Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz haxiboy #26 üzenetére

    Ezt támogatnám. Akinek műszakilag nem 100%-ban olyan az autója, hogy az a gyárból kijött (egr, katalizátor, végdob stb...) az brutál szopó gigabünti + szigorított műszaki. Ha adott időpontig nem jelenik meg vizsgán hatóságilag végleg kivonatni az autót és mehet a bontóba. Nem kell itt pöcsörészni senkivel. Viszont az is igaz, hogy amíg az nkh-s "szakértő" fél órát veszekszik a szög gyári Passat B8 BiTDI tulajával az út szélén, hogy feljelenti és át van alakítva az autója mert dupla kipufogós és gyárilag ilyen márpedig nincs (az összes 2.0 240lovas BiTDI ilyen gyárilag) meg nincs belenyomva a vw jel az alufelnibe tehát az se gyári (de az) addig nincs itt miről beszélni. Bohócország ez bazkdi. :D

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • Sirus86

    tag

    LOGOUT blog

    válasz haxiboy #26 üzenetére

    Egyetertek. A problema a betartatasa es a muszaki allapot szintentartasa. Igen, Nemetben jol megfingatnak, ha nem TÜV jovahagyott, bejegyzett atalakitasa van, es a random meresek utan az autod nem a megengedett ertekekkel jar. Ellenben otthon bedugjak muszakin a masik, jobb auto kipufogojat az emisszo meres alatt aztan csokolom. Igen, tisztaban vagyok azzal, hogy mar ezt esszuk-szivjuk mindenutt. Nem vagyok se dizel, se benzin, se elektromos fan, en csak vazoltam a problemakat, ami latok.

    És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

Új hozzászólás Aktív témák