Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • thiclyoon

    aktív tag

    válasz janeszgol #46 üzenetére

    Egy app a háttérben pl. eltárolja a kellő (éppen használt) képeket. A képek nagysága függ a képernyőmérettől (iOS-en egy kép optimális esetben 1x-es, 2x-es és 3x-os felbontásban is elérhető az appon belül - képernyőméretfüggő, hogy melyik kell az appnak). Nagyobb képernyő = nagyobb képméret = több memóriahasználat. Persze érdemes vektoros képeket használni, akkor ez nem gond. :) de ez csak egy példa. Vagy pl. a "frissebb" fejlesztők (akikből egyre több kell, és több is van) gyakran nem törődnek a kód minőségével - rosszabb kód, esélyes memóriaszivárgások, stb. Ezek tényleg csak high level példák, biztos van, aki jobban el tudja magyarázni, de egy viszonylag nem hozzáértőnek kb így érthető lehet

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák