Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • geckowize

    őstag

    válasz sinkaa #313 üzenetére

    Majd ha te küldöd vissza ötödször valamelyik Asus termékedet úgy, hogy soha nem bírják megjavítani (sőt, ahogy már írtam, nem is voltak hajlandóak egyszer), akkor megnézem mennyire leszel elégedett a márkával.

    Szerintem tökmindegy, hogy az x millió terméke közül csak ezzel az eggyel van gondom, a szerviz hozzállása a márkát is jellemzi nekem, úgyhogy annak ellenére, hogy Asus alaplapot terveztem vásárolni a jövőben, kétszer is meggondolom, be merjem-e vállalni, mert az méggázabb, ha asztali gép nélkül maradok hetekig és több alkalommal... De a tabletet se azért vettem ennyiért, hogy vitessem futárral gariztatni...

    Egyébként a többieknek írom, hogy a legutóbbi hozzászólásomban taglalt hibát megoldotta az, hogy feltöltöttem maxra, mert csak annyi volt, hogy lemerült. Azonban valahogy megéreztem, hogy van itt több baj is, mert az elmúlt napok folyamán teljesen beszart úgy, ahogy múltkor, viszont még töltéssel sem változott a helyzet, valamint nem Intel logó köszönt, hanem az Asus logó alatt forog a kör, a végtelenségig. Gondolom ez valami bootloop hiba, megpróbáltam gemkapocssal a reset lyukba nyúlni, azonban az se segített...

    Most fog menni ötödször szervizbe, már a hibaleírásban írtam, hogy az ügyfélszolgálattól származó információ szerint, azaz aszerint, hogy "Készülék cserét, vagy kártalanítást az Asus európai központja 3 feltárt hardveres és garanciális meghibásodás után tud felajánlani.", kérem a készülék cseréjét, kíváncsian várom majd, hajlandóak-e végre erre, vagy szépen októberig ezt játsszuk a szervizzel, amikor lejár a gari.

Új hozzászólás Aktív témák