- iPhone topik
- Komolyabb készülékekkel is készül a HMD
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Telekom mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
ph A 44,8 literes térfogatú, két színben készülő modell minden főkomponenshez önálló "légutat" biztosít.
-
Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
gp Hamarosan végre bárki belevetheti magát a két fős csapat alkotásába.
-
Komolyabb készülékekkel is készül a HMD
ma Eddig belépő és középkategóriás modelleket láttunk a HMD saját neve alatt, de jönnek a konstrukciók is, például a Skyline.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
Köszi a bemutatót!
Pár dolgot másképp képzeltem el. Pl. a visszatöltést. Azt gondoltam, hogy fékezéskor tölt vissza úgy, hogy a lehetséges maximális áramerősségig maga a motor/generátor fékez, és csak az azt meghaladó fékhatás igénynél lép be a normál fék. Ezt a fogaskerékáttétel és lánchajtás dolgot sem értem, hogy miért jó. Sztem egy hydro alapú erőátvitel praktikusabb lenne. Fokozatmentes nyomatékállítást tenne lehetővé, ami terhelés alatt is változtatható. Az olajcső pedig futhatna a hátsó villában. Nincs külső, mozgó alkatrész, ami koszolódna, vagy beakadna. -
#79335424
törölt tag
Köszi a felvilágosítást! Így már érthető, hogy miért nem feccölnek a visszatöltés finomításába. Egy pótakkuval előrébb van a user. Gondolkodom egy ilyen pedelec bringa beszerzésén. Kamionozok, és hétvégén néha mindentől távol eső helyen állunk meg. 20-30Km -t símán letekernék egy vásárláshoz, vagy egy múzeumhoz, de gyalog az már sok. Valami összecsukható típusra gondoltam, amit felkötöznék a pótkocsira, az akkut meg tudnám tölteni a fülkében.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Runner_fxr #143 üzenetére
No, én vagyok a "Józsi bácsi". Semmi kedvem megfeszülni a tekeréstől, és pont lesz..om, hogy egy pedálgép emiatt nem tart "igazi bringásnak". Tényleg nem vagyok az. Na, és akkor mi van? Nem értem, hogy mit lehet ezen vitatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Devid_81 #150 üzenetére
Abban nem vagyok biztos, hogy ezzel maradéktalanul jót teszünk a környezetünknek. Amíg elenyésző volt az autók száma, addig a füstgáz probléma is mellékes volt. Most még az elektromos autókat lehet ingyen tölteni. De, milyen környezeti hatásai lesznek a megemelkedő elektromos energiaigény kiszolgálásának? Autónként többszáz KW -os nagyságrendről van szó. Esetleg kell majd még pár atomerőmű? Hááát... Aztán ott vannak a tárolóegységek tömeges gyártásának, cseréjének a környezeti hatásai is.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Ne így gondolkodj! A tömeges elterjedéshez tömeges felületre lenne szükség a napenergia cellákhoz. Egy több emeletes panelban lakók autóinak számát szorozd fel a táplálásukhoz szükséges napcella felülettel, és oszd el a ház tetejének kihasználható felületével! És akkor még nem számoltunk a töltés szempontjából kedvezőtlen időjárással.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Én is ismerek olyan embereket, akiknek van erre lehetőségük, de óriási hiba lenne rájuk alapozni egy tömeges elterjedésre vonatkozó hatástanulmányt. További probléma, hogy az autók többnyire éjszaka parkolnak otthon, amikor nem süt a nap. Tehát, a nappal megtermelt energiát vagy tárolni kéne, vagy visszatölteni a hálózatba, hogy azt más helyen fel lehessen használni, majd éjszaka visszakapni. Mindkettő komoly probléma tömeges nagyságrendnél.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
-
#79335424
törölt tag
válasz Devid_81 #173 üzenetére
A hálózat fejlesztésébe az energiaforrás is beletartozik. Az szted mi lenne? Láttál már napelem telepeket? Nézd meg alattuk a talajt! Honnan vennének el ehhez kellő mennyiségű felületet? Erdőtől? Termőföldtől? Tengertől? Ekkora méretben hogyan tárolnák az energiát?
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Runner_fxr #179 üzenetére
Sajnos, az ilyen intézkedések nem a megoldást jelentik, legfeljebb elodázzák az igazi probléma kezelését. A megoldás ettől sokkal drámaibb, mert az igazi probléma az ember nevű parazita túlzott elterjedése. Az emberi törvények szembe mennek a természet törvényeivel.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Kolondrum #185 üzenetére
A mi dilinket is lenézik a privátok. Legalább mi tiszteljük más dilijét! Ezt a mounten bike -ozást "a mi nyelvünkön" feeling -ben valahova az enduro és a trial közé tenném. Sztem símán el lehet benne szállni. De, mi másban vagyunk elszállva, ezért pusztán rövid távú közlekedési eszközként nekünk bőven elég lenne egy szerényebb árfekvésű példány is. Sőt, talán még egy KIT is. Nemrég volt alkalmam kipróbálni egy állítólag komoly pedelecet. Élmény volt a tekerés egy síma bringához képest. Viszont, gyári tesztbringa volt, úgyhogy 25 -nél vége volt a mókának. Ezt nagyon kevésnek éreztem, mivel sokkal nagyobb tempóhoz vagyok szokva két keréken. A másik, ami nem tetszett, hogy a tesztelő srác szerint az akku elfogyása után nem lehet bicikli üzemmódra váltani, ezért nehezebb tekerni, mint egy rásegítés nélküli bringát.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Runner_fxr #187 üzenetére
"Középmotoros" bringa volt. Nálam nem merült le, ezért személyes tapasztalatom nincs. De a srác nem hantás, és tapasztalt bringás. Azt mondta, hogy nem lehet "szabadonfutósra" kapcsolni a hajtást, a pedállal mindenképpen hajtjuk az elektromos rásegítés erőátvitelét is. Ezért nehezebb tekerni, nem a súly miatt. Elvileg holnap este találkozom vele, és akkor rákérdezek bringa a konkrét típusára.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
-
#79335424
törölt tag
Tanácsot szeretnék kérni. Egyik cimborámnak van egy fölöslegessé vált Aprilia Enjoy bringája. Azt mondja, hogy keveset használt, de a kora miatt akkucserés. Árról még nem beszéltünk. Szerintetek érdemes vele foglalkozni, van itthon olyan, aki fel tudja mérni az állapotát? Utcai, "bevásárlós" bringa lenne, nem szándékozom sporteszközként használni. Arra kéne, hogy hétvégén, amikor nem mozdulhatok a kamionnal, akkor tudjak max. 30Km -es körzetben mozogni és ne legyen gond, ha közben van egy-két kaptató.
-
#79335424
törölt tag
válasz Runner_fxr #270 üzenetére
Elég a 25, csak A -ból, B -be eljutás a cél. Fogalmam sincs, hogy mennyiből lehetne kihozni egy ilyet. Viszont, ha nem konkrét gép van, akkor a két legfontosabb szempont a minél kisebb helyigény, és a kényelem. Esetleg, van egy régi, váltó nélküli, kontrás, talán 14 -es kemping bringám, amire lehetne KIT -et tenni. Régebben építettem motorokat, úgyhogy akár komolyabb hegesztéseket, gépmunkákat is meg tudnék oldani.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Runner_fxr #273 üzenetére
Köszönöm az útbaigazítást! Ezek brutális árak, ennyire nem vagyok elszállva a dologban. Ennyiből inkább veszek egy 50 -es Honda Monkey -t, és hegesztek neki valami billentős, spéci tartót a pótkocsi aljára, hogy ne kelljen emelgetni.
-
#79335424
törölt tag
Köszönöm a tippeket! Az esztétikum nem szempont. Van flexem is, és nem félek használni. Egy behegesztett csuklóponttal símán "kempingesítek" egy bicikli vázat. 130 lóerős motoron is döntöttem már villanyakat.
lugosi:
Ennek sem az esztétikum az erénye. Egyébként legalább 30 éve gyártják a Monkey -kat, tehát van piaca. Jelenleg 4 motorom van. Ha esztétikumra vágyom, akkor a Harley -val megyek. Vagy, ezzel:ami kb. ilyen volt, mielőtt átfaragtam:
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs