Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Totis

    aktív tag

    Sziasztok!

    Tanácsot szeretnék kérni, hogy ti mit tennétek a helyemben.
    Fentebb írtam, hogy előjött a kijelzőérzéketlenség illetve a képernyőfelébresztés tokkal probléma. Szervíz jegyet feladtam, elég hamar meg is kaptam javítás után. Szervíz lapra nem volt feltüntetve, hogy a tokos problémát akár csak vizsgálták is volna. A tokos felébresztés továbbra sem működik azzal a tokkal, amivel régebben tökéletesen ment.
    Gondoltam feladok egy újabb jegyet erre a problémára. ASUS support válaszolt, hogy a működést csak gyári tokkal tudják garantálni és lezárták a jegyet.
    Küldjek be egy gyári tokot nekik? Igaz még nincs, de tervezek venni.

    Előre is köszi!

    Üdv.:
    Totis

    ASUS 1015BX, Nexus 7 (2nd), Nokia Lumia 735, Nintendo Wii, Netgear Stora

Új hozzászólás Aktív témák