Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zh1972

    tag

    Szerintem egy termékbevezetésnek 2 lehetséges útja van, attól függően, hová pozicíonálod a termékedet! 1. Minőségi High/High End kategória (Kevesebb eladott darabszám magasabb margin) és akkor magas árral kell indulnod különben nem fogadnak el minőségi gyártónak 2. Vegyétek és vigyétek mert ez a legjobb ár/érték arányú készülék! ...ebben az esetben 100K HUF alatt lenne az ára!
    A legjobb példa, ahogy a Samsung átvette a stafétát a Nokiától (Persze ehhez kellett a Nokia késői ébredése az okostelefon piacon) Mindemellett még a butatelefon időkben kezdte a harcot a samsung, mégpedig az akkori trendnek megfelelően a Nokia alá árazott termékeivel, de már minőségben elérve néhol meghaladva a konkurenciát! Aki nem csak pár éve követi a mobilpiacot az visszaemlékezhet, hogy vették egyre komolyabban a samsung vagy a HTC termékeit kis hazánk médiában jeleskedő tesztelői is!

    A cikkben szereplő mobilhoz hasonló termékek vannak azért a piacon, jók is szépek is (Pl.: HUAWEI) De a túl korai ártámadás meggátolja a csúcskészülékeik befutását! Alsó-közép kategóriában azért szépen arat a két nagy kínai (ZTE-HUAWEI) Ázsiában egyébként elképesztő számokat generálnak, de ez itt egy más piac! :)

Új hozzászólás Aktív témák