Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FBlazee

    tag

    válasz mrdavid #8104 üzenetére

    Érdekes, nekem erre a kérdésemre ezt ÍRTA le az LG Magyarország:

    Tisztelt ........................!

    Tárgy: garanciális kérdés

    Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste.

    Igen, amennyiben Ön a számlára ráíratja a készülék IMEI számát, akkor azt el tudják fogadni szakszervizünkben is.

    Kérem segítse szolgáltatásunk fejlesztését azzal, hogy a lenti rövid kérdésre válaszolva értékeli munkánkat a kapott válaszlevél alapján.
    Amennyiben úgy érzi az általunk javasolt megoldás nem oldotta meg a tapasztalt problémát, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk újra, illetve bármilyen további kérdés esetén készülékeinkről, szolgáltatásainkról forduljon bizalommal továbbra is ügyfélszolgálatunkhoz a 06 40-54-54-54-es telefonszámon (H-P: 8-18, SZ: 9-17) vagy írjon emailt.

    Tisztelettel:

    LG Electronics Magyar Kft. - Ügyfélszolgálat

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Received Date : 07/02/2014 15:16 46
    The type of inquiry : Others
    Product/Model No. : Smart Phone/Emerging Device/Nexus 5

    [GCE140207013784]
    Tisztelt LG Electronics Magyar Kft. - Ügyfélszolgálat,

    Köszönöm gyors és pozitív válaszukat. Egy kérdésem van még. Amennyiben személyesen vásárolom meg a készüléket Ausztriában pl. a Media Marktban és csak számlát kapok hozzá (legtöbbször a számla a garancia is) és arra mondjuk ráíratom a készülék IMEI számát az is elég lesz Önöknek egy esetleges garanciális javítás során?

    Köszönettel,

    Asus Zenfone 9 256GB - Zidoo Z9S - Harman/Kardon Enchant 1300 - Samsung QE65Q85

Új hozzászólás Aktív témák