Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrgergoke

    aktív tag

    válasz vgyuri #2275 üzenetére

    Ma is kaptam egy e-mail-t az eBay-től. A probléma tényleg a magas számú refund kérése volt (szóba sem került megint az eladókkal való partnership). Közben rájöttem, hogy elég jó pontossággal meg tudom határozni az elmúlt 2 hónap elköltött, visszakért, és az eladónak visszafizetett termékek darabszámát és összegeit.
    A számításaim szerint (amire véleményem szerint LEHET alapozni) kb. december 20-ig visszamenőleg 63.810 Ft-ot fizettem ki 32 termékért, 8600 forintot kértem vissza 6 termékért, és 1500 forintot fizettem vissza az eladónak 1 termékért. Ez azt jelenti, hogy ténylegesen 56.710 Ft-ot költöttem el 27 termékért, és 7100 Ft értékben kaptam vissza pénzt 5 termékért. Az 5 termékből 1 darab 2000 forintba kerül, és a felét kértem vissza, mert csak részben volt hibás, 1 darabot éppen csak visszakértem hibás mivolta miatt (üzenetet írtam az eladónak róla), amikor már kaptam is a felfüggesztést, és 3 darab nem érkezett meg. Ez utóbbi 3 meg nem érkezett egy RC heli (4000 Ft), egy csapfej (500 Ft) és egy körömlakk (1000 Ft), összesen kb. 5500 Ft értékben.
    Teljesen biztos vagyok benne, hogy nem követtem el szabálytalanságot, és egyre méltatlanabbnak találom a helyzetem. Valakinek van esetleg tapasztalata, hogy ilyenkor mi a legjobb módszer a helyzet megmentésére? Írjam le esetleg nekik is tételesen, hogy mit mennyiért?

    https://rendeljkinait.hu/

Új hozzászólás Aktív témák