Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZooLee

    őstag

    válasz ToniSoprano #271 üzenetére

    Ha hiszel az Apple-nek amit modnanak, azt, hogy hivatalos panasz hogy kell érteni? Meg nem derül ki az eddig mikori adat, azt miért nem mondták el, valami késés lehet a feldolgozásban, nem hiszem, hogy az összes szervíz a világon on-line össze van kötve és akkor is még bejön a fordítási probléma dolog

    Ez azt jelenti, hogy x ideig (ezt tényleg nem tudni meddig, tegnap délben (nálunk este) jött ki a linkelt cikk) ennyien fordultak az Apple-höz. Nem Youtube-vuideót csináltak, vagy fórumon cseteltek, hanem hivatalosan bejelntették az Apple-nek, hogy kapják be. (Vagy valami ilyesmit :) )

    De, az Apple-nél online megy a szériaszám és minden ellenőrzése a garanciális ügyekben, úgyhogy ilyen téren nem hiszem, hogy sok csúszás lenne. Nem gondolom, hogy ennyi maradna a szám, de az biztos, hogy nem olyan tömeges szériahibáról van szó, ahogy a haterek nyomják a marhaságaikat. Azzal meg teljesen egyetértek, hogy erre reagálniuk kell(ene) nagyon hamar, teljesen mindegy, hogy az összes készülék hibás, vagy csak 9db, és akár tervezéskor cseszték el, akár csak Yian Hü-Szin rossz gombot nyomott meg, és rossz arányban keverték az alamíniumot. Gondolom megy ezerrel az egyeztetés a háttérben, és nem akarnak hülyeséget mondani, de akkor is Cook-nak ki kellene állnia, és elmondani, hogy:
    - igen, van probléma
    - keressük a hiba okát, és letépjük a tökeit annak, aki okozta
    - bocsi

Új hozzászólás Aktív témák