Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz bulikavagyok #24 üzenetére

    "Az eladott darabszámra gondoltam"

    Az LG valószínűleg elég gyártási kapacitással sem rendelkezik ahhoz, hogy legyártson annyi készüléket, amennyit a Samsung elad.

    "Ebben az iparágban ez számít a leginkább"

    Most PR szempontokról vagy pénzügyi eredményekről beszélünk? Az előbb írtam le, hogy a példányszám nem minden. A Huawei sokkal több készüléket elad, mint az LG, de kevesebb árbevételt hajt vele. Most akkor számít a presztízsen kívül, hogy a Huawei többet eladott?

    "de a nagy eredmények, a növekedés, a siker, és nagy áttörés vhogy mindig elmarad."

    AZ LG G3 házon belül eladási sikertörténet volt a 12 milliós fogyással és ugyanabban az évben sikerült 25%-os növekedést produkálnia az egész mobilos divíziónak. Valahogy nem úgy érzem, hogy a növekedés elmaradna. A most véget érő ciklus ("G4-éra") eredményeire még várni kell.

    "Nézd meg, h néhány kínai gyártó mekkorára nőt szinte a semmiből pár év alatt. Ezt nevezem én igazi sikernek."

    Azok a gyártók eddig is jelen voltak a feneketlen kínai piacon és Ázsia számos részén telekommunikációs megavállalatokként, akik bőséges gyártási kapacitással rendelkeznek. Legfeljebb nem mobilt gyártottak eddig. A ZTE és Huawei már akkor is a világ Top 5 telekommunikációs cége között volt, mikor a mobiljairól nem is hallottál. De példának okáért az Ericsson és a Nokia-Alcatel még így is nagyobb, csak ők a nagy dohányt mélytengeri kábelek fektetésével, adótornyok építésével, vállalati rendszerekkel és műholdakkal keresik.

    Nem véletlenül mondom, hogy a darabszám nem minden, sőt! :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák