- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
czipaocsi
aktív tag
pártatlan hozzászólóként: van egy reklám és van mellette egy készülék, egyszer levideózva, bizonyos körülmények között. Az eladott x millió i3G-ből 1 készüléket látunk a videón, amiből nem (feltétlenül) kell általános következtetéseket levonni. Lehet, csak nem biztos h a valós képet kapjuk.
Visszatérve a mosóporos példára: a tisztítóhatás az a képesség, amit be akarnak mutatni. És nyilván nem egy olyan fehér zoknit mosnak ki, amiben mondjuk egész nap egy bőrcipőben izzadt a lábad és használod mondjuk x éven keresztül. AKkor legyen olyan hófehér, mint a reklámban!! Vagy a borotva, amivel "egy lehúzással irritáció mentesen tudsz..." Nagy l.f.szt tudsz egy lehúzással, vagy biztos nem olyan arcszőrzete van a modellnek, mint nekem...
Itt a "valós" és a "laboratóriumi" körülmények reklámokban használatos összevegyítéséről beszélek. Valóságosnak állítanak be mindent, hogy tudjál vele azonosulni, holott közel sem erről szól a dolog. Az arckrémes csaj is retusálva van, de ha nem akkor is egy reflektorral van arcon világítva h ne látszódjanak a ráncai. És érdekes módon a kávé reklámban sem kávé gőzölög a csészében, hanem vmi másik folyadék, ami sokkal homogénebb és szebb színű, mint maga a kávé, mégsem reklamál senki emiatt...
De említhetném a létráról lemászó embert is, aki gyorskölcsönt vesz fel (és itt a gyorson van a hangsúly), mert elfogyott a festék, telefonál és már csengetnek is és a bank alkalmazottja ott lebegteti a huszasokat az ajtó előtt...próbálj meg így ügyintézni és rájössz h nem mondtak igazat abban a fránya reklámbantény, az a készülék, azon a hálózaton nem olyan gyors, mint a reklámban. Ennyi. Szomorú, de nem biztos h mindegyik készülék ezt tudja. Sőt. Bár hallottunk híreket a 3G chip vélt vagy valós hibáiról, de ez már egy másik történet....
[ Szerkesztve ]
Róma... Gondolák...
-
czipaocsi
aktív tag
a notebookos példa azért nem állja meg a helyét - szvsz -, mert ebben egy külső körülményektől elvonatkoztatott példát mutatsz be. az ominózus - és ezt a diskurzust kiváltó - reklámban pedig a készülék HÁLÓZATTÓL IS FÜGGŐ képességét mutatják. Ha azzal jönnének, h a menürendszer meg a programok betöltése ilyen meg olyan lassú, azt lehetne CSAK a készülékre fogni.
Még 1x: nem védem az i3G-t, csak próbálok objektíven értékelni minden ezzel kapcsolatban megjelent hírt és arra való reakciótRóma... Gondolák...
-
czipaocsi
aktív tag
távol álljon tőlem bármilyen indulat gerjesztése, de ezt meg kell kérdeznem: milyen "viszonyítási alapról" van szó mosópor reklámok esetében?
a reklámokban pont az a lényeg h NEM LEHET összehasonlítani más termékkel direktben a termék bármilyen tudását. A "nem lehet" alatt értsd h törvényileg tiltott. Az előnyeit ki lehet emelni és a pozitív tulajdonságait, de mással összehasonlítani nem lehet. Esetleg saját magával, de ez egy mosópor esetében szvsz értelmetlen lenne....függetlenül a télleg lassú i3G-től....
Róma... Gondolák...
-
czipaocsi
aktív tag
válasz arnyekxxx #49 üzenetére
ez az elmélet, de a gyakorlatban nem így működik. A pármilliós bírságok pont abból fakadóan jönnek létre, mivel a "b" pont "elég azán" van megfogalmazva.
Ha egy - csak h maradjunk az eredeti példánál - mosópor gyártój azt állítja, hogy az ő szere 2x fehérebbre mos, mint a másiké azt egyrészt bizonyítani kell, másrészt ez alapból tönkrevágja a másik gyártó "árujelzőjét", "hírnevét". Ezzel rögtön kimerítve a jogi kereteket...
Éppen ezért a "viszonyítási alapként" használt másik termék használata nem megengedett ebben a formában.
A gyakorlatban nehéz a határvonalat eltalálni, ezért inkább nem is alkalmazzák....illetve ritkán. És akko meg jönnek a büntik...Róma... Gondolák...
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 14 Pro 128GB Lila
- Eladó i14 128GB, ALZA vásárlás, akku 99%, garancia 2026.11 hó-ig
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs