Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Inshallah

    csendes tag

    válasz Phülöp #195 üzenetére

    :) "A gazdag és sikeres" a RIM cég marketingjének, a termék pozicionálásának és a termék árszintjének szólt. Természetesen vehet valaki 20 éves BMW-t és lehet utána 2.000 ft-ért tankolni, hogy a disco-ba eljusson, a csajok elé dobja a kulcsot, és valamelyiket hazavigye: Épp addig tart a benzin. Sok ilyen van. BB-t vehet olyan is, aki nem gazdag és sikeres, csak nincs értelme. Ha arra a psychologiai tényre gondolsz, hogy a legtöbb ember szeretne sztárok oldalán sütkérezni, luxustermékeket használni, hogy többnek érezze vagy többnek láttassa magát, és ezért vesz valaki pl. LV táskát 600 e ft-ért (vagy koppincsot 5 e ft-ért), Bömöst, vagy iPhone-t, attól ő még nem lesz több. Egy nyugat-európai vagy amerikai sztármanager számára nem feltétlenül jelent bármit, ha BB van a kezében. A RIM marketingesei kapcsolták visszafele, tehát a BB-t a sikeres üzletemberekhez. (Nekik is lett kitalálva, de a piac szűk és éles a verseny, muszály nyitni a mezei userek felé.) Tehát azt sugallják, aki BB-t használ, az sikeres. Ez psychologia. Így értettem. Bár visszaolvasva kétségkívül félreérthető volt. Annyi viszont igaz, hogy valaki csak azért ne vegyen meg egy drága készüléket, mert lehet mutogatni. Ha valaki BB-t csak telefonnak vesz, az totál értelmetlen, és valóban pocséklás. Arra ott van számos egyéb alternatíva.

Új hozzászólás Aktív témák