Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • malor

    aktív tag

    válasz Magnum_ #6940 üzenetére

    Pedig a Samsung üzletpolitikájának és széles termékpalettájának köszönheti azt ahonnan és ahová eljutott. A szolgáltató álma, amit nálunk leginkább a Telenor személyesít meg. Az ügyfeleit a legszűkebb telefonválasztékból akarja kiszolgálni és így orientálni, amiben szembetűnően sok a Samsung, azt is mondhatnánk, hogy erősen túlreprezentált. Egy BlackBerry Z10-et ki nem raktak sehol. De nem csak a BB-vel bánik mostohán a szolgáltató. A Samsung persze minden más gyártónál sokkal nagyobb figyelmet kap a Telenornál.

    A többség pedig szolgáltatótól vesz telefont, így a szolgáltatók manipulálhatják egyes gyártók javára a piacot. Engem is le akart beszélni először egy Telenoros, hogy csak BB-t ne vegyek, úgy hogy fogalma sem volt a Z10-ről...

    Tegnap is figyeltem mi ment a T-Pontban, amíg a tokra vártam. Csak úgy isszák az ügyfélszolgálatosok szavait az ügyfelek. Ha befolyásolható, azonnal terelgetik mint puli a nyájat időt és energiát nem kímélve.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák