?
-
csibusz0314
aktív tag
válasz Jeanne d'Arc #11460 üzenetére
Szia!
Nem is olyan régen én is írtam, hasonló problémával. Sárgás kijelző... aztán megbarátkoztam vele, mert többen jelezték, hogy sok telefonnak van ilyen hibája... Hölgy tulaj vagyok, baromira, így baromira érzékeny mindenféle kis szépséghibára is, nemhogy egy ilyenre.
De... úgy voltam vele oké Belefér..
Aztán egy hét múlva lilás lett a kijelző, ha jobb oldalról néztem: OKÉÉÉÉÉÉÉ, megbarátkozunk vele, mivel már ez a 3, azaz harmadik telefon, amit kaptam És ennek is van baja, de mégsem akkora, mint az előzőeknél: elvált kijelző, pixelhibák stb...
És a következő hétre zöld lett a kijelző a másik oldalról nézve Na akkor eldöntöttem, visszaviszem..
EZ egy IPHONE.... vagy mi a szöszöm
Tegnap bevittem a készüléket. Attól függetlenül, hogy nő vagyok, eléggé otthon érzem magam a kütyüs témákban, van IT végzettségem, nem vagyok hülyegyerek
Bementem, letettem elé és majdnemhogy szakmai kifejezésekkel el is mondtam a problémám.. A fiatalember úgy nézett rám, mint egy hülyére.. Nézegette a telefont, és kis segítséggel szóltam neki, hogy a lilás/zöldes fényt leginkább akkor fogod látni, ha a háttérvilágítás működik ám Akkor kicsit elmosolyodtak mögöttem... Egyből felkeltette, a másik kolléga figyelmét a telefon, mivel ő érdekes mód látta a színelváltozást is, sőt... még a barna foltot is felül.
Nézzünk bele.. mondta. Miután a "speciális" szerkezettel felnyitották a telefont (ha addig nem volt baja, akkor most már biztos, mert recseget, reccsent és még sorolhatnám a hangokat, amik a fülemet érintették közbe + egy kis vésővel is rásegítettek. Eddig 10 mp alatt le tudták szedni a kijelzőt, most beletett bő 1,5 percbe..
És megkaptuk a választ:
Jól van.. Ez eredeti...
........
..........
.............
MIVAN????? Ember tőletek kaptam, persze, hogy eredeti.... Én is emberekkel foglalkozom, úgy érzem nagyon jól tudok mindenféle szituációra reagálni a több training után amin részt vettem.. De ha elém állva, azt mondják, hogy bocsi, de ez nem egy eredeti Iphone, amit amúgy mi adtunk akkor lehet nemes egyszerűséggel kettéfejelem a pultot és a mögötte álló pultost is
Egy szónak is száz vége... 5-7 munkanap és kapok egy másikat, aminek remélem már nem lesz baja, úgy várom mint a karácsonyt
Szóval a válaszom igen Ha szőke nyuszifül lennél, simán rádhúzzák azt a "pár forintot" -
cyberkind
félisten
válasz Jeanne d'Arc #11473 üzenetére
Menj be az iPon-ba, na ott tökmind1 ki vagy és mennyire értesz ehhez, fogyatékosnak néznek.
Paranormal Cocktivity
-
csibusz0314
aktív tag
válasz Jeanne d'Arc #11473 üzenetére
Természetesen Azért is mondtam, nem a rutineljárással volt a baj, hanem azzal AHOGY csinálták
Nekem meg plusz kihívás, és öröm mikor látom, hogy többet értek egy-egy dologhoz, mint az ellenkező nem, és ahogy írtad, leesik az áll
Remélhetőleg a 4. készülékkel már nem gyűlik meg a bajom ^^ -
gaborh
aktív tag
válasz Jeanne d'Arc #11595 üzenetére
Szia!
Köszönöm szépen a válaszod. Kérdés, hogy egyből cserélik vagy van átfutási idő?Gábor
-
Bob18
csendes tag
válasz Jeanne d'Arc #11603 üzenetére
Segítenél kérlek hogyan tudok csinálni usa accot? Mert nem igazán értek még ehhez a részéhez (első iphone-om...)
Az "iTunes és App Store" beállításnál jeletkezzek ki az Apple ID-ből és akkor utána tudok regisztrálni egy másik USA accountot?
Iphone 5S
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Jeanne d'Arc #11603 üzenetére
Ez csak annyiban cinkes ha visszaállítás lesz mindig fogja kérni mindkét ID-t mindig.
-
tylerddd
veterán
válasz Jeanne d'Arc #11615 üzenetére
Már közel 70-en kattintottak, köszönöm! Az eredményt majd bedobom pár nap múlva!
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
tylerddd
veterán
válasz Jeanne d'Arc #11996 üzenetére
15k volt legutoljára, mikor nézegettem ezeket. Előfizetés esetén viszont csak lejárt szerződés esetén csinálják meg, Dominonál úgy tudom bármikor.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Jeanne d'Arc #11998 üzenetére
A módja pedig annyi, hogy kifizeted, felrakod a telefont szinkronizálni iTunes-al, és kész.
⭐ Stella
-
Steeke
tag
válasz Jeanne d'Arc #12355 üzenetére
Jó tudni, köszi 😀
-
Scholes9
nagyúr
válasz Jeanne d'Arc #12424 üzenetére
Erről van szó. Én mondjuk sztem egész életemben szolgáltatótól fogok telefont venni
zistvan: Grat, használd egészséggel Milyen színűt vettél?
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
Noxy
veterán
válasz Jeanne d'Arc #12424 üzenetére
Ha boltból veszed legalább van esélyed hogy kártalanítanak
Normális bolt, soha nem vesz meg használt telefont ismeretlen emberektől.
Erre ott van a bizományosi szerződés, amiben szerepel a tel.. IMEI száma, a tulajdonos neve, lakcíme.
Ha pedig lopott telefont akar valaki beadni, a szemig.. és a lakcímkártya említésekor, már nem is akarja igazából eladni, csak érdeklődik.''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is''
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 12 Mini / 64GB / 90% akksi (1 éves) / Kék / Telekom / Szép
- IPhone 15 Pro 128GB gyári független 2025.02.12 Apple garancia Partnero vásárlás
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független megkímélt 2025.12.27. Apple garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs