Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • icons

    addikt

    válasz agressor12 #3025 üzenetére

    Ez teljesne korrekt hozzáállás, és nem lapítanak.

    Érkeztek felhasználó visszajelzések, ennek megfelelően pár apró (!) dolgoban módosítják a hardvert. Emiatt nem fognak X (száz/tíz)ezer készüléket visszahívni. Ezek nem olyan hibák, melyek miatt jelentősen romlik a felhasználói élmény.

    Rossz oldalról közelíted meg. Ha a hangszóró tönkremenne heteken belül, esetleg a gombok kiesnének, vagy annyira elhasználódnának egy idő múlva, hogy emiatt a hiba miatt kellene cserélni a készüléket, akkor jogos lenne a visszahívás.

    Ami itt történt, az annyi, hogy sok visszajelzést érkezett, hogy hogyan lehetne jobbá tenni a készükéket. Ezeket meghallgatták, és mostantól az újakat így adják ki. Ez olyan, mintha sokan panaszkodnának, hogy az LG Xperia 5S (csak hogy senki ne vegye magára :P ) hátlapja rossz tapintású anyagból van. A gyártók erre magasról szarnak. Google-ék nem, és javítanak a készüléken. Nem kötelesek megtenni.

    Én még sosem hallottam olyanról, hogy valamelyik másik gyártó kiadott volna a telefonjából javított verziót az eredeti árán (ettől még lehet, hogy volt ilyen persze). De ezzel azt állítjuk, hogy a Nexusokat kivéve az összes többi készülék mind hibátlan? Nyilván nem. Mindegyiknek van hibája. Ha lesz olyan kedves a gyártó (nyilván van ennek köze a profitorientáltsághoz és a PRhoz is ;] ), és javít a készüléken, akkor nemár kelljen minden eddigit bezúznia!

    Ha pék vagy, és a vásárlók egy része azt mondja neked, hogy több só kellene a kenyeredbe, ezt megfogadod, akkor utána jogosnak tartanád, hogy még aznap mindenki visszahozza a tegnapi (egyébként teljesen jó) kenyerét, és ingyen be akarja váltani újra? Aligha.

Új hozzászólás Aktív témák