- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
ph A 4K felbontású U8NQ a cég saját Vidaa okosrendszerét használja.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
geckowize
őstag
Majd ha te küldöd vissza ötödször valamelyik Asus termékedet úgy, hogy soha nem bírják megjavítani (sőt, ahogy már írtam, nem is voltak hajlandóak egyszer), akkor megnézem mennyire leszel elégedett a márkával.
Szerintem tökmindegy, hogy az x millió terméke közül csak ezzel az eggyel van gondom, a szerviz hozzállása a márkát is jellemzi nekem, úgyhogy annak ellenére, hogy Asus alaplapot terveztem vásárolni a jövőben, kétszer is meggondolom, be merjem-e vállalni, mert az méggázabb, ha asztali gép nélkül maradok hetekig és több alkalommal... De a tabletet se azért vettem ennyiért, hogy vitessem futárral gariztatni...
Egyébként a többieknek írom, hogy a legutóbbi hozzászólásomban taglalt hibát megoldotta az, hogy feltöltöttem maxra, mert csak annyi volt, hogy lemerült. Azonban valahogy megéreztem, hogy van itt több baj is, mert az elmúlt napok folyamán teljesen beszart úgy, ahogy múltkor, viszont még töltéssel sem változott a helyzet, valamint nem Intel logó köszönt, hanem az Asus logó alatt forog a kör, a végtelenségig. Gondolom ez valami bootloop hiba, megpróbáltam gemkapocssal a reset lyukba nyúlni, azonban az se segített...
Most fog menni ötödször szervizbe, már a hibaleírásban írtam, hogy az ügyfélszolgálattól származó információ szerint, azaz aszerint, hogy "Készülék cserét, vagy kártalanítást az Asus európai központja 3 feltárt hardveres és garanciális meghibásodás után tud felajánlani.", kérem a készülék cseréjét, kíváncsian várom majd, hajlandóak-e végre erre, vagy szépen októberig ezt játsszuk a szervizzel, amikor lejár a gari.
Új hozzászólás Aktív témák
- E-book olvasók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Windows 11
- Autós topik
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Parfüm topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Robotporszívók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen